abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94774082
Hallo beste PTA-ers

Ik heb me maar even aangemeld ook al kijk ik al een tijd mee hier.

Ik heb een vraag die ik wil voorleggen:

Ik wil binnen afzienbare tijd een nieuwe auto, maarr welke is de vraag.

Ik ben op zoek naar een auto waar ik ook mee kan hobbyen, tunen, maar zonder het plastic. En die wellicht mettertijd evolueert tot een circuit-bakkie.

Nu kijk ik al een tijdje rond en heb ik een beetje een idee wat ik wil, namelijk een wolf in schaapskleren.

Dan heb ik het bijvoorbeeld over een Volvo 2.3 T5R, een saab 9000 aero, dat soort grapjes. Alleen vind ik deze auto's wat te lomp en zwaar.

Nu ben ik benieuwd of jullie nog met leuke ideeën kunnen komen, wat mij bijvoorbeeld nu leuk lijkt is een volvo 440 turbo.

Zoals je dus al leest zoek ik ook wat oudere auto's aangezien het toch een studentenbudget blijft waar ik mee moet werken :p

Momenteel rijd ik een Chrysler Neon 2.0 16v maar hier is relatief weinig uit te halen zonder er bv een SRT van te maken ($$$/ wel leuk)

tl;dr: op zoek naar een niet al te zware auto waar relatief veel pk-winst uit het blok is te halen met tuning.

Start to discuss <3
pi_94775052
Kleine Honda's?

Zoek eens op "sleepers" zou ik zeggen.
pi_94775085
Honda Prelude 2.3, turbokit met chippen enzo...

Meer dan 300PK en max. 4000 euro

Wat is het budget? Max. Leeftijd? Max KM?
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 20:04:07 #4
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:33:31 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94777473
Trouwens. De B23 (2.3i) is niet geleverd in de 850. Dat is al de 2,5l vijfpitter. :Y
440 turbo is trouwens ook niet je van het qua stuurauto hoor. Gaat aardig wat geld in zo'n onderstel zitten voordat het een beetje de bocht om wil.

Klein en japans. Civic EJ, al dan niet de coupé. Blokken zijn niet duur en kunnen een boel hebben. En vtec!

VW golf 2 of 3. Kan zonder heel veel aanpassingen een 1.8t blok in.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:59:08 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94778997
budget?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_94788139
Nissan Skylines werken ook goed daarvoor.
Dan moet je natuurlijk niet er 1 hebben die getuned is al, want die zien er vaak al zo uit.
maar een mooie zonder enige verlaging en ongein.

voorbeeldje:


Of een Nissan Silvia. Die ziet er vrij normaal uit, maar onder de kap heb je behoorlijk veel mogelijkheden.

voorbeeldje:


Zoals boven aangegeven zijn honda's ook geschikt hiervoor zolang de vorige eigenaar niet een hele jonge gast is geweest. Dan zijn ze vaak onwijs afgetrapt.
pi_94797190
Bedankt voor de reacties voorzover,

Een sylvia of skyline gaat het niet worden, hoewel ik het leuke auto's vind maar een goede zit boven mijn budget meestal stuur aan de verkeerde kant en ook nog best zwaar.

Mijn budget heb ik gesteld op 2.500 met een max van 3.000 dus echt een minimaal budget (misschien wel te minimaal maar we zullen zien), voor het tunen heb ik nog geen vast budget aangezien dit niet allemaal in één keer gaat gebeuren maar in etappes.

de leeftijd van de auto maakt mij niet zoveel, hoewel té oude auto's het vaak toch niet worden, ik zit denk ik vast aan een auto uit 1990 tot 2000.

Kilometerstand maakt me niet zo heel veel uit (ligt vooral aan de auto en het onderhoud van die auto) zolang ik er nog flink wat kilometers mee kan maken.

Ik denk inderdaad dat zo'n honda met v-tec blok een goed alternatief is, hoewel zo'n volvo 440 me ook blijf trekken. Een golf heb ik dan weer helemaal niets mee.

Misschien een mitsu eclipse? of een impreza turbo? Fiat coupe 2.0 turbo (blegh) valt nog niet mee om iets leuks to vinden zo :D
pi_94797573
En iets zoals een VW Corrado, Scirocco of eventueel een polo'tje?
Kan je veel leuke dingen mee doen hoor :Y
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:26:25 #10
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_94797676
Lancia Delta HFturbo, of nog beter Lancia Delta HFturbo Integrale!
pi_94797784
Kunt ook kijken voor een Renault 5 GT turbo natuurlijk, standaard al op 100kmh na 7 sec...
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:30:06 #12
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94797788
Een Volvo 440 Tunen :') !
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:45:07 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94798207
Volvo 360:
Aanschaf laag (500 tot 1000).
Volvo 2.0 blok waar ook gewoon een 2.3 turbo (bijvoorbeeld) in past met minimaal werk.
Achterwielaandrijving
Goede gewichtsverdeling door versnellingsbak op achteras

Nadelen:
Standaard rijdt het als een boot, je moet eerst aan de wielophanging een en ander versleutelen om goede wegligging te krijgen (onderdelen genoeg voorhanden)
tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:47:30 #14
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94798278
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef Barcaconia het volgende:
Nadelen:
Tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn.
Honda Civic + Autostyle catalogus dus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:49:57 #15
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94798343
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Honda Civic + Autostyle catalogus dus.
Hij wilde toch echte tuning en geen tupperware? Dan bedoel ik dus PK's en wegligging, geen spoilers en angel eyes.
Als je daarvoor gaat ben je met een Volvo 360 niet echt goed bezig nee :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94798443
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:53:52 #17
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94798479
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Headlong het volgende:
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440.
Die rijdt altijd achteruit.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94800337
quote:
Volvo 360:
Aanschaf laag (500 tot 1000).
Volvo 2.0 blok waar ook gewoon een 2.3 turbo (bijvoorbeeld) in past met minimaal werk.
Achterwielaandrijving
Goede gewichtsverdeling door versnellingsbak op achteras

Nadelen:
Standaard rijdt het als een boot, je moet eerst aan de wielophanging een en ander versleutelen om goede wegligging te krijgen (onderdelen genoeg voorhanden)
tuning onderdelen voor specifiek 360 zijn schaars. Alternatieven zijn wel volop beschikbaar maar soms moet je creatief of handig zijn.
Dit vind ik een hele leuke suggestie, ik zal eens wat meer opzoeken hierover :) Verder heb ik inderdaad al gekeken naar de 480, maar die vind ik eigenlijk spuuglelijk.

@ DaNpy Hoezo is het vreemd om een 440 turbo te tunen?
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:15:28 #19
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_94801252
Als je echt iets zoekt om qua performance te tunen zou ik sowieso voor een auto gaan die standaard al een (HP)turbo heeft. Bij deze auto's zijn de ophanging en remmen en versnellingsbak (en dif) ook vaak zwaarder uitgerust zodat je een betere basis voor je tuning hebt en aan je tuning ansich dus minder kwijt bent qua euri's om dezelfde perfomance te bereiken.
pi_94801280
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Headlong het volgende:
Waarom geen Volvo 480 Turbo? Onderstel daarvan is sowieso al stukken beter in balans dan die van de 440.
Nee!! Laat de laatste originele 480 Turbo's alsjeblieft origineel. Het blok en de wagen laten zich niet goed lenen om verder opgepept te worden.

Zoek dan een Toyota MR2 of een Ford Escort RS2000 ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door PeeJay1980 op 30-03-2011 11:21:39 ]
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_94801397
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:26 schreef HFdude het volgende:
Lancia Delta HF Turbo, of nog beter Lancia Delta HFturbo Integrale!
Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget.

Een puik exemplaar doet al snel 25.000 euro. En dan heb je niets speciaals. Gewoon een goeie.

Het model erna kun je wel wat mee en ook binnen je budget. Ander chippie erop en je zit al in de buurt van de 235pk :9 :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:24:49 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94801601
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Fiends het volgende:

[..]

Dit vind ik een hele leuke suggestie, ik zal eens wat meer opzoeken hierover :) Verder heb ik inderdaad al gekeken naar de 480, maar die vind ik eigenlijk spuuglelijk.

@ DaNpy Hoezo is het vreemd om een 440 turbo te tunen?
Omdat het een lelijk en zwaar hok blijft, met standaard al veel te weinig vermogen voor een turbo blok.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:28:32 #23
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_94801735
Clio RS 2.0 16v Turbo 300 op de krukas

broertje is te koop
http://www.autowereld.nl/(...)-926447/details.html
pi_94802056
quote:
Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget.

Een puik exemplaar doet al snel 25.000 euro. En dan heb je niets speciaals. Gewoon een goeie.

Het model erna kun je wel wat mee en ook binnen je budget. Ander chippie erop en je zit al in de buurt van de 235pk :9 :Y
Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjes

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:

[..]

Omdat het een lelijk en zwaar hok blijft, met standaard al veel te weinig vermogen voor een turbo blok.
Heb je misschien gelijk in maar zoveel dergelijke alternatieven zijn er ook niet. En hij is nog steeds mooier dan een 480 :P
pi_94802260
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Fiends het volgende:

[..]

Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjes
Ik heb er jaren 1 gehad. Pas onlangs geruild voor een Alfa 156 :)

Onderhoud valt allemaal reuze mee. Ik heb er redelijk probleemloos 5 jaar ofzo in gereden.
Ik heb het dus wel over het model NA de Integrale he. Standaard 186 of 194pk, afhankelijk van het bouwjaar.

Dus standaard zijn ze al behoorlijk sportief en dat is relatief goedkoop en eenvoudig nog veel sportiever te krijgen :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:05:07 #26
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_94803048
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Die Integrale kan je compleet vergeten voor dat budget.

Een puik exemplaar doet al snel 25.000 euro. En dan heb je niets speciaals. Gewoon een goeie.

Het model erna kun je wel wat mee en ook binnen je budget. Ander chippie erop en je zit al in de buurt van de 235pk :9 :Y
25k?? een originele EVO misschien, gewoon een 8v of 16v integrale koop je zeker tussen de 2000 en 4000,- vorige maand in rotterdam nog een 8v aangeboden gekregen voor 1500,- helemaal origineel maar hij moest ervan af.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:36:46 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_94806384
ultime wolf in schaapskleren
pi_94807481
Ook grappig

  woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:27 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94808342
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef blup het volgende:
Clio RS 2.0 16v Turbo 300 op de krukas
[ afbeelding ]
broertje is te koop
http://www.autowereld.nl/(...)-926447/details.html
Wat begrijp je niet aan 2500 - 3000 ¤ ?

@ TS : ik denk dat je serieus aan een hoger budget moet, zeker als je iets met een turbo wilt, want voor dat budget koop je hooguit een bak ellende, en dan komt er van tunen voorlopig helemaal niks, omdat je alleen maar andermans shit aan het oplossen bent voorlopig ..

Voor jouw budget zou ik eens kijken naar een BMW 325i of iets dergelijks, maar ik zou in die prijsklasse met een HELE grote boog om turbo's heen lopen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:29:08 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94808415
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef Fiends het volgende:
Ook grappig

Ja, is inderdaad grappig, alleen ben je al 2 keer jouw budget kwijt onder de kap om halverwege zulke power te komen, en dan moet je de auto nog even aanschaffen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:32:34 #31
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94808511
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Fiends het volgende:

[..]

Is dat wel wat zo'n lancia of zijn die qua onderhoud weer moeilijk? Ik vind het wel leuke dingetjes

[..]

Heb je misschien gelijk in maar zoveel dergelijke alternatieven zijn er ook niet. En hij is nog steeds mooier dan een 480 :P
440 is in alle opzichten ongeschikt. Te zwaar, kwalitatief slecht, aandrijving op de voorwielen, franse rommel als aandrijving etc.
Kun je beter een 360, e30 oid nemen. Maar 3000 euro is geen groot budget als je wilt tunen hoor, dan zul je veel compromissen moeten doen. Zelfs al koop je een 360 voor 500 euro, een beetje motor (2.3 140pk bijv.) kost al gouw 300 euro, dan versleutel je nog voor 300 extra aan pakkingen en ander onderhoud enzo.
Dan je wielophanging, setje veren en dempers 500, nieuwe ophangingrubbers, fuseekogels, wiellagers evt, stuurkogels blahblah 300 euro

Dan heb je een aardig lopende en sturende auto voor 2000 euro en heb je nog geen echte tuning toegepast. Hooguit een zeer goed lopende en aanvaardbaar strak sturende auto voor een trackday (waarbij je een trackday een set banden, 1 a 2 tanken benzine, circuitgeld en transportkosten ook zo 500 euro voor een dag kost, en dan heb je nog niks geks gedaan).

En dan heb je dus een auto die in veel opzichten het goedkoopste is wat je gaat vinden qua acceptabel potentieel. Een e30 gaat al meteen duurder zijn en iets met een turbo helemaal veel meer.

Dus: Stel je budget (fors) naar boven toe of gooi je verwachtingen omlaag.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94810107
quote:
440 is in alle opzichten ongeschikt. Te zwaar, kwalitatief slecht, aandrijving op de voorwielen, franse rommel als aandrijving etc.
Kun je beter een 360, e30 oid nemen. Maar 3000 euro is geen groot budget als je wilt tunen hoor, dan zul je veel compromissen moeten doen. Zelfs al koop je een 360 voor 500 euro, een beetje motor (2.3 140pk bijv.) kost al gouw 300 euro, dan versleutel je nog voor 300 extra aan pakkingen en ander onderhoud enzo.
Dan je wielophanging, setje veren en dempers 500, nieuwe ophangingrubbers, fuseekogels, wiellagers evt, stuurkogels blahblah 300 euro

Dan heb je een aardig lopende en sturende auto voor 2000 euro en heb je nog geen echte tuning toegepast. Hooguit een zeer goed lopende en aanvaardbaar strak sturende auto voor een trackday (waarbij je een trackday een set banden, 1 a 2 tanken benzine, circuitgeld en transportkosten ook zo 500 euro voor een dag kost, en dan heb je nog niks geks gedaan).

En dan heb je dus een auto die in veel opzichten het goedkoopste is wat je gaat vinden qua acceptabel potentieel. Een e30 gaat al meteen duurder zijn en iets met een turbo helemaal veel meer.

Dus: Stel je budget (fors) naar boven toe of gooi je verwachtingen omlaag.
Het budget van 3000 is alleen het aanschaf budget voor de auto he, de rest van het geld zit nog in m'n spaarpot voor alle aanpassingen. Maar ik had het idee dat het voor 3000¤ wel moest gaan lukken.

Maar dan misschien inderdaad toch het budget wat omhoog gooien.

Hoewel ik wel eens even op onderzoek ga naar een 360, is zelfs een cup die met deze auto's wordt gereden zie ik net.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:20:17 #33
53151 T42
Pinball Wizard
pi_94810513
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, is inderdaad grappig, alleen ben je al 2 keer jouw budget kwijt onder de kap om halverwege zulke power te komen, en dan moet je de auto nog even aanschaffen :)
en na elke run hele motor uitelkaar halen ;)
pi_94812037
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef T42 het volgende:

[..]

en na elke run hele motor uitelkaar halen ;)
Haha dit lijkt me ook niets, beetje rechtdoor gassen en ondertussen zie je alleen maar wolkjes. Doe mij maar een paar mooie bochten.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:15:44 #35
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94812769
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef Fiends het volgende:

[..]

Het budget van 3000 is alleen het aanschaf budget voor de auto he, de rest van het geld zit nog in m'n spaarpot voor alle aanpassingen. Maar ik had het idee dat het voor 3000¤ wel moest gaan lukken.

Maar dan misschien inderdaad toch het budget wat omhoog gooien.

Hoewel ik wel eens even op onderzoek ga naar een 360, is zelfs een cup die met deze auto's wordt gereden zie ik net.
Dat zeg ik, voor ongeveer 2000 zit je helemaal onder aan de markt voor een basisauto in goede staat van onderhoud (al dan niet zelf gedaan). Dan moet je nog beginnen met tunen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:19:11 #36
53151 T42
Pinball Wizard
pi_94812911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Fiends het volgende:

[..]

Haha dit lijkt me ook niets, beetje rechtdoor gassen en ondertussen zie je alleen maar wolkjes. Doe mij maar een paar mooie bochten.
rechtdoor is nog wel leuk ;) leer je snel van schakelen
pi_94813446
Peugeot 306 S16?
Sierra Cosworth?
-weg-
pi_94816835
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat zeg ik, voor ongeveer 2000 zit je helemaal onder aan de markt voor een basisauto in goede staat van onderhoud (al dan niet zelf gedaan). Dan moet je nog beginnen met tunen.
Tja, ligt natuurlijk volledig aan je basis, met kleine goedkope autotjes kan je genoeg tuning lol beleven hoor!

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_94817044
Opel Corsa A met een... laten ze zeggen 2.0 16V turbo van een Calibra of andere GSi er in lepelen.
pi_94817059
Fiat Punto GT Turbo? Kameraad heeft er ook 1. Licht wagentje met 220pk (gechipt dat wel). Blaast als een tierelier, maar rijdt wel 1op4 :D .

In aanschaf wel te doen lijkt me.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:57:09 #41
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94817169
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:54 schreef LangeJan het volgende:
Opel Corsa A met een... laten ze zeggen 2.0 16V turbo van een Calibra of andere GSi er in lepelen.
Of nog verder terug. C kadet ofzo. Dat spul is ook net lego. :D
pi_94817184
quote:
Dat zeg ik, voor ongeveer 2000 zit je helemaal onder aan de markt voor een basisauto in goede staat van onderhoud (al dan niet zelf gedaan). Dan moet je nog beginnen met tunen
Is toch een prima punt om te beginnen?

quote:
rechtdoor is nog wel leuk ;) leer je snel van schakelen
Haha dat schakelen bewaren we voor de rechte stukken tussen de bochten ;)

quote:
Tja, ligt natuurlijk volledig aan je basis, met kleine goedkope autotjes kan je genoeg tuning lol beleven hoor!
Nouja, genoeg. :P

Maar ik ga even serieus rondkijken voor een 360 aangezien deze op veel punten overeenkomt met mijn eisen. En ik het eigenlijk wel een charmant bakkie vindt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:09:55 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94817567
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:54 schreef LangeJan het volgende:
Opel Corsa A met een... laten ze zeggen 2.0 16V turbo van een Calibra of andere GSi er in lepelen.
Veel succes; wel eens gekeken hoe geweldig sterk de ophanging van zo'n hok is? ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_94817772
Oude celica ofzo past ook wel..
Of een Ford puma 1.7..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_94818254
Een puma? dat is echt een lelijk schijthok :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_94818533
Voor ik de Seat heb gekocht, heb ik nog serieus bij een Puma 1.7 gekeken, ze rijden echt super! Okay, zicht naar achter was wat minder, en tis een design waar je van moet houden, maar toch... voor c.a. 2000 euro veel bang for your bucks... en echt 100* beter als een Tigra..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:49:17 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94819152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Marco001 het volgende:
Voor ik de Seat heb gekocht, heb ik nog serieus bij een Puma 1.7 gekeken, ze rijden echt super! Okay, zicht naar achter was wat minder, en tis een design waar je van moet houden, maar toch... voor c.a. 2000 euro veel bang for your bucks... en echt 100* beter als een Tigra..
Maar wel net zo'n wijvenbak w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_94819328
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maar wel net zo'n wijvenbak w/

.... beetje 50/50.. het is best een leuke auto.
-weg-
  Forum Admin woensdag 30 maart 2011 @ 18:54:42 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_94819459
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_94819471
ja, in 1997 :P
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_94819565
quote:
Das dus een voorbeeld waarbij je eerst heel veel moet investeren om m weer een beetje op orde te krijgen..
Afgetrapt ding lijkt me :N
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_94819996

I'll just leave this here >_> (is wel de nieuwere tigra maar toch)

Hoe dan ook, een puma is een lelijk hok(je) maar ondanks dat een leuk karretje, maar niet echt wat ik zoek!
pi_94820085
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Das dus een voorbeeld waarbij je eerst heel veel moet investeren om m weer een beetje op orde te krijgen..
Afgetrapt ding lijkt me :N
Dat valt nog best mee en dit is wel een mooie prijs, voor de rest moet je de auto goed bekijken maar zelfs als donor auto is de prijs redelijk. TS noemt een aanschafbudget van 3000 euro voor de basis en dan stap voor stap gaan tunen. Dit is dan best een mooie start. Je moet je adresjes weten en als je zelf veel kan dan scheelt het ook een hoop, maar je hoeft hier niet perse op leeg te lopen om een snelle bak te hebben.

Het is alleen geen "wolf in schaapskleren" .

En als het écht een wolf in schaapskleren moet zijn en het mag niet al te veel kosten, dan zou ik voor een Sierra Cosworth gaan. Maar die beginnen bij 6500 euro, maar dan hoef je ook niet te tunen. Badges eraf, bij de sloop een 1.6 CL "Bodykit" halen en zorgen dat alles heel blijft, de meeste hebben al een chippie en uitlaat en zitten op zo'n 260 tot 300pk, veilig.. en dat is zat!
Dan heb je een echte wolf in schaapskleren.
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:05:29 #54
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94820093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef Fiends het volgende:

I'll just leave this here >_> (is wel de nieuwere tigra maar toch)

Hoe dan ook, een puma is een lelijk hok(je) maar ondanks dat een leuk karretje, maar niet echt wat ik zoek!
Tieten! :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:07:44 #55
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94820237
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat valt nog best mee en dit is wel een mooie prijs, voor de rest moet je de auto goed bekijken maar zelfs als donor auto is de prijs redelijk. TS noemt een aanschafbudget van 3000 euro voor de basis en dan stap voor stap gaan tunen. Dit is dan best een mooie start. Je moet je adresjes weten en als je zelf veel kan dan scheelt het ook een hoop, maar je hoeft hier niet perse op leeg te lopen om een snelle bak te hebben.

Het is alleen geen "wolf in schaapskleren" .

En als het écht een wolf in schaapskleren moet zijn en het mag niet al te veel kosten, dan zou ik voor een Sierra Cosworth gaan. Maar die beginnen bij 6500 euro, maar dan hoef je ook niet te tunen. Badges eraf, bij de sloop een 1.6 CL "Bodykit" halen en zorgen dat alles heel blijft, de meeste hebben al een chippie en uitlaat en zitten op zo'n 260 tot 300pk, veilig.. en dat is zat!
Dan heb je een echte wolf in schaapskleren.
Een Cossie kopen en dan terugbouwen naar een 1,6 qua uiterlijk. :N
pi_94820511
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef JJH het volgende:

[..]

Een Cossie kopen en dan terugbouwen naar een 1,6 qua uiterlijk. :N
Oh, let wel.. ik zou het zelf nooit doen.. Cossie fan in the house O+
Maar het gaat even om het wolf in schaapskleren principe, nu is een Cossie al best gecamoufleerd maar je ziet toch dat er nét ff iets "diks" aan is. Ook niet lang iedereen trouwens, maar toch.. het is geen standaard Sierra, dat zie je. En als het dan om een wolf in schaapskleren moet gaan en je wilt ook nog een leuke surprise effect; Opgefokte Cossie met 1.6 look :Y Mooi? NEE! Maar stiekem wel een beetje kickass! :D
-weg-
  Forum Admin woensdag 30 maart 2011 @ 19:13:20 #57
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_94820566
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Das dus een voorbeeld waarbij je eerst heel veel moet investeren om m weer een beetje op orde te krijgen..
Afgetrapt ding lijkt me :N
Ik ken de auto, het is geen afgetrapt lel. Onderdelen zijn goedkoop en makkelijk te vinden, goed zelf aan te sleutelen ook.
Ik ken de auto, het is geen afgetrapt lel. Onderdelen zijn goedkoop en makkelijk te vinden, goed zelf aan te sleutelen ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat valt nog best mee en dit is wel een mooie prijs, voor de rest moet je de auto goed bekijken maar zelfs als donor auto is de prijs redelijk. TS noemt een aanschafbudget van 3000 euro voor de basis en dan stap voor stap gaan tunen. Dit is dan best een mooie start. Je moet je adresjes weten en als je zelf veel kan dan scheelt het ook een hoop, maar je hoeft hier niet perse op leeg te lopen om een snelle bak te hebben.

Het is alleen geen "wolf in schaapskleren" .

En als het écht een wolf in schaapskleren moet zijn en het mag niet al te veel kosten, dan zou ik voor een Sierra Cosworth gaan. Maar die beginnen bij 6500 euro, maar dan hoef je ook niet te tunen. Badges eraf, bij de sloop een 1.6 CL "Bodykit" halen en zorgen dat alles heel blijft, de meeste hebben al een chippie en uitlaat en zitten op zo'n 260 tot 300pk, veilig.. en dat is zat!
Dan heb je een echte wolf in schaapskleren.
In standaard vorm is het niet echt een wolf in schaapskleren met z'n 170 pk en 230nm koppel.

Ga je echter verder kijken, en zo te zien heeft 't ding al een freeflow uitlaat, kan je met een H-dev stage 1 chip, een manuele boostcontroller en een upgrade brandstofpomp al op de 230pk en 280nm koppel zitten.

Is dat nog niet genoeg ga je verder kijken en monteer je een front mount intercooler, een S14(T28)turbo en dan zit je op de 280PK icm een stage 2 ecu.

Vermogen is echter niet alles, want een crap onderstel onder een 300pk auto maakt het een ongeleid projectiel. Stage 1 is meer dan genoeg icm een goed onderstel. Klets er een keer wat pangwang banden onder en je hebt nog wat fun op een parkeerplaats ook.

Ik heb er zelf ook 1, waar binnenkort een gt2560r, 444 en stage 3 ecu in komen, goed voor 300+pk en bijna 400nm koppel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:21:16 #58
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94821059
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef Auti het volgende:

[..]

Oh, let wel.. ik zou het zelf nooit doen.. Cossie fan in the house O+
Maar het gaat even om het wolf in schaapskleren principe, nu is een Cossie al best gecamoufleerd maar je ziet toch dat er nét ff iets "diks" aan is. Ook niet lang iedereen trouwens, maar toch.. het is geen standaard Sierra, dat zie je. En als het dan om een wolf in schaapskleren moet gaan en je wilt ook nog een leuke surprise effect; Opgefokte Cossie met 1.6 look :Y Mooi? NEE! Maar stiekem wel een beetje kickass! :D
Dat wel, maar dan zou ik het anders doen. Voor een rug of zo een 2.0gt kopen, bij voorkeur sedan en dan daarmee aan het blok en onderstel gaan knutselen.
Of misschien past er ook wel een rapper blok van latere fords zonder al te veel aanpassingen in.
pi_94821258
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat wel, maar dan zou ik het anders doen. Voor een rug of zo een 2.0gt kopen, bij voorkeur sedan en dan daarmee aan het blok en onderstel gaan knutselen.
Of misschien past er ook wel een rapper blok van latere fords zonder al te veel aanpassingen in.
Dat is idd mooier, maar ook duurder. Ik ben het wel met je eens. Leuke projecten zijn dat.

2.8 liter xr4i/Capri of een 2.9 Ghia kan je ook zo overhangen, is ook leuk :Y
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:29:48 #60
202014 JJH
Knetter. O+
pi_94821642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:24 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is idd mooier, maar ook duurder. Ik ben het wel met je eens. Leuke projecten zijn dat.

2.8 liter xr4i/Capri of een 2.9 Ghia kan je ook zo overhangen, is ook leuk :Y
Ik was even nieuwsgierig naar dat 2.9 blok. Is inderdaad een zespitter, maar ze peuren er maar 146pk uit! _O-
Dat is maar net iets meer dan uit mijn B23 in mijn 940. Doen ze niet goed bij ford. :N

-edit-
Hmm, in latere versies komen ze wel tot 200pk, dat klinkt beter. :Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:34:24 #61
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94821935
Maar ze blijven loeizwaar.

En lelijk.

En Ford kwaliteit :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Forum Admin woensdag 30 maart 2011 @ 19:35:29 #62
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_94822013
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef daNpy het volgende:
Maar ze blijven loeizwaar.

En lelijk.

En Ford kwaliteit :P
Ford :')

Sorry, het zijn leuke auto's om te zien(zeker zo'n xr2 of 4 :Y ) maar meenn.. wat een brokken ellende.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_94822066
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik was even nieuwsgierig naar dat 2.9 blok. Is inderdaad een zespitter, maar ze peuren er maar 146pk uit! _O-
Dat is maar net iets meer dan uit mijn B23 in mijn 940. Doen ze niet goed bij ford. :N
Wel geschikt om te tunen, Cosworth blok. Maar het is standaard geen sportief blok.
Ik heb een Xr4i gereden en dat is ook V6 lange slag, maar die sleurt wel. Standaard al lekker en als je daar aan gaat tunen of aan drukvulling gaat doen dan zit je ook echt wel goed.
Is gelijk aan het oude Capri blok en die dingen zijn oerdegelijk.

Als je goedkoop wilt tunen en snel wilt zijn zijn er imho 2 mogelijkheden.
De Fordjes, of je gaat naar Opel en doet bijv een C20LET swapp in een Astra/Corsa ofzo.
Volkswagen heeft ook nog wel wat van dat soort dingetjes maar dan zit je bij Opel beter denk ik.
De rest wordt al veel duurder. Een 180SX is ook leuk, maar dat is een sportmodel en dat is niet wat TS in gedachte had geloof ik.

Een e30 met e34m5 motor is ook leuk. Maar dan ga je ook al weer richting hoge kosten.
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:38:08 #64
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94822188
Tunen ís duur, what else is new?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_94823032
quote:
4s.gif Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef daNpy het volgende:
Tunen ís duur, what else is new?
Ja maar je hebt acceptabel duur en duuuuuur....

Het gaat vooral om de lol die je hebt als je met zoiets bezig bent, het steeds weer een beetje verbetert, ik hoef absoluut niet het beste van het beste (kan ook niet met mijn budget) maar wel iets waar ik plezier mee kan hebben, zowel qua sleutelen als qua rijden.
  woensdag 30 maart 2011 @ 19:54:57 #66
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_94823261
Welke auto's spreken je aan dan?
Wat is je favoriet? Wat wil je precies doen of ermee kunnen?

Beantwoord eerst die vragen eens voor je anderen hun mening vraagt.
En met de beantwoordde vragen kun je gelijk op marktplaats kijken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_94825312
quote:
Welke auto's spreken je aan dan?
Wat is je favoriet? Wat wil je precies doen of ermee kunnen?

Beantwoord eerst die vragen eens voor je anderen hun mening vraagt.
En met de beantwoordde vragen kun je gelijk op marktplaats kijken.
Ik dacht dat dat inmiddels wel een beetje duidelijk is, daarbij ben ik een stuk wijzer geworden (360 had ik zelf zo niet 1,2,3 bedacht)

En het probleem met marktplaats bekijken is dat je misschien de auto's wel hebt maar verdere informatie zoals die ik hier heb gekregen staat daar toch echt niet bij.

Maar ik heb een volvo 300 forum gevonden dus ik ga daar maar eens rondneuzen :P
pi_94826226
Maar van een 360 ga je geen wolf maken, of je moet er veel te veel geld in steken en naar Zweden gaan..
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:44:39 #69
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94826310
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Auti het volgende:
Maar van een 360 ga je geen wolf maken, of je moet er veel te veel geld in steken en naar Zweden gaan..
360 is in Nederland gebouwd, in Zweden zijn er niet meer onderdelen voor dan hier.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94826439
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

360 is in Nederland gebouwd, in Zweden zijn er niet meer onderdelen voor dan hier.
Maar ze zijn daar wel pro Volvo en veel ervaring met ombouwen ;)... zeker weten dat je in Zweden een bedrijf kan vinden dat kan helpen met een heel dikke 360 te bouwen.. Maar voor dat geld kan je beter en makkelijker een andere basis kiezen. Dat is wat ik bedoelde.
De Volvo 360 is een hele leuke auto en je kan er ook goed mee driften, maar snel is het niet. En snel maken kost een godsvermogen want dat betekent een totale re-enginering.
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:48:42 #71
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94826556
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Auti het volgende:

[..]

Maar ze zijn daar wel pro Volvo en veel ervaring met ombouwen ;)... zeker weten dat je in Zweden een bedrijf kan vinden dat kan helpen met een heel dikke 360 te bouwen.. Maar voor dat geld kan je beter en makkelijker een andere basis kiezen. Dat is wat ik bedoelde.
De Volvo 360 is een hele leuke auto en je kan er ook goed mee driften, maar snel is het niet. En snel maken kost een godsvermogen want dat betekent een totale re-enginering.
Als je echt snel wilt gaan moet je sowieso een groot budget hebben. Een 360 is m.i. een hele goedkope optie om relatief veel snelheid te krijgen. Daarnaast is het behalve de slappe wielophanging technisch een goede basis.
Een GLT of >87 model heeft standaard al injectie, 2.0 liter, 110PK, 5bak op de achteras (gewichtverdeling) etc.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94826792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Als je echt snel wilt gaan moet je sowieso een groot budget hebben. Een 360 is m.i. een hele goedkope optie om relatief veel snelheid te krijgen. Daarnaast is het behalve de slappe wielophanging technisch een goede basis.
Een GLT of >87 model heeft standaard al injectie, 2.0 liter, 110PK, 5bak op de achteras (gewichtverdeling) etc.
I know, Zomer Avond Competitie :9 Maar ze zijn niet makkelijk meer te krijgen, en qua tuning haal je er niet veel uit tenzij je gaat swappen en daar op ombouwen. Zalig project maar ook erg duur, zou het zelf zo doen als ik het geld heb.. lachen!
Het is leuk, maar imho niet de definitie van een wolf in schaapskleren.

Een wolf in schaapskleren dan moet je echt denken aan iets als een Lotus Omega. En ik denk ook dat TS dat bedoeld. Maar dan zo goedkoop mogelijk.
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:53:48 #73
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94826874
Ik heb thuis een 360 2.3 staan met +-165pk, kostte totaal een stuk minder dan 2000 euro. Maar alle nieuwe delen waren wel tegen inkoop dus je zou anders rond de 2000 uitkomen :)
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94826949
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb thuis een 360 2.3 staan met +-165pk, kostte totaal een stuk minder dan 2000 euro. Maar alle nieuwe delen waren wel tegen inkoop dus je zou anders rond de 2000 uitkomen :)
Met of zonder sperdiff? :9 En ik neem aan dat je alles zelf hebt gedaan?
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:55:38 #75
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94827004
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Auti het volgende:

[..]

Met of zonder sperdiff? :9 En ik neem aan dat je alles zelf hebt gedaan?
Alles zelf gedaan ja, zonder sper. LSD's zijn helaas niet te krijgen (of iig slechts zeeeeeer beperkt) en co2sper heb ik geen behoefte aan.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94827924
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Alles zelf gedaan ja, zonder sper. LSD's zijn helaas niet te krijgen (of iig slechts zeeeeeer beperkt) en co2sper heb ik geen behoefte aan.
Wel mooi :Y , waar gebruik je hem voor? Wel eens gedacht aan het vastlassen van het diff?
-weg-
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:13:13 #77
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94828157
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Auti het volgende:

[..]

Wel mooi :Y , waar gebruik je hem voor? Wel eens gedacht aan het vastlassen van het diff?
co2sper ;) Geen behoefte aan. Open diff is voor mij goed genoeg, ik ben slechts 1x op het circuit geweest.
Ik heb hem gekocht om te leren sleutelen maar dat is al 5 jaar geleden en inmiddels is de auto een volledige restauratie aan het ondergaan onder datzelfde motto: leren lassen en plaatwerken.
Ik ben bijna zo ver om hem naar de spuiter te brengen :)
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94828713
quote:
co2sper ;) Geen behoefte aan. Open diff is voor mij goed genoeg, ik ben slechts 1x op het circuit geweest.
Ik heb hem gekocht om te leren sleutelen maar dat is al 5 jaar geleden en inmiddels is de auto een volledige restauratie aan het ondergaan onder datzelfde motto: leren lassen en plaatwerken.
Ik ben bijna zo ver om hem naar de spuiter te brengen :)
Kijk, dat zijn mooie verhalen :) ik heb zelf een weinig ervaring met sleutelen maar dat leer je snel genoeg met een dergelijk project.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')