gezellig hoor!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was ff niet crea, vandaar die beestjes van bol maar erbij
jawel, een stuk of 7... het gaat goed helaas gister eentje dood geboren een tweeling maar eentje heeft het overleeft.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
heel gezellig, die koetjes en kalfjes van jou. Is er nog wat geboren de afgelopen dagen?
Haha je zou je eigen posts eens terug moeten lezen. En je bloeddruk laten meten. Kan nooit goed zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga je je maar beklagen op het belastingkantoor of bij Rutte. Je hoort dus thuis in de zzz-groep, Mensen, die altijd wat te zieken, zeuren en zeiken hebben,
morgen vrij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zit op werk... geen zin in werk.... zin in morgen
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee morgen lekker uit eten en dan is mijn NOD
Ik hoop op iets goeds
owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeeeeh, als je me dan ook effe vertelt wat een NOD is? Dan weet ik ook waar je het over hebt
IK ZAL VOOR JE DUIMEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Niet Ongesteldheids Dag
(dus ik hoop dat ik niet ongesteld word, en dat ik donderdag een positieve test in handen heb)
Ja hier ook nog 50 minuutjes en het is weer naar huis, ff eten dan beetje hangen en streams luistenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 50 minuutjes en dan naar huis.... ga heel de avond geen flikker doen...
Eten, douchen en in bed liggen
dat ze jou niet gecast hebben danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat ze jou niet gecast hebben dan
je kan zo het huis in hehehehhe
Je lijkt mij wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt kapot van niks doen hier.quote:
Doe de Joanna!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt kapot van niks doen hier.
Kutbericht gehad op me werk... en heb even helemaal nergens zin in
Grrrrrrrrrrrrrrrr. Hahahahaha
Vanavond ben ik Zombie c_a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |