abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94769918
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94771603
Ik wil die veromde OP wel is updaten. Wie heeft de PSD?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:35:16 #3
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94773942
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zeikerd :')
Alsof je daadwerkelijk daar in elke keer de scores ga opzoeken. Zou het niet eens willen. Trouwens, nog maar een paar potjes dan zijn we er van af. Besteed je tijd liever aan een nieuwe mooie voor volgend jaar :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_94774048
Drama seizoen is gelukkig bijna voorbij.
pi_94774194
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Zou gewoon eentje maken zoals ze in het Utrecht topic hebben. Met een leuke banner en een paar filmpjes er bij.
Zeker niet weer zo'n klote plaatje met uitslagen wat niemand bijwerkt :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94774388
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
pi_94774519
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Wat mij irriteert is de ene week zit PP bomvol de andere zit er niemand.. dat mag je van mij toch echt ook tot succes supporters berekenen hoor.
Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.
Groetjes, Ezio.
pi_94774574
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is hier niet echt op RR. Maar volgend jaar gaan er wel flink minder SC de deur uit daar kun je nu al zeker van zijn.
Ja denk het ook wel, ik zit zelf weer PP (Ga wel altijd over dat hekje naar ander vak maar goed) Je merkt wel dat het minder aantrekt.
pi_94775276
Groetjes, Ezio.
pi_94775299
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:

Gelijk halen
Zag'k ook al op Chelseafcforums.com idd :P
pi_94789133
O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 03:01:31 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94794920
pi_94806767
Zaterdag weer eens naar De Kuip O+
pi_94813892
Jup, k heb er echt zoveel zin in. Niet normaal. Word gruwelijk!
pi_94814390
quote:
Het blijft fascinerend hoe mensen zoals calciumdude keer op keer op keer het mentale aspect onderschatten, terwijl het juist dit seizoen zo duidelijk aanwezig is bij Feyenoord. Voetbal zit voor 50% tussen je oren, misschien wel meer.
en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?
als hij de druk niet aankan bij onze club waarom zou hij het hoger dan wel aankunnen ?

Ben het wel met je eens dat hij nu allerlei taken meekrijgt en niet , zoals in zijn eerste seizoen gewoon maar wat mag aanklooien , dat frivole is er helemaal uit ..
Zonde is dat .
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:08:33 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_94815131
Zaterdag lekker chickies checken in de Kuip :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_94825501
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Wel je netjes scheren en een lekkere aftershave op doen hè. ;(
pi_94825917
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef satecl het volgende:
Lopen soms best lekkere kippetjes rond in de Kuip :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
pi_94826398
quote:
Been: "Zes keer winnen en alles is nog mogelijk"

Feyenoord-trainer Mario Been gaat nog vol voor plek acht in de Eredivisie. Die plek geeft nog recht op deelname aan de play-offs om Europees voetbal. Feyenoord begon het seizoen niet sterk, maar de laatste weken heeft de ploeg de weg omhoog gevonden. Momenteel staan de Rotterdamers twaalfde, al verloor het voor de interlandonderbreking wel met 3-0 van Roda JC Kerkrade. "Maar de laatste twee maanden hebben we de weg omhoog gevonden", vertelde Been.

"Zes keer winnen en alles is nog mogelijk", vervolgde een optimistische Been, die met feyenoord zeven punten achter staat op nummer acht FC Utrecht. "We hebben dit seizoen veel kritiek gekregen. Kon ik begrijpen, want we stonden er ook niet florissant voor. De wedstrijd bij Roda was een tegenvaller, maar die moet geen opmaat worden voor een slechte eindfase van het seizoen."

"Ik wil de competitie positief afsluiten", aldus de trainer van de Rotterdamse formatie. "Niet alleen om nog in de race te blijven voor die play-offs, maar ook richting volgend seizoen, voor onze supporters en voor het gevoel. Als we komende zaterdagavond van AZ winnen, geloof ik nog steeds in een goed einde van dit seizoen."
http://www.soccernews.nl/news/118286
Niet realistisch maar wel de juiste instelling.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:50:26 #20
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94830490
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

en waarom onderschat ik het mentale aspect als ik zeg dat hij het dit seizoen niet laat zien ?
als hij de druk niet aankan bij onze club waarom zou hij het hoger dan wel aankunnen ?

Ben het wel met je eens dat hij nu allerlei taken meekrijgt en niet , zoals in zijn eerste seizoen gewoon maar wat mag aanklooien , dat frivole is er helemaal uit ..
Zonde is dat .
Het heeft denk ik niet alleen met die taken die hij meekrijgt te maken (al is het bij Wijnaldum inderdaad wel dat juist dat vrije, frivole z'n kracht was). De Kuip blijkt gewoon al jaren geen ideale locatie voor maximale prestaties te zijn. Exact de vinger er op leggen waar het nou door komt lijkt maar niet te kunnen, maar het is toch wel goeddeels mentaal.
Wijnaldum speelt bij Feyenoord heel matig, maar heeft absoluut wel de potentie om bij Twente of PSV ineens in de basis te staan en bij de beteren te horen. Zo geld dat helaas voor meer jongens... ALS ze daar door heen weten te groeien kunnen ze zo overal terecht, dan worden het grote, maar echt lekker zitten ze hier gewoon niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 maart 2011 @ 21:52:28 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94830627
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet realistisch maar wel de juiste instelling.
"Gewoon" elke wedstrijd er vol voor gaan.
Dood of de gladiolen. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:07:41 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94843621
quote:
Van Gastel baalt van trage beslissing Feyenoord

30 maart 2011

Jean Paul van Gastel vindt dat de beslissing van het Feyenoordbestuur over zijn toekomst te lang op zich laat wachten. De huidige trainer van de A1 van Feyenoord/ Excelsior liet na de wedstrijd tegen Sparta A1 tegenover RTV Rijnmond weten dat hij baalt, omdat hij nog steeds niet weet waar hij volgend seizoen aan toe is.

'Er is al een aantal gesprekken geweest en daar ben ik erg positief over. Intern weet iedereen wat mijn wensen zijn en ik weet wat zij willen, maar het duurt allemaal erg lang.'

Geruchten

Over de geruchten dat hij de opvolger zou worden van Alex Pastoor bij Excelsior laat hij zich niet uit. 'Ik heb als het goed is over het twee maanden mijn diploma Coach Betaald Voetbal op zak, dus het lijkt mij duidelijk dat ik de ambitie heb om een eerste elftal te trainen. Of dat volgend seizoen al zal gebeuren weet ik niet.'

Intentie

Van Gastel is niet bang dat de partijen er niet uit zullen komen. 'Dan moet het wel heel gek lopen, we hebben allebei de intentie uitgesproken dat we met elkaar verder willen, maar het mag van mij allemaal een beetje opschieten.'

Eredivisie A-jeugd

Feyenoord/Excelsior A1 won woensdagavond op Nieuw Terbregge met 2-0 van Sparta A1. De ploeg van Van Gastel is samen met Sparta nog in de race voor de tweede plek van de eredivisie van de A-jeugd. Koploper Ajax lijkt met tien punten voorsprong niet meer te achterhalen. Komende zaterdag speelt Feyenoord/Excelsior in Amsterdam de topper tegen Ajax.
Zucht...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:11:58 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94843687
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
PP is toch het familie vak ?
Vroeger een seizoen kaart opgehad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94844144
daar (vak PP) worden toch ook die partner verenigingen losgelaten ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_94844582
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
daar (vak PP) worden toch ook die partner verenigingen losgelaten ?
Volgens mij wel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')