quote:Pregnant and Only A Year Old
Kang, a Chinese girl, is only one year old and is already going to be a mommy.
Her tummy was protruding more and more each day and she was eventually taken to the hospital where they did an ultrasound.
The doctors were surprises with the results. Kang was pregnant. She was carrying a baby in her womb and it is her twin brother.
http://www.htportal.org/pregnant-only-year
Last van de japanse stralingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wij maar zeuren als er een keer een 12-jarige zwanger is in Nederland!
Mensen die zeuren als er een keer een meisje van 12 zwanger is in Nederland.quote:
Het zou je dochter maar zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die zeuren als er een keer een meisje van 12 zwanger is in Nederland.
Eerder zijn sperzieboon breken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik zou dr heup breken. Succes met baren vuile slet.
En wat zou je doen met de evt toekomstige vader als die te achterhalen valt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik zou dr heup breken. Succes met baren vuile slet.
ligt eraan of het vrijwillig was voor zover dat kan met een 12 jarige. Ik denk dat de meneer in kwestie een groter probleem heeft dan dochterlief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
En wat zou je doen met de evt toekomstige vader als die te achterhalen valt?
levend villenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
ligt eraan of het vrijwillig was voor zover dat kan met een 12 jarige. Ik denk dat de meneer in kwestie een groter probleem heeft dan dochterlief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |