ik gaf die van mij altijd een flesje drinken mee in bed (water), dat hielp wel, en ik weet niet of je kind 's middags nog slaapt, maar anders wakker houden morgenmiddagquote:
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef pietpaniek het volgende:
Hij doet het altijd goed gewoon op bed 5 minuten beetje kletsen en hoppa pitten..... Dit is niet normaal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halen
Of een stevige pul whiskey geven!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wakker houden morgenmiddag, of morgenochtend een uur vroeger uit bed halen
uitproberen mag iequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ie het morgen weer doet, is het uitproberen. Tip: oordoppen
dat helpt ook altijd wel ja, maar dan liggen ze na een week alleen nog maar om whiskey te schreeuwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een stevige pul whiskey geven!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik had kaartjes voor de wedstrijd vanavond, maar kon niet mee (via het werk, GRATIS business seats in de Arena), ben ziekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
Wie spellen er??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Spooky4u het volgende:
Voetbal![]()
Het is voetbal, niet tien voor taal!quote:
Sorry ik had nooit een 10 voor taal..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is voetbal, niet tien voor taal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |