Dankjequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef Blaadje11 het volgende:
Klinkt gezellig dit topic, ik kom hier pas maar ben altijd wel in voor een meet. Helaas is Den Helder-Ede wel erg veel kilometers. Veel plezier zondag!
 Je bent iig van harte welkom mocht je je bedenken.
 Je bent iig van harte welkom mocht je je bedenken.

Misschien dat ie (net als ik laatst) de FOK! inbox telkens zit te checken?quote:

zat hij ook inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien dat ie (net als ik laatst) de FOK! inbox telkens zit te checken?

Had inderdaad nog niet op m'n telefoon gekekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien dat ie (net als ik laatst) de FOK! inbox telkens zit te checken?

quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef Bastard het volgende:
Toch makkelijk even met een sms, hoef je alleen maar contact toevoegen te klikken dacht ik.
En niemand hier heeft de app whatsapp he.. jammer

Haarlem - Den Helder - Ede zou te doen zijn ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef Blaadje11 het volgende:
Klinkt gezellig dit topic, ik kom hier pas maar ben altijd wel in voor een meet. Helaas is Den Helder-Ede wel erg veel kilometers. Veel plezier zondag!

Haarlem??? Daar kom ik zowat vandaan een paar weken terug. Had dat ff gezegd zeg, ben dol op achterop zitten :pquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Haarlem - Den Helder - Ede zou te doen zijn ...

Ik kom er eerlijk gezegd zelden, maar ik moet er toevallig zijn zondag, tot ongeveer 12:30quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Blaadje11 het volgende:
Haarlem??? Daar kom ik zowat vandaan een paar weken terug. Had dat ff gezegd zeg, ben dol op achterop zitten :p

)
 )

Kijk, nu gaat het leuk wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus zeg 't maar, moet ik m'n 2de helm meenemen ?

Samen uit, samen thuisquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Blaadje11 het volgende:
Kijk, nu gaat het leuk worden
Ik dacht ff dat je in Haarlem woont, ik ben 3 weken terug vanuit Beverwijk naar DH verhuist, vandaar mijn opmerking.
Ik moet zeggen dat ik het erg verleidelijk vind. Een meet met gelijkgestemden, zomaar op de bonnefooi (voor mij zeker).
Ik zit nu in de ziektewet, hoef niet vroeg thuis te zijn de maandag erna. Geen 'last' van moederdag.
Maare, voor ik ja zeg tegen jouw 2e helm, hoe kom ik terug in DH?

)
 )

680 Km naar de Vogezen rijden, in één stuk door.
  680 Km naar de Vogezen rijden, in één stuk door.  

Tja laatst zag ik nog 2 idioten in een korte broek en t-shirt op de motor op de snelweg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef R0N1N het volgende:
* pakt google maps er eens bij...
phoe, dat duurt nog best lang... Haarlem(centrum) - Den Helder(centrum) is ongeveer 1:10 rijden.
Den Helder(centrum) - Ede is net geen 2 uur.
Hmmm... dan zijn we dus omstreeks 15:30 bij station Ede.
Moet de rest dus maar even op ons wachten
Edit:
& Spijkerbroek & leren/stevige jas = min of meer verplicht

Met de trein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Blaadje11 het volgende:
Maare, voor ik ja zeg tegen jouw 2e helm, hoe kom ik terug in DH?

je had het eerder ook over een pak, ik ben 3 cm te lang.. sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef R0N1N het volgende:
Edit:
& Spijkerbroek & leren/stevige jas = min of meer verplicht
 maar ut ken net mss?
 maar ut ken net mss?

Met de trein van Ede naar DH gaat me echt te ver.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met de trein.
Vogel uit op deze site http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml hoe laat ze gaan richting DH.

Ik voel het nu al aan mn kontquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef R0N1N het volgende:
Edit2:
aah, naar huis rijden Den Helder - Rotterdam duurt maar 1:30 uur. Dat valt me dan weer mee
Wel gelijk een goede training voor de 19de680 Km naar de Vogezen rijden, in één stuk door.

Idioot is de juiste omschrijving. Als je valt ... brrrquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
Tja laatst zag ik nog 2 idioten in een korte broek en t-shirt op de motor op de snelweg!

quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef Blaadje11 het volgende:
*is even kompleet verrast
Je meent het nog echt ook?

Ook goed. Dan zijn we wel wat eerder in Ede.quote:Ik kan uiteraard kijken hoe ik met het OV (ik haat dat!) naar Haarlem kan komen, en dat we van daaruit naar Ede rijden?
DH-Haarlem met OV is al bijna 2 uur meen ik.
Mja... tis zondags.

</end rant>
 </end rant>Moet lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Blaadje11 het volgende:
je had het eerder ook over een pak, ik ben 3 cm te lang.. sorrymaar ut ken net mss?

Zeg maar waarquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef Blaadje11 het volgende:
Maar.. jij bent zooooo dol op rijden.. toch?Pik me op

)
 ) 

quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zeg maar waar
Dan wordt het dus wel wat later dat we in Ede zijn (even voor de rest)
Ik heb ook 'gewoon' telefoon verbinding met m'n helm (via navigatie), dus dat moet goed komen.
Dit is zo idioot dat ik zeg jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zeg maar waar
Dan wordt het dus wel wat later dat we in Ede zijn (even voor de rest)
Ik heb ook 'gewoon' telefoon verbinding met m'n helm (via navigatie), dus dat moet goed komen.

quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:12 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
[..]
Dit is zo idioot dat ik zeg ja
Even kijken hoe ik PBtje kan doen voor mn adres.
Jemig
 TOP!!!
 TOP!!!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |