Dat jouw haar al een boost krijgt van de kapper, zegt al genoeg. Niet zelf liggen kloten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef LadyStardust het volgende:
hoe komen jullie erbij dat ik lang haar heb?ik heb gewoon een bob hoor!
mijn haar is van zichzelf heel gezond, heb het nooit geverfd of op andere manieren beschadigd.
ik steil het ook regelmatig en ik föhn het ook, maar het ziet er nog even gezond en glanzend uit als altijd!
als het eenmaal gebleekt is laat ik het trouwens wel weer knippen door de kapper, want daar krijgt het sowieso een boost van altijd. moet nu eigenlijk ook naar de kapper want die bob is al een halfjaar niet meer bijgewerkt, maar dat wilde ik even bewaren tot na de kleurmetamorfose, kan er gelijk een flink stuk af
Ik heb mijn donkere haar een tijd terug naar lichtblond gebracht met spul met waterstofperoxide. Het is niet wit, maar sommige plukken zijn wel bijna zo licht dus ik reageer toch maar even.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef LadyStardust het volgende:
3. Moet je het ontkleuringsmiddel aanbrengen op nat of op droog haar?
4. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het meerdere malen achter elkaar bleken? En zo ja; hoe is dat bevallen? Ik ben van plan om m'n haar tussen de verschillende bleeksessies wel een paar dagen rust te geven zodat het een beetje kan herstellen.
Alvast bedankt!
1 tip: NIET DOEN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef LadyStardust het volgende:
1. Hoe weet je of je haar genoeg gebleekt is? Ik heb nu donkerbruin haar en ik wil uiteindelijk naar wit. Ik verwacht dat het in eerste instantie wel oranje zal worden, aangezien ik veel roodpigmenten in m'n haar heb van mezelf, maar dan bleek ik het gewoon nog een paar keer totdat het licht genoeg is. De kapper verwachtte dat 2 a 3x wel afdoende zou moeten zijn. Maar ik weet zelf niet wanneer mijn haar licht genoeg is om die witte toner erin te flatsen.. Moet het dan al helemaal wit zijn? Of werkt dat spul ook als je haar nog gelig is?
2. Kan je die bleek langer laten zitten als je wil dat je haar nóg lichter wordt? Of moet het er echt uit na 45 minuten omdat je haar anders oplost door de chemicaliën ofzo?
3. Moet je het ontkleuringsmiddel aanbrengen op nat of op droog haar?
4. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het meerdere malen achter elkaar bleken? En zo ja; hoe is dat bevallen? Ik ben van plan om m'n haar tussen de verschillende bleeksessies wel een paar dagen rust te geven zodat het een beetje kan herstellen.
Alvast bedankt!
is met happy endquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef winterstorm666 het volgende:
sorry maar je hebt redelijk kort haar en die kapper rekent 3 keer 150 euro ervoor?
eeehh!
doet ze gouden handschoenen aan of zo jezus!
Ik ook. Ik doe alles zelf; ik knip mijn haar al sinds mijn elfde zelf, ik verf het in allerlei kleuren zelf... Blonderen valt echter niet mee, TS! Ik heb het ook eens gedaan (en het was een faal), en ik had toen ook donkerbruin haar maar ook rood. Er zat nog allerlei verf in. Ik heb wel drie uren bij de kapper gezeten, zelfs nog na sluitingstijd. Het was een projectje. Zelfs daarna was het nog niet egaal en moesten ze ook stoppen omdat het anders te slecht voor je haar wordt of zoiets (je haar laat het dan niet meer toe, zeiden ze). Ik raad je dus aan om toch naar een kapper te gaan, misschien kun je het later eens zelf doen, mocht de haarkleur bevallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben geen kapper, maar ik zou dit toch maar door een (goedkopere) kapper laten doen...
Ik wel, het is leuk om je uiterlijk drastisch te veranderen en het allerleukste aan haar is dat je het kan afknippen en dat het weer groeit. Dus who cares wat je er mee doet, als je het zelf maar leuk vindtquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam wit haar willen hebben? Na je 55e kun je - als het goed is - nog lang genoeg genieten van wit haar.
Ik snap die trend niet. Straks wordt het zeker ook hip om met een gepimpte rollator te lopen.
quote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie nou voor zielige anime-clowns. Is dat weer een schreeuw om aandacht omdat polsen doorsnijden en evanescence niet werkten? Grote kleuters.
Ik snap precies wat deze user bedoeldquote:Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie nou voor zielige anime-clowns. Is dat weer een schreeuw om aandacht omdat polsen doorsnijden en evanescence niet werkten? Grote kleuters.
dan nog, als je je er druk over maakt kijk je toch de andere kant op?quote:Op maandag 4 april 2011 12:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik snap precies wat deze user bedoeld
Er zijn inderdaad behoorlijk veel van die 'anime-clowns' die hun haar in de vreemdste en kinderachtigste kleuren verven om aandacht te blijven krijgen. En dan nog niet eens kwaliteit verven maar cheapo zelf met van dat verf dat er binnen twee dagen af is
En wat nou als er aan de andere kant nog zoeen staat? En aan alle zijden van de windroos, wat dan?quote:Op maandag 4 april 2011 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan nog, als je je er druk over maakt kijk je toch de andere kant op?
quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef FUFR het volgende:
ik vind het wel wat hebben, mits er het juiste gezicht onder zit.
dan prik je je ogen uit.quote:Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En wat nou als er aan de andere kant nog zoeen staat? En aan alle zijden van de windroos, wat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |