Shit nu word ik echt bangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we niet hard genoeg, ze is geloof ik 2 keer zo dik als ik, dus dan zit er waarschijnlijk alleen een deuk in de heksenvanger
Ik heb maar twee liter in huis, ik moet er vanaf.quote:
bij opties ergens op een tabbladquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauwe? Hoe maak ik dat selecteerhulp dinges d00dt? Bedankt
Niet bang zijn, ze heeft een zwakke plekquote:
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestiequote:
overigequote:
Danny had geloof ik een MED topic geopend, daar staat het inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauwe? Hoe maak ik dat selecteerhulp dinges d00dt? Bedankt
Ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestie
Mental imagesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan we niet hard genoeg, ze is geloof ik 2 keer zo dik als ik, dus dan zit er waarschijnlijk alleen een deuk in de heksenvanger
En als je dit aanbrengt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
net of het iets tofs is :'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulp
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bang zijn, ze heeft een zwakke plekAls je d'r tackelt dan kan ze niet meer opstaan en blijft ze zo rondschommelen
![]()
Hier niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleceteer maar eens iets, gioogle doet gelijk een zoek suggestie
ja dat is alleen als google denkt geld er aan te kunne verdienenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nergens last vanIk snap niet waarom ik dat niet heb
![]()
O, niks van gemerkt in IE8!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je dit aanbrengt?
[ afbeelding ]
quote:
Ausfinken mit der Kolderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ah, google weet natuurlijk dat ik arm benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is alleen als google denkt geld er aan te kunne verdienen
dat is niet wat ik bedoelde maar het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, google weet natuurlijk dat ik arm ben![]()
Ik gok van wel, google weet allesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet wat ik bedoelde maar het zou kunnen
Maar Microsoft heeft iets gemaakt waarmee dat zoekding dus niet werkt... hoor er nu voor het eerst van... scheelt weer uitzettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt, is de dag dat ze stofzuigers gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |