zonde van je energie. Beter steek je die in een positief zelfgevoel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, weet ik, maar dan mag ik 't nog wel stom vinden
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Muis006 het volgende:
Vik, ik heb gisteren geleerd hoe je 'Zonne grote vuurbal jonge BAM' gebaart
Wtfquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe het je nu niet na, denk ik. Maar het woord 'vuurbal' komt dan ook niet in mijn dagelijkse vocabulaire voorquote:
Heb ook al weer 2 boterhammen op...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Perruche het volgende:
@ vizor: precies, als je normaal zoveel eet zou ik n iet ineens 1700 kcal gaan eten.
@ puff: niet mee eens, mijn beta collega hier is echt slim(mer dan ik ben... misschien) maar er zijn zeker dingen waar ik beter in ben. Daarnaast is hij compleet a-creatief en niet flexibel, wat ook belangrijke eigenschapen (kunnen) zijn.
@ vik & tink: mijn lijstje is ook niet slecht! soit, het bier van gisteren wel
Al Gore heeft er 1, dus compleet terecht!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
Mo, mensen zullen altijd bagetalliseren, wat je ook doet. Al haal je de nobelprijs.
Hoe wil je dat doen met een blik Schultenbrau in de ene hand en een frikandel in de andere?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Muis006 het volgende:
probeer dan wat meer calorierijke zaken te eten, en gooi een handje noten naar binnen. Je moet wat voor jezelf zorgen. En ik denk ook dat een vicieuze cirkel is, hoe minder je gaat eten hoe minder trek je hebt...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
@Jagär: ja, maar ik heb echt ontzettend géén trek de laatste tijd, en als ik dan meer ga eten (wat ik echt geprobeerd heb) word ik daar gewoon misselijk vanmaar ik kreeg net een stukje appelkruimelvlaai van een collega die jarig is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel mezelf er niet minder door, maar vind 't gewoon een stomme manier van denkenniet meer en niet minder.
Dit is toch iets meer dan het 'alleen maar stom vinden'quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan me zo boos maken om mensen die alfastudies af zitten te kraken als 'niveauloos'![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Perruche het volgende:
Rituals, nu ben ik heel benieuwd wat je hiervoor hebt gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Rituals het volgende:
[..]wilde jij dan niet 'zo graag met kinderen werken'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |