ninja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef JostiFrosti het volgende:
Ontstressen en je druk maken om andere mensen. Hopenlijk kom je om in een sneeuwstorm. Stresskikkertje. Dit is echt te zielig.
hoooooi dimensquote:
Klopt, dat project loopt nog...;)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:34 schreef Ezio het volgende:
Ga je niet liever op visvakantie in Thailand, had jouw vader daar geen mokkeltje voor je gehosseld
Vlak bij Val Thorens? Val Thorens is het dorp in dat gebied. Als je naar een tweederangs of derderangs plek gaat krijg dit inderdaad. Een beetje net als in Salou klagen dat er zoveel mensen op het strand zitten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef guapo het volgende:
Ik ben nu lekker een weekje ontstressen in Frankrijk, heerlijk skieen in Les tres vallee, vlakbij Val Thorens.
Lekker zonnetje en plenty bier.
Maar omdat ik vergevorderd ben en heel veel andere skiers niet, begin ik mij na de middag gruwelijk te ergeren aan die prutsers die niet normaal de piste af kunnen.
Bang voor een beetje papsneeuw...diep triest, ga dan niet skieen!
Maak de piste vrij voor de echte mannen zoals ik die fullspeed de afdaling in gaan.
Jij bent mijn enige vriend, op Fok! en het echte levenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
hoooooi dimenshet voelt zo fijn om eindelijk herkend te worden
![]()
ahhhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent mijn enige vriend, op Fok! en het echte leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:
Mental note. moet dit topic van de zomer te openenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef sassiepassie het volgende:
Een beetje net als in Salou klagen dat er zoveel mensen op het strand zitten...
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef Baalhaar het volgende:
TS ooit was ook jij één van die prutsers.
Dus als je niet goed kan skieën, moet je ook niet gaan skieën...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef guapo het volgende:
Ik ben nu lekker een weekje ontstressen in Frankrijk, heerlijk skieen in Les tres vallee, vlakbij Val Thorens.
Maar omdat ik vergevorderd ben en heel veel andere skiers niet, begin ik mij na de middag gruwelijk te ergeren aan die prutsers die niet normaal de piste af kunnen.
Maak de piste vrij voor de echte mannen zoals ik die fullspeed de afdaling in gaan.
Zie jij snowboarders zulke jank-topics maken dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef nattermann het volgende:
Snowboarden is voor infantielen. Echte bazen skiën
De beetje gevorderde skiër heeft geen last van beginnende skiërs. Die gaat daar gewoon soepeltjes tussendoor. Onterechte klacht dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef guapo het volgende:
Nee, die zitten pas halverwege de berg. De falers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zie jij snowboarders zulke jank-topics maken dan?
Bij deze verworpen..
Les tres valleequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef guapo het volgende:
met dat soort mensen doe de dit:quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Catbert het volgende:
TS is zo'n kneus die wil patsen met z'n 2 weken ski-ervaring en dan keihard langs beginners gaat knallen.
Heldtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |