Rustig. De treinkaartjes blijven, zo ook de dagkaart. Niemand gaat 100 euro neerleggen voor een retourtje Groningen - Maastricht via Amsterdam CS.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Geniet er maar van, want op een OV- kaart laden kun je ze niet, dus dut is het laatste jaar ongeveer
Ben daar maar niet te zeker vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig. De treinkaartjes blijven, zo ook de dagkaart.
Je krijgt verschillende producten en uiteindelijk kunnen dagkaarten opzich prima op OV-chipkaarten geladen kunnen worden. Immers is dit een administratieve wijziging, op basis van je kaartnummer kan je een dagkaart voor dag x als tegoed gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig. De treinkaartjes blijven, zo ook de dagkaart. Niemand gaat 100 euro neerleggen voor een retourtje Groningen - Maastricht via Amsterdam CS.
Dat kost net zoveel, als een dagkaartjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig. De treinkaartjes blijven, zo ook de dagkaart. Niemand gaat 100 euro neerleggen voor een retourtje Groningen - Maastricht via Amsterdam CS.
Nee, dat is juist zo raar! Zie mijn posts in het vorige deel. Niemand die er toen op gereageerd heeft, maar het is serieus ridiculous en retarded.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Socios het volgende:
Echt heel waardeloos hoe NS die tarieven gewijzigd heeft. Een dagretour Groningen - Maastricht bijvoorbeeld kost EUR 47,-. Een dagretour Groningen - Maastricht via Amsterdam Centraal EUR 91,20.Bijna 2 keer zo duur als de prijs van een dagkaart.
HET SLAAT TOTAAL NERGENS OP
Ja. Fijn als de baas het betaalt natuurlijk, maar anders is het toch wel een enorme hoop geld. Maar wie weet.quote:
Vroeger, toen was het eenvoudig. Nu is het een `wirwar´. Men keek gewoon in de "Treinwijzer" of het "Spoorboekje" hoeveel kilometer men aflegde. In een staffeltabel was keurig af te lezen hoeveel men kwijt was voor een reis, met een maximumtarief die gelijk was aan de prijs van een dagkaart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
Leve de eenvoudige tariefstructuur
Dat moet een foutje zijn, er is een maximumprijs en die is gelijk aan de prijs van een dagkaart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat is juist zo raar! Zie mijn posts in het vorige deel. Niemand die er toen op gereageerd heeft, maar het is serieus ridiculous en retarded.
[..]
Nee, probeer maar uit in de kaartautomaat. Bij aanschaf van zo een kaartje stijgt de prijs serieus uit boven de prijs van een dagkaart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat moet een foutje zijn, er is een maximumprijs en die is gelijk aan de prijs van een dagkaart.
Ja, op de site ook. Gn - Mt kost ongeveer de helft van Gn - Ut - Mt terwijl je er exact hetzelfde reisadvies voor krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, probeer maar uit in de kaartautomaat. Bij aanschaf van zo een kaartje stijgt de prijs serieus uit boven de prijs van een dagkaart.
Ik ga morgen wel even bovengenoemd kaartje proberen aan het loket te kopen, kijken welke prijs zij mij dan voorschotelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, op de site ook. Gn - Mt kost ongeveer de helft van Gn - Ut - Mt terwijl je er exact hetzelfde reisadvies voor krijgt![]()
Het kan niet anders of dit systeem moet ergens in ons voordeel gebruikt kunnen worden. Het wordt alleen even puzzelen
Dude. een dagkaart met korting is 28,20 2e klas.quote:
Je kunt driek hierover een PM sturenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dit moet echt een fout zijn. Wie gaat ROver mailen?
Doe jij maar, jij zit in die crewkliekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt driek hierover een PM sturen
KIJK DANquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:37 schreef Yreal het volgende:
Wat mis ik nou, een dagkaart is gelijk aan de dagretour?
Ga bij NS HiSpeed werken of zo joh, dwaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:42 schreef Yreal het volgende:
Dus de klacht is dat de ov-dagkaart veel te goedkoop is, die moet 5 euro duurder dan de normale zijn. Lekker laten dan, meevallertje voor ons
Ik snap je nog steeds niet, dwaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga bij NS HiSpeed werken of zo joh, dwaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |