quote:
Wil je erin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas ..
edit: Al bijna half 6, ben benieuwd naar het resultaat van Knut's bezoekje aan de FM
Hmm, die app ga ik ook maar eens uitproberen. Was al op zoek naar een app voor bij t fietsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ja klopt, met de Endomondo app.
Heb die app ook op mn blackberry, vorig jaar pas 1 keer gebruikt omdat ik mn blackberry meestal niet meeneem maar het werkt wel prettig opzich..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Hmm, die app ga ik ook maar eens uitproberen. Was al op zoek naar een app voor bij t fietsen.
Zal m dit weekend is testen op de fiets!
Ik wil eigenlijk ook wel in de OP, ik denk dat ik er intussen wel in durf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef No-P het volgende:
Wil je erin?
nogeenmaarten en Narcotical
PIC
Leeftijd:
BMI:
Regio:
Fiets:
Licentie:
Doelen voor dit seizoen
Ik zal nog wel een keertje een fotootje plakken hierzo als ik er eentje heb..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef No-P het volgende:
Ik heb jullie in de WIKI gezet en in de code hierboven.
Voor studenten is er wel wat, maar dat ben je misschien niet meer? Houten heeft wel een leuke toerclub, en anders zou je in Driebergen bij DTC kunnen kijken. En natuurlijk Ledig erf, maar da's alleen fietsen op zondag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef Blik het volgende:
Ik heb in Utrecht eens rondgekeken voor een club, maar eigenlijk niet echt iets fatsoenlijks gevonden. Lijkt me wel leuk om bij een club aan te sluiten
Dat ie lekker zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een praktisch vraagje: waar moet ik op letten als ik een helm ga kopen?
Ik ga met Pinksteren een fundraiser ding fietsen in Minnesota (150 mijl in 2 dagen) en daar moet ik natuurlijk wel een helm bij dragen.
Nu ben ik helemaal geen fanatieke fietser en vrees ik het ergste voor mijn training (ik zit nu met mijn enkel in het gips en kan dus tot 4 weken voor vertrek helemaal niets!), maar het is misschien wel handig om vooraf alvast wat te hebben nagedacht over dingen zoals materiaal.
Is ook niet up to date. Een paar edities geleden, toen ik een nieuwe thread opende, heb ik wat van mezelf aangepast. Bij gebruik van de 'open nieuw topic' knop gaat het dan prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef No-P het volgende:
Paar uur gefietst met m'n pa in de bossen. Hij was nog behoorlijk onderuit gegaan, maar gelukkig niets ernstigs. Voorwiel mag wel naar de fietsenmaker.
Tommeke, kun je OP vervangen met dit?
[ code verwijderd ]
Ik denk dat je een Garmin edge 500/705/800 bedoelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook een vraag, o.a. FDJ en Wielracer hebben zo'n mooie Garmin, met welke je route via GPS, hartslag, gem. snelheid etc. in een mooi grafiekje en kaartje op de pc kan zien. Welke is dat precies? We denken er hier over een aan te schaffen.
En een goedkope helm is doorgaans een stuk zwaarder dan een duurdere. Hoe duurder de helm, hoe meer comfort (over het algemeen).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat ie lekker zit.
Een dure helm is net zo veilig als een goedkope maar is vaak verkrijgbaar in meerdere maten en daardoor een betere pasvorm. Ook heeft een duurdere helm meer openingen voor koeling van het hoofd.
Niet iedereen kan de "open nieuw topic" knop gebruiken, volgens mij (oude layout enzo dacht ik_). Ik heb de info van jou ook geupdate.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is ook niet up to date. Een paar edities geleden, toen ik een nieuwe thread opende, heb ik wat van mezelf aangepast. Bij gebruik van de 'open nieuw topic' knop gaat het dan prima.
Ja. Je kunt routes downloaden en erin zetten en dan navigeren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Narcotical het volgende:
Kan je met die dingen van Garmin eigenlijk ook navigeren tijdens het fietsen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat ie lekker zit.
Een dure helm is net zo veilig als een goedkope maar is vaak verkrijgbaar in meerdere maten en daardoor een betere pasvorm. Ook heeft een duurdere helm meer openingen voor koeling van het hoofd.
Ok, duidelijke antwoorden. Tnx!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
En een goedkope helm is doorgaans een stuk zwaarder dan een duurdere. Hoe duurder de helm, hoe meer comfort (over het algemeen).
Dat is interessant..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja. Je kunt routes downloaden en erin zetten en dan navigeren.
Ik zou gewoon een nieuwe kopen als ik jou was. Een gebruikte helm lijkt me niet zo fris; net als 2e hands schoenen ofzo. Voor 50.- heb je al best een mooie helm. Bovendien moet je 'm toch passen, en dat gaat lastig op Ebayquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, duidelijke antwoorden. Tnx!
Ik ambieer geen grote fietscarriere, dus ik denk dat ik eens ga kijken of ik op Ebay mijn slag kan slaan voor een paar tientjes.
Buiten dat het niet zo fris is weet je natuurlijk ook niet hoevaak die persoon er al mee gevallen is en hoe goed de helm dan nog beschermt..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een nieuwe kopen als ik jou was. Een gebruikte helm lijkt me niet zo fris; net als 2e hands schoenen ofzo. Voor 50.- heb je al best een mooie helm.
Ik koop altijd nieuwe dingen op Ebay.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een nieuwe kopen als ik jou was. Een gebruikte helm lijkt me niet zo fris; net als 2e hands schoenen ofzo. Voor 50.- heb je al best een mooie helm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |