quote:
quote:Annelies Marie (Anne) Frank (Frankfurt am Main, 12 juni 1929 – Bergen-Belsen, begin maart[1] 1945) was een uit Duitsland afkomstig Joods meisje dat bekend is geworden door het dagboek dat ze schreef tijdens de Tweede Wereldoorlog, toen ze was ondergedoken in Amsterdam. Zij stierf aan uitputting en/of vlektyfus in het concentratiekamp Bergen-Belsen. Het dagboek is postuum gepubliceerd en later vertaald in vele talen. Het boek heeft inmiddels een oplage van vele miljoenen.
Kijk nog eensquote:
Anne Frank is niet Greysquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef DanseMacabre het volgende:
Zeg, ik wist echt wel wie Anne Frank was.
Niet dat ze ook nog Greys is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik Wij ook welquote:
Geen idee. Wie ben jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik was nog een beetje aan het bijkomen van mijn dagje bloot zijn met Goodbye
(Heb hier toch gewoon mee lopen oehhhhhen en ahhhhhhhhhhen over die tietenpups van oh-oh? Of waren die posts dan onzichtbaar endezo?)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anne Frank is niet GreysOh. Op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoekenquote:
I'm on it!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is heel goed. Durf je zelf te onderzoeken
[/zweeftevenmodus]
Gisteren was ik er niet, sloerie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Q, je sms
Ik heb hier gister nog gepost, bitch!
Fijn, heel fijn. Ik voel een warm verbondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |