Tegen wie zei hij dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef Urb het volgende:
Gerard over Maik's ontsnapping " Dit is echt zo amateuristisch aangepakt, zo kan ik m'n neefjesvan 7 & 9 nog niet eens voor de gek houden "![]()
![]()
![]()
Nou kan er nog niet heel veel van maken.. Jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat mo het zo groot schrijft
omdat ze weet dat streamers meekijkenzo is het makkelijker te lezen......
die is niet meer op te vouwen met al dat stijfselquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is de basjas van Maik al gebroken bij het opvouwen?
Wow 3 al....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Zo ik ben weer terug in NL! Al 3 x met fans op de foto geweest #schiphol #sstnl
Poeh! 3x alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
wel makkelijk alle fans in 1 dagje bij elkaar!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Cynthia, Jurien en Guidoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Zouden ze alle drie terug komen of een keus uit 1 van de drie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef Sjalalamantha het volgende:
SST_Guido en SST_Cynthia
24 uur twitter stilte voor mij klagen doe je bij @secretstorynl ciaaao lieve supporters, fans en vrienden #sstnl
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef Sjalalamantha het volgende:
SST_Guido en SST_Cynthia
24 uur twitter stilte voor mij klagen doe je bij @secretstorynl ciaaao lieve supporters, fans en vrienden #sstnl
ja ze voelt zich heel popie, had je dr gisteravond moeten horen, met die bekakte stem bah! het hoogste woord had zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef delfse het volgende:
Wat een trut die Laura denkt dat ze echt heel populair is die stomme trut . Gerard heeft haar gelukkig door.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag hem net met de koffer naar de kvdw lopen
quote:
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.quote:
dat geeft meteen haar IQ aan......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
Laura wil een tweede Jo worden ze denkt dat Jo heel populair is .
Als ze mogen kiezen dan wordt het Guidson!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zouden ze alle drie terug komen of een keus uit 1 van de drie?
idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.
normaal schrijven ze toch ook niet zo groot?
Inderdaad, en ook niet in bloklettersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze dit moest doen , zodat tv kijkers en streamers het kunnen lezen.
normaal schrijven ze toch ook niet zo groot?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
ik kreeg net een berichtje van maik. hij moest snel naar huis wegens familie omstandigheden
. hij heeft ook een foto gestuurd dus bij deze deel ik hemj met de fokkers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
ik kreeg net een berichtje van maik. hij moest snel naar huis wegens familie omstandigheden
[ afbeelding ]
die grap had mark ook alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
De geheimen liggen al op tafel alleen nog kwestie van gedoseerd uitspelen voor de uitzendingen. Als ze terug komen is het om stront aan de knikker te laten komen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef Mata het volgende:
Hoe kunnen ze nou iemand terug laten komen?
Die weet al de geheimen toch al?
Hahahahahhahahaha!!!!! Mama Maik!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
De geheimen liggen al op tafel alleen nog kwestie van gedoseerd uitspelen voor de uitzendingen. Als ze terug komen is het om stront aan de knikker te laten komen....
wie zat er ook al weer aan de sushi, bonbons en kreeg haar vriendje terug na een exit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo geeft nu af op het feit dat er voor Laura's kinderpartijtje leuke dingen werden gedaan, briefjes van familie etc.. en zij van alles voor haar kiezen krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
En volgens Joanna zit Maik nu gewoon naar Mo te kijken en moet Mo haar best doen om hem terug te krijgen.
Daar heeft ze wel gelijk in Laura heeft zelf gekozen om met haar verjaardag als ze niet weggenomineerd was daar te vieren dus geen contact met de buitenwereld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo geeft nu af op het feit dat er voor Laura's kinderpartijtje leuke dingen werden gedaan, briefjes van familie etc.. en zij van alles voor haar kiezen krijgt.
Ja, het goede geheugen werkt niet altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wie zat er ook al weer aan de sushi, bonbons en kreeg haar vriendje terug na een exit?
dat is ook het spel.. natuurlikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef Stability het volgende:
ja, moniekje speelt het spelletje van de stem weer grandioos mee
La la la la la we luisteren niet lalalalalala Je zou een half uur terug al zijn gegaan lalalalalalalalaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dat is ook het spel.. natuurlik
bah ga weg met die rotzooi !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef bergenzand het volgende:
Win een haircut van Servio.
Zodra Servio een nummertje getrokken heeft, gaat de twitterbingo van start. Twitterbingo? Ja, twitterbingo. Tweet een getal onder de duizend met daarbij onze hashtag (#sstnl) maar ook #twitterbingo. Raad jij als eerste het getal dat Servio koos, dan win je een haircut van deze modieuze Secret Story kandidaat en twee kaarten voor de liveshow! Om 14:00 uur gaan we van start.
Mo, Joanna of Flipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef MargrietV het volgende:
Opvallend is wel dat de zzz-groep in Nederland met de dag groter wordt.
Zieken, zeuren, zeiken, voor wie de schoen past, trekke hem aan.
Ook een cap van wat er in stond dan? Dit kan natuurlijk iedereen wel soepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef beequeen het volgende:
Voor wie de faal van SST gemist heeft.
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha wat een amateurs blijven het....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:42 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde cap, even zoeken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ook een cap van wat er in stond dan? Dit kan natuurlijk iedereen wel soepen.
Overigens was die vorige fail over Flip en Jo ook bullcrap dus ach...
dat was geen fail, alleen een foutje. moest laura en alex zijn ipv jo en flipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar stond verder niets in behalve dat ene zinnetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:43 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
ja, fout met je pc. uitzetten en 24 uur uit laten staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef iwannabehigh het volgende:
waar is cynthia dan?
ik kijk 4 streams en er zijn 3 op ehtzelfde scherm, klopt dat wel?
en 1 is zwart, klopt dat ook wel of is dr een fout met me pc ofzo
#failquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef iwannabehigh het volgende:
waar is cynthia dan?
ik kijk 4 streams en er zijn 3 op ehtzelfde scherm, klopt dat wel?
en 1 is zwart, klopt dat ook wel of is dr een fout met me pc ofzo
Totaal mee eens na gisteravond LS !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De finalisten van SST:
[ afbeelding ]
Is ook mijn droomscenario.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
De finalisten van SST:
[ afbeelding ]
Laura is een goeie 4e, mits ze niet teveel met Jo op gaat trekken nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Totaal mee eens na gisteravond LS !( Hoewel ik stiekum nog een zwak hou voor Laura
)
Laat me raden je bent man en staat al een tijdje droog ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Totaal mee eens na gisteravond LS !( Hoewel ik stiekum nog een zwak hou voor Laura
)
tja lauwra is ook zwak......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm interesting!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
SST_Sofia Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
Dat gun ik haar ook ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Zixon het volgende:
[..]
Laura is een goeie 4e, mits ze niet teveel met Jo op gaat trekken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |