Geen kassabon, maar er zit toch wel bijna altijd een Nota bij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb al 100 keer op internet besteld ik krijg er nooit een kassabonnetje bij hoor
geen uitgeprinte kassabon als op foto. is dus bij voorbaat al hoax als ik de foto+beschrijving zie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Geen kassabon, maar er zit toch wel bijna altijd een Nota bij.
Wel een factuur met barcodequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb al 100 keer op internet besteld ik krijg er nooit een kassabonnetje bij hoor
Goed tip. Alleen kan het zo zijn, dat de verkoper vanuit zijn werk of mobiel, een mail verstuurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Stuurver het volgende:
De makkelijkste manier om te zien of iemand een oplichter is, is om te vragen of je het kan ophalen. Je kan ook altijd zijn IP-Adres natrekken en zien of zijn opgegeven locatie wel klopt
Je kan dan nog de locatie van zijn bankrekeningnummer opvragen. En mobiel kan je zien aan de providerquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:23 schreef Wing het volgende:
[..]
Goed tip. Alleen kan het zo zijn, dat de verkoper vanuit zijn werk of mobiel, een mail verstuurt.
Eh, dan kom je bij de locatie van mijn provider uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Stuurver het volgende:
De makkelijkste manier om te zien of iemand een oplichter is, is om te vragen of je het kan ophalen. Je kan ook altijd zijn IP-Adres natrekken en zien of zijn opgegeven locatie wel klopt
Je kan ook nog zijn rekeningnummer/email/hyves opzoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eh, dan kom je bij de locatie van mijn provider uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |