Klopt. Ik begin er met eentje van 3 uurquote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Je zit zeker ook op de HRO? echt geen zin in die tentamens.....
Pfff 3uur is wel lang! ik doe CE ook op kralingse zoom haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt. Ik begin er met eentje van 3 uurHoewel ik dat nog wel gewend ben van de uni
Ik doe BE op locatie Kralingse Zoom, jij?
Overigens rijdt Fyra tegenwoordig tot en met Breda en tussen Rotterdam en Breda kan je tot en met 30 april zonder toeslag reizen. Dan skip je Dordrecht. Misschien handig voor als je binnenkort bij de oranje maatschappij moet zijn
Management Accoutingquote:Op woensdag 6 april 2011 19:27 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Pfff 3uur is wel lang! ik doe CE ook op kralingse zoom haha.
Wat je zegt klopt ook deels.....maar straks zijn we 1/3 van het ov kwijt hier in Amsterdam.....daar ben ik toch best wel goed ziek van.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Panthera. het volgende:
Schande ook dat staken he. Ze vergeten dat wij uiteindelijk belasting betalen en niet die paar figuren die willen bezuinigen. Net of die er last van hebben. Vind het zo'n derde wereld middel
Ik snap wel dat men men niet blij is, maar volgens mij is dit niet de manier om de bevolking aan je kant te krijgen. En ik word er ook niet blij van, tenslotte heb ik er last van, want in Rotterdam zal waarschijnlijk wel hetzelfde gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef Obama het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt ook deels.....maar straks zijn we 1/3 van het ov kwijt hier in Amsterdam.....daar ben ik toch best wel goed ziek van.
Tja beetje zonde dat alleen die vraag aan bod is gekomen.. En het antwoord tja..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:46 schreef Viezze het volgende:
Ja ik had die vraag gemaild, achteraf had ik ook al geweten dat meneer Spee dat antwoord zou gevenHet slaat natuurlijk nergens op, en er zal in de praktijk ook nooit moeilijk over worden gedaan.
Je mag niet te hard rijden, je moet je concentreren op het rijden en je moet autopapieren bij je hebben en als je door rood rijdt en iemand aanrijdt ben je aansprakelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef RTS91 het volgende:
Wil ik dat filmpje van die moraalridder wel zien?
Ja idd want dan is het geen overtreding meer maar een misdrijf (!!)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Je mag niet te hard rijden, je moet je concentreren op het rijden en je moet autopapieren bij je hebben en als je door rood rijdt en iemand aanrijdt ben je aansprakelijk.
Maw nee
Als de IC Brussel eruit gaat dan zal de Fyra doorrijden naar Brussel. Die doet dan A'dam C - Schiphol - Rotterdam C - Breda - Antwerpen - Brussel v.v.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar dan moet je dus voortaan de Thalys gaan nemen die achterlijk duur is of met die gare stoptrein naar Roosendaal gaan?
Dat scheelt dan al iets, hoewel die toeslag niet heel prettig isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:31 schreef Jurriaan1601 het volgende:
[..]
Als de IC Brussel eruit gaat dan zal de Fyra doorrijden naar Brussel. Die doet dan A'dam C - Schiphol - Rotterdam C - Breda - Antwerpen - Brussel v.v.
Sloterdijk is trouwens niet de meest wandelvriendelijke omgeving.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef CvHof het volgende:
Het is vanaf Sloterdijk een half uurtje lopen. Kun je ook nog overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |