quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:39 schreef PeZu het volgende:
ik ben heel goed in advies geven en bier drinken dus bij deze bied ik mijn expertise aan
Altijd leuk om eens in de zoveel tijd te doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke, kun je even tegen PGR zeggen dat hij mijn afwas mag doen?
ik speel wel voor koffie-damequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuinders hebben we ook nog nodig, de tuin moet onderhanden![]()
quote:
nu zo streng tegen pgr, hij moet rijkje al missen dus ik begrijp zijn reactie bestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel voor koffie-dame![]()
ik heb echt een tering hekel aan tuinieren
[..]
nie zo boos joh
ik ben niet strengquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu zo streng tegen pgr, hij moet rijkje al missen dus ik begrijp zijn reactie best
koffie is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik speel wel voor koffie-dame![]()
ik heb echt een tering hekel aan tuinieren
[..]
nie zo boos joh
Jij kan in de ijskast.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
Ik heb twee linkerhanden, dus als je geen instortend huis wil: ik kom niet :")
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Wil best wat doen hoor Marijke
Je zegt het maar
Dan hebben de harde werkers geen eten meer.quote:
Eigen vaat eerst!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke, kun je even tegen PGR zeggen dat hij mijn afwas mag doen?
Hopelijk weet Symph snel wanneer ze echt opdondertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef pgrferrari het volgende:
Wanneer wordt de ksc helpt symph en marijke dag georganiseerd?
Oke, hopelijk kan ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopelijk weet Symph snel wanneer ze echt opdondertMaar ik ga er van uit binnen een week of 3
* Pheno rent snel wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft trek in meer sushi
ik hoop dat je lening bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft trek in meer sushi
BEN jij sushi??quote:
Zo kun je dat wel noemen, ik heb nog 3 kilo sushirijst in huisquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo kun je dat wel noemen, ik heb nog 3 kilo sushirijst in huisDie twintig kilo zakken gaan hard
Dat is zonde van de Ladaquote:
Fixedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zonde van de LadaMaar een Lada Niva met achterruitverwarming is misschien een optie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |