Wijn, wodkaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge witte wijn ook 0,0.
Ik zie mogelijkheden.
Die witte wijn gaf mij ook hoop, ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droge witte wijn ook 0,0.
Ik zie mogelijkheden.
De Aliwen van de AH is erg fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Die witte wijn gaf mij ook hoop, ja.
ik vind het fijner zitten, de stof valt soepeler en van gewoon katoenen shirts krijg ik altijd irritatie/wrijving plekjes aan de binnenkant van mijn bovenarmen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef neen het volgende:
Zijn die shirts nou echt veel fijner? Ik loop gewoon in een normaal t-shirt mijn rondjes. Als ik dan wandel lijk ik gewoon een sjonnie ipv een luie hardloper.
Hangt van het tijdstip af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Veel te warm, uniek! Mouwen afknippen, broekspijpen afknippen!.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef anna82 het volgende:
Kont tegen de low-carb-crib: ik eet een pizza!
Stelletje levensgenieters die jullie er zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben net onze overheerlijke, vers uit de vriezer, halflauw genukede pasta op. Met soms nog koude stukjes.
NOM!
Pizza's en schoonouders komen altijd in tweeën.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het soms pizza-avond hier?
* Mini_rulez heeft ook net een pizza op.
Vriendje wou trouwens niet low-carben, dus ik ga het er hier niet door krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |