Canneloni.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
Iemand tips voor het avondeten? Ik heb geen inspiratie.
Lust je geen vis?quote:
Het is niet allesbepalend voor de smaak. Ik heb ze wel eens weggelaten voor mensen die meeaten maar ze ook niet lusten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Oh, het is optioneel en verpest niet gelijk de clue van het recept?
Ik heb gister al pasta gegeten.quote:
Bijna geen nee, en omdat ik er dus bijna geen lust, ben ik er helemaal mee gekapt, ik eet geen vis, punt.quote:
Overdag zijn ze in de minderheid (overdag door de week overigens). Denk ik. Dan zijn er genoeg compensatie figuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom hier 's avonds al helemaal niet. Maar dat geslijm hier is overdag al om te kotsen en heel triest vooral.
Maar jij bent van de italiaanse recepten begrijp ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Lust je geen vis?
[..]
Het is niet allesbepalend voor de smaak. Ik heb ze wel eens weggelaten voor mensen die meeaten maar ze ook niet lusten.
Ook lekker:quote:
En voor de variatie: Zalm ipv kip.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook lekker:
Pasta met een groot bakje creme fraiche erdoor. Kleine hardgebakken stukjes kip, spekjes, beetje paprika, uitje, knoflook, bieslook. Whoppa.
Uhuh, ben er dan ook zelf een.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
Maar jij bent van de italiaanse recepten begrijp ik.
Oh, dus het valt nu nog mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdag zijn ze in de minderheid (overdag door de week overigens). Denk ik. Dan zijn er genoeg compensatie figuren.
Jammer dat je geen wijf bent, T. Dan gingen we dateten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, ben er dan ook zelf een.Maar ben ook wel van de Franse en Aziatische keuken.
Het is echt heul erg op het moment. Maar ik mocht er niets van zeggen want ik was de jaloerse ex.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook lekker:
Pasta met een groot bakje creme fraiche erdoor. Kleine hardgebakken stukjes kip, spekjes, beetje paprika, uitje, knoflook, bieslook. Whoppa.
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is echt heul erg op het moment. Maar ik mocht er niets van zeggen want ik was de jaloerse ex.
I know, maar dat wil nog neit zeggen dat je kan koken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Uhuh, ben er dan ook zelf een.Maar ben ook wel van de Franse en Aziatische keuken.
WTF ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.
Wat is dat, iets hongaars ofzo?quote:
Dat is ook zo ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
I know, maar dat wil nog neit zeggen dat je kan koken.
Ik laat me ook niet echt stoppen. Een slet een slet noemen moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben toch al een frigide kier, dus ik zeg het wel.
Hier op Fok he. Ik verslijt ze niet in zo'n rap tempo als sommige dames hier.quote:
Sloerie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet echt stoppen. Een slet een slet noemen moet gewoon kunnen.
Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.quote:
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rijst. Met een soort tomatensaus. Met salami (hongaarse worst). Met paprika. En kruiden. Enzo. Goddelijk. Heb er nog wel een authentiek recept van liggen.
Ik had kok moeten worden.
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
Wel apart dat die slijmballen en bijbehorende chicks niet online zijn ineens. Moeten we vaker doen, deze discussie.
Afhaalkutje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
De groep die het hekelt is niet groot genoeg en niet vaak genoeg online. De slijmballen en bijbehorende afhaalkutjes zijn echter wel 24/7 online. Elke dag. Altijd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij het over hongaarse worst hebt denk ik op de een of andere manier eerder aan een flauwe grap dan eten.
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?quote:
Kut, was ik weer eens te obvious?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Slijmbal, probeer je nou in de broek van Krea te komen ofzo ?
Duh. En Krea heeft al zo'n ego.quote:
Hoezo proberen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot zo mop !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ga er ook een eind aan maken. De werkdag dan.
Hvjjn was het tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
Ik dacht al, het krastopic is iets verderop.
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeg daar iedere dag hoe ik me voel (van geweldig tot perfect etc.) en er reageert nooit iemand.
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.quote:
Ja, is totaal niet doorzichtig ook of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.
Misschien moet jij ook gaan krassenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt wel, als iemand (vooral vrouwelijk) daar roept dat het allemaal ellende is, staan er binnen 3 minuten 5 steunbetuigingen onder, godverdomme.
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....quote:
Soort amateur Internet White Knights, altijd leuk om te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, als dat ook maar iets zegtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....
Klootzakken zijn het.
Sterker nog heel R&P staat er vol mee. Deze reeks b.v. is ook een pareltje:quote:
Jep. Hetzelfde met genuanceerde stellingen. Pas als je ongezouten je controversiele mening verkondigd, ben je interessant genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon lezen dat ze allemaal zo fucking blij voor me zijn dat ik me zo fan-tas-tisch voel, maar nee-heeeeee, je moet je eerst enorm kut voelen en het allemaal niet meer zien zitten, dan komen ze pas....
Klootzakken zijn het.
Je kan een blij iemand moeilijk van goedbedoeld advies voorzien... Misschien is dat het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ellende is natuurlijk boeiender dan blije mensen.
Ik ben zo onboeiend.
Misschien, maar het zijn idd altijd meiden die advies krijgen, heel toevalligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan een blij iemand moeilijk van goedbedoeld advies voorzien... Misschien is dat het.
Oh die! Daar heb ik ook nog eens iets gepostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Sterker nog heel R&P staat er vol mee. Deze reeks b.v. is ook een pareltje:
Versieren op latere leeftijd #29 Vindt hij/zij me leuk of niet?
Ik lees er eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar het zijn idd altijd meiden die advies krijgen, heel toevallig.
Mooiste vind ik al 1 van die krassers een ander gaan vertellen dat ze maar een dagboek moeten kopen omdat hun stukken zo lang zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk somsquote:
Zo lees ik ook wel eens het datingtopic als ik zin heb in vermaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk soms.
Ik ben er een keer geweest toen ik een vrolijke post van Bateman zag en moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet echt, maar ik ken het topic wel al jaren, het is wel vermakelijk soms.
Ik ben het gaan lezen nadat er hier over werd gepraat dat het zo'n sneu topic was, en dat bleek het inderdaad te zijn, juist daarom ben ik maar iedere dag gaan posten hoe goed ik me voel, leek me leuk en ik verveelde me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest toen ik een vrolijke post van Bateman zag en moest lachen
Maar, dat gebeurt even goed in het echte leven ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het wel mooi hoe mensen op FOK! heel goed zijn om andere van dingen te betichten die ze zelf in een andere vorm ook doen. Vrijwel iedereen doet dat. FOK! is zo heerlijk hypocriet (misschien voel ik me daarom wel zo thuis hier)
Ik vond het grappig. 300 zwaar depri posts en eentje helemaal vrolijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben het gaan lezen nadat er hier over werd gepraat dat het zo'n sneu topic was, en dat bleek het inderdaad te zijn, juist daarom ben ik maar iedere dag gaan posten hoe goed ik me voel, leek me leuk en ik verveelde me.
Maar goed, ook mijn werkdag zit er weer op, ik ben er vandoor, de groeten allen!
Ik ben dan ook gewoon een hypocriete lulquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het wel mooi hoe mensen op FOK! heel goed zijn om andere van dingen te betichten die ze zelf in een andere vorm ook doen. Vrijwel iedereen doet dat. FOK! is zo heerlijk hypocriet (misschien voel ik me daarom wel zo thuis hier)
Ieder mens is hypocriet op een bepaalde manier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
Oh, vast wel. Plus je bent een vrouw dus een aantrekkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens een zere schouder. Genoeg om depressief over te doen?
Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Plus je bent een vrouw dus een aantrekkelijk doelwit.
Twee is wel voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel huilsmilies zal ik erbij zetten...
Ik denk het ook. Nu is het te obvious he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat de *krast to much was Samzz
Sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, scheelt mij weer een post
Geweldige wezensquote:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat voor zo min mogelijk posts? Kan je beter uitloggen
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dat mensen gewoon gelijk moeten zeggen wat ze bedoelen en daarin ook duidelijk dienen te zijn naar anderen!
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjesquote:
Oh, echt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou is het niet eens zo'n heel groot verzinsel. Ik heb soms best een beetje hypochondrische trekjes(en wow, volgens chrome heb ik hypochondrische in 1x goed geschreven
)
Ik vrees dat dat onder de noemer wishful thinking valt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef Cue_ het volgende:
En ik vind dat dat vragen overbodig zou moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |