Mooi gesproken, en leuk dat je het hier naar je zin hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Ja, want dat waren allemaal lekker actieve mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee ze komen terug om zo een beejte leven in de brouwerij te gooien.
ze doen nl niks
ze liggen alle dagen op bed het enige wat eruit komt is ja en amen.
ze gaan tips geven hoe ze overkomen op tv wat er beter moet enz enz
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Heb je ook meerdere persoonlijkheden net als Jo je komt nu ineens zo lief overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
tja de één studeert ern de ander is een postbode van beroep
helemaal niks mis mee ook
volg wat je hart je zegt ..
hallooo lekker geslapen? dat is al gezegd we waren al op de hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
SST_Sofia SST Sofia
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
gaat et toch niet omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, want dat waren allemaal lekker actieve mensen.
ik nie snap deesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
SST_Sofia SST Sofia
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
nee man ik ben alleen erg van de sarcasmequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heb je ook meerdere persoonlijkheden net als Jo je komt nu ineens zo lief over
Dat was ook het sst idee, je moet niet voor niets ook #sstnl opnemen, kunnen ze vanavond in de daily weer zeggen dat er een buzz is en dat het een trendingtopic is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
#twitterbingo is trending in Nederland.
Servio is goed bezig.
Sorry hoorquote:hallooo lekker geslapen? dat is al gezegd we waren al op de hoogte
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
ik vind twitter maar een zielig iets...continue tiepen wat en wanneer en waar je iets gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
ik vind twitter maar een zielig iets...continue tiepen wat en wanneer en waar je iets gaat doen
Dat weet niemand, kan elk moment. Misschien stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef raketevy het volgende:
goeiemiddag,
ik lees hier ergens dat ex-bewoners komen? weet iemand wanneer:$
Ik heb er ook niks mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
nah, ik vind sst meer dan genoeg...hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
maar is wel leuk om anderen te volgen
jaaa..weet je..je studeert rechten zei je net...vanwege een complete ontziening op het werk...ik heb namelijk een herdsenschudding gehad van meer als een half jaar...daar voor vanwege overijverijgheid op het werk door me rug gegaan..een beroep gezocht dat ik toch iets kon bijdragen aan de maatschappij..en zal ik je wat verraden???die studentes die bij ons het weekend komen helpen..zijn diegene die de post laten staan omdat ze het schouwen van al de reklames en post..plus het slechte weer niet aan kunnen..,..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
tja de één studeert ern de ander is een postbode van beroep
helemaal niks mis mee ook
volg wat je hart je zegt ..
Heb het ooit weleens gebruikt maar nu ben ik er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
darom kom hier je dus wel kijken en vragen wat er gebeurt is....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat is dit dan
dit isnog erger
typen wat anderen doen en daar lekker over oordelen
feitelijk gezien nog erger
dan moeten ze vooral zo doorgaan, dan haken er nog een heleboel af ook en blijven alleen laura's kleutertjes en oma's in het bejaardenhuis overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef sjaakspark het volgende:
Ze willen gewoon dat we donderdag massaal tv gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |