dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moetenquote:
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt kwaliteit en flutprogramma's waar aan je gewend bent, vergis je daar niet in
Wie is Sheldon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals Sheldon zei: Windows 7 is too user friendly, I don't like it
NIET grappig!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Het liefst zo snel mogelijk volgens twee jongedamesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weten ze ook wanneer de luiers in zwolle in de aanbieding moeten
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE werkt prima voor mij, dus geen behoefte aan wat anders.
[..]
Wie is Sheldon?.
watquote:
?quote:
Ja, dat had ik doorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, zie de PI, ik maakte een grap man
O, nog nooit gezienquote:Die van Big Bang Theory
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is nu al vaak genoeg een grap over gemaakt, geen kindjes hier!
serieus>?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
Nee, dat mag ik niet van de kerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel neuken en krikken en sexen en pompen en rampetampen en kezen en zo
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOmdat de kindjes van Symph hadden besloten bij het zaterdagse ontbijt dat we wel een broertje of zusje voor ze konden maken
En ook wel nu
Dus toen kwam er een "leuk grapje" dat ik zwanger zou zijn en dat gaat maar door... Zelfs zo erg dat iemand me serieus vroeg of ik zwanger was
Het gaat een beetje een eigen leven leiden
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
De kerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet van de kerk
Whehehehehe dat gerucht is gewoon niet uit te roeien lijkt welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOmdat de kindjes van Symph hadden besloten bij het zaterdagse ontbijt dat we wel een broertje of zusje voor ze konden maken
En ook wel nu
Dus toen kwam er een "leuk grapje" dat ik zwanger zou zijn en dat gaat maar door... Zelfs zo erg dat iemand me serieus vroeg of ik zwanger was
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
hoe de vliegende neuk moet ik dat nu wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ook wel nu
![]()
Dus STOP daarmee
![]()
gaan we dit weekend zaterdag of zondag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet van de kerk
En m'n pappie, is dat wel een goede reden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij weet alles, jij bent net googlequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe de vliegende neuk moet ik dat nu weten![]()
Fantastisch, als ze weer met hun ouders mee gaanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En m'n pappie, is dat wel een goede reden?dat wist ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar fijn dat hij nog wel even waarschuwt
Juin uit Eigen Tuin!
geen idee, ik ben hier niet meer zo vaak hehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij weet alles, jij bent net google![]()
dagelijks naar Zwolle?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk Marijke, Pheno past wel op de kleine.
Fixedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
Fantastisch, als ze weer met hun ouders mee gaan kant en klaar afgeleverd worden en oud genoeg zijn om zich zelf te vermaken en heel lief zijn
Ff huggen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:10 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Leonard.
Waarom de uitbudinge begroeting? Ik zit naast je.
ik heb geen kinderwens dus nee niet gefixxedquote:
Ik vond het nogal genantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wist ik ook
maar fijn dat hij nog wel even waarschuwt
Ik denk dat jij altijd alles weetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik ben hier niet meer zo vaak heh
Je nieuwe baanquote:
Ik heb dat ook nooit gehad! Maar nu ze er gewoon zijn en het klikt is het eigenlijk heel heel heel erg leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen kinderwens dus nee niet gefixxed
Je weet best dat ik niet van licamelijk contact houd, ik vraag me dan ook waarom je zodanig wil profileren hier.quote:
Snap niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet over de planning, ik constateerde alleen dat Nanny McPheeno zich aanbood.
Nee, ik zei oh dankjewel, ik lees de bijsluiter welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeg je toch: Pap wij doen zoiets niet
nou mooi toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit gehad! Maar nu ze er gewoon zijn en het klikt is het eigenlijk heel heel heel erg leukDe kindjes zijn gewoon zo super lief tegen mij
![]()
Ja, heel mooiquote:
thats cutequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heel mooiZe zijn echt zo super schattig! En ze smsen vaak, en dan echt de liefste dingen
![]()
![]()
Oh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0396752/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |