Ik eet ook nog wel wat bruine bonen, uien en een hele klomp knoflook voor ik heengaquote:
ben ik even blij dat fbz hier zo ongeveer woont en ik dat niet als wraak krijgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eet ook nog wel wat bruine bonen, uien en een hele klomp knoflook voor ik heenga![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou er totaal niet van, maar ik wil geen goede muziek missen, dus vraag ik muziek aan, waar ik niet van hou
Dat geeft toch niets?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:21 schreef PeZu het volgende:
ll en mz ik vergeet jullie kadootjes steeds
Rook jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben ik even blij dat fbz hier zo ongeveer woont en ik dat niet als wraak krijg
de wat bbqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft toch niets?Kom maar naar de dankjewel BBQ bij Symph met fbz en je saus
![]()
neequote:
Die in de OP toch?quote:
ja wie leest er nu de freaking op die steeds wijzigtquote:
Niet zomaar kou vatten hoorquote:
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.quote:
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenquote:
Maar dat is geen bedankBBQ.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.
Nee, die is het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat een BBQ in de spoiler. Die in Verweghistan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenOmdat mensen hier zo
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet zomaar kou vatten hoorDacagonit
![]()
Sorry dak ff weg was, ik meld me ook nooit af hier heWas ff voorbereidingen treffen voor het koken, alles staat klaar maar manlief is nog aant werk dus moet ff wachten
ok tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met heks in huis, die gaat weg, daardoor een bijna leeg huis, dus gister heb ik in de KSC binnen een uur alle spullen voor Symph geregeld die hij en zijn meisjes strakjes nodig hebbenOmdat mensen hier zo
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
Wowwwwwwwwwww supervetttttttttttttquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn
en daarvoor komt een BBQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |