Trollquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef TnuS het volgende:
Rookt een jointje, zo nu en dan een lijntje en is dan gelijk JUNK!!
Dude, ben jij wereldvreemd ofzo?
Ik zei onmiddellijk tegen de anderen dat hij nog drugs doet buiten de stad, zodat ze het niet zien. Mijn vrienden wisten er niks van en confronteerden hem meteen.quote:
Wat zegt hij tegen je als je dat tegen hem zegt? Hoe durft 'ie zo te reageren als 'ie weet dat hij gevoelig is voor een drugsverslaving?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik zei onmiddellijk tegen de anderen dat hij nog drugs doet buiten de stad, zodat ze het niet zien. Mijn vrienden wisten er niks van en confronteerden hem meteen.
Waarop hij antwoordde met " Nee man wat een onzin. Ik heb dat nooit gezegd. Hij heeft het verkeerd begrepen "
Een avond later belde hij me op. Hij was kwaad omdat hij dit in vertrouwen had gezegd en ik heb zijn vertrouwen beschaamd zegt hij. Nu krijgt hij continu lastige vragen en hij is kwaad op me.
Ik vind dat ik het juiste heb gedaan. Ik voel me er niet goed bij om het door de vingers te zien en zijn verslaving weer te laten groeien
En sla je broer met een fles wijn, en loop erbij alsof je de hele week niet geslapen hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef TnuS het volgende:
Rookt een jointje, zo nu en dan een lijntje en is dan gelijk JUNK!!
Dude, ben jij wereldvreemd ofzo?
Als je er bij loopt alsof je een week niet hebt geslapen is dat eerder speed dan coke. Van speed wordt men over het algemeen ook agressiever dan van coke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
En sla je broer met een fles wijn, en loop erbij alsof je de hele week niet geslapen hebt.
Met wallen onder je ogen die dieper hangen dan de tieten van Dolly Parton.
quote:Hij is een junk geweest, en ik wil niet dat hij weer het zelfde pad op gaat
Alsof jij er wat tegen kan doen.. Wil hij zijn rush dan hou jij hem toch niet tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
En sla je broer met een fles wijn, en loop erbij alsof je de hele week niet geslapen hebt.
Met wallen onder je ogen die dieper hangen dan de tieten van Dolly Parton.
Hij is een junk geweest, en ik wil niet dat hij weer het zelfde pad op gaat
Speed heeft hij ook gedaan zei hij. Maar daardoor viel hij pas 3 dagen later in slaap en sinds toen " doet hij het niet meer " om het met zijn woorden te zeggen. Al geloof ik er weinig van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je er bij loopt alsof je een week niet hebt geslapen is dat eerder speed dan coke. Van speed wordt men over het algemeen ook agressiever dan van coke.
enne
[..]
Als hij dagelijks aan de coke zit kost het hem wel meer dan hij in een zomer kan verdienen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Speed heeft hij ook gedaan zei hij. Maar daardoor viel hij pas 3 dagen later in slaap en sinds toen " doet hij het niet meer " om het met zijn woorden te zeggen. Al geloof ik er weinig van.
Nu dus coke. XTC heeft hij ook gedaan. Paddo's en een hoop dingen waarvan ik de naam niet eens ken. Het enige waar ik van weet dat hij het nooit gedaan heeft is heroine.
In de zomer heeft hij zich kapot gewerkt omdat hij veel geld nodig had zei hij. Hoewel hij nooit op vakantie gaat of iets uitgeeft aan games etc. Ik denk dat ik nu weet waar hij dat geld voor nodig had
Mwa, dat ligt eraan wat voor werk je doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij dagelijks aan de coke zit kost het hem wel meer dan hij in een zomer kan verdienen.
Deze snap ik niet helemaal, ik heb meerdere malen in dezelfde situatie gezeten... je houdt ze niet tegen. Op een gegeven moment gaan ze zelfs liegen tegen je omdat ze vinden dat je zeikt. Als ik nu iemand heb die verslaafd is aan een zwaar iets als coke of speed waarschuw ik hem 2 keer serieus. Daarna kap ik ermee en moeten ze zelf weten wat ze met die waarschuwingen doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Mishu het volgende:
Je kan hem de risico's van drugs uitleggen (deze kan je vaak echter pas goed beschrijven als je het ooit zelf hebt gedaan).
Ik was net misschien net iets te hard. Maar ts vertelt het meteen door terwijl die vriend hem (als schreeuw om hulp?) dat persoonlijk vertelt. Nu zal hij nog minder persoonlijke zaken zeggen en wellicht zich nog meer in de drugs verliezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal, ik heb meerdere malen in dezelfde situatie gezeten... je houdt ze niet tegen. Op een gegeven moment gaan ze zelfs liegen tegen je omdat ze vinden dat je zeikt. Als ik nu iemand heb die verslaafd is aan een zwaar iets als coke of speed waarschuw ik hem 2 keer serieus. Daarna kap ik ermee en moeten ze zelf weten wat ze met die waarschuwingen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |