Haiquote:
Ik heb bij VeryCherry gekeken en daar kom je wel veel verschillende jurkjes tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:09 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi! Ik heb besloten dat ik ook op jacht ga naar een LBD voor die bruiloft binnenkort. Wat ben jij zoal tegengekomen bij je zoektocht? Ik hou wel echt van klassieke jurkjes, zoals die eerste.
Ik wil niet zo'n super-curvy topvintage-jurkje denk ik. Ik heb daar niet de voorgevel voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb bij VeryCherry gekeken en daar kom je wel veel verschillende jurkjes tegen.
Ookal zie je daar wel vooral die meer sexy jurkjes die ze ook bij TopVintage hebben.
Kan niet zo heel goed advies geven want ik kwam ze eigenlijk per ongeluk tegen en toen heb ik besloten dat ik een LBD nodig had
Eerst kijken hoe ze mij staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n super-curvy topvintage-jurkje denk ik. Ik heb daar niet de voorgevel voorZaterdag maar eens hard op jacht dan.
Welke ga jij uiteindelijk kopen?
FFT, bij deze maatschappij had je toch best een goed gevoel?
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Eerst kijken hoe ze mij staanen dan beslissen
Heb nog geen berichtje gehad dat ze al onderweg zijn![]()
Wil hem toch eigenlijk wel aan op mijn verjaardagsfeestje vrijdag
wat is het geworden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.
Wat voor iets heb je besteld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat verycherry een beetje snel is - heb er een kadootje voor m'n moeder besteld.
Oh echt? Ik heb het gisteravond pas besteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Wat voor iets heb je besteld?
Ik lees dat ze pakketjes alleen op dinsdag en vrijdag versturen, dus ben benieuwd of ik op tijd was gisteren om vandaag verstuurd te worden
Maar dat past misschien in een envelop? Die versturen ze volgens mij elke dag, zodra het geld binnen is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb het gisteravond pas besteld
Ik heb een topje voor haar besteld
Ah ja, het is idd enveloppe-post. Pfoe hee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Maar dat past misschien in een envelop? Die versturen ze volgens mij elke dag, zodra het geld binnen is.
Nee. Eigenlijk niet. Ben weer vergeten wat te regelen op kantoorquote:
Kan gebeuren maar wel vervelendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet. Ben weer vergeten wat te regelen op kantoor
IKEAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Hmm weet iemand toevallig waar ik ergens goedkope lijstjes kan vinden voor posters.
Mijn vriend heeft een paar mooie filmposters die ik wel in de woonkamer wil hangen, maar dan wel graag in een lijst.
De maten zijn volgens mij 61 x 91,5 cm.
klopt! Was leuk gesprek door de tel. Wacht nu op de bus. Kuchend en echt niet lekker aan t worden..heb ik weer. Maar goed, ik ga volhouden want tis nogal zonde andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]FFT, bij deze maatschappij had je toch best een goed gevoel?
ah je gaat nu alweer buikdansen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Brr heb trouwens een beetje de bibbers voor vanavond
Voor het eerst in een half jaar weer buikdansen terwijl de rest wel gewoon door is blijven dansen.
Ik heb een filmpje van een choreografie gevonden die ik denk dat ze aan het doen zijn.
Dus die ga ik nog even van buiten leren (gelukkig gaat dat altijd vrij snel bij mij).
Maar als ze dan toch met een andere dans bezig zijn is het een beetje jammer hahaha.
We zullen zien.
Yesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah je gaat nu alweer buikdansen!
ojeequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef DarkElf het volgende:
Morgenavond eens naar t ziekenhuis, vriendinnetje ligt in het ziekenhuis met weeën maar ze is pas 33 weken zwanger. Dus die ligt aan de weeënremmers iig tot donderdag.
tuurlijk, je verleert t niet zo gauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yestenminste proberen
Veel succes zometeen en niet ziek worden he
Oe.... XIII is tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
Zo indexatie gedaan van alle strips die wrs wegmogen.
Er zit nog 1 redelijk grote serie tussen: 23 strips van Storm. Verder vooral los spul of een paar strips van bijvoorbeeld XIII, De Geuzen, Dan Cooper, Tristan, Max Faccion en nog veel meer
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt! Was leuk gesprek door de tel. Wacht nu op de bus. Kuchend en echt niet lekker aan t worden..heb ik weer. Maar goed, ik ga volhouden want tis nogal zonde andersalleen enthousiasme wordt wat moeilijker, niet dat ik de hele tijd 'boos' kijk omdat ik niet lekker ben. Ps. Stralend weertje buiten
liefst nog een week binnenblijven zeiden ze.. liefst langer natuurlijk maar 34 weken kan .quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojeehoeveel weken te vroeg mocht ook alweer?
Stormquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
Zo indexatie gedaan van alle strips die wrs wegmogen.
Er zit nog 1 redelijk grote serie tussen: 23 strips van Storm. Verder vooral los spul of een paar strips van bijvoorbeeld XIII, De Geuzen, Dan Cooper, Tristan, Max Faccion en nog veel meer
Jij bent echt een ideale vrouw he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Storm
Ik ben overigens een Thorgal-fan, daar heb ik bijna alles van
Moet je niet zo lekkenquote:
ok bijna uit de gevarenzone gelukkig. Alhoewel 38 weken nog mooier zal zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
liefst nog een week binnenblijven zeiden ze.. liefst langer natuurlijk maar 34 weken kan .
nou ja we zien wel, tis een grote baby al dus wat dat betreft is dat een voordeel zeiden ze al.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok bijna uit de gevarenzone gelukkig. Alhoewel 38 weken nog mooier zal zijn natuurlijk.
ohja misschien daarom ook al de weeen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja we zien wel, tis een grote baby al dus wat dat betreft is dat een voordeel zeiden ze al.
neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja misschien daarom ook al de weeen.
lekkel lekkelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Succes FFT! Kick some ass!
En ik zag een babi pangang in bad.![]()
En het sneeuwt in Moskou.
ok! Maar kwam wel gezond ter wereld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neeze had het bij haar vorige kind ook, die konden ze ook nauwelijks lang genoeg binnen houden op de een of andere manier.
quote:
Ik ben bezetquote:
yepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok! Maar kwam wel gezond ter wereld?
schouders op en proberen niet heel onzeker te zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bezetDat lijkt me dan niet zo ideaal voor andere mannen
Maar geloof dat Ross erg content is.
Als we die eigenschap nu eens weglatenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bezetDat lijkt me dan niet zo ideaal voor andere mannen
Heel belangrijkquote:Maar geloof dat Ross erg content is.
Precies en tietjes vooruit!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
schouders op en proberen niet heel onzeker te zijn
quote:
das goed en hopelijk n geruststelling voor aankomend kleintje.quote:
Zaterdag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkel lekkelwanneer ga je naar de sneeuw?
ja hoor, ze maken zich ook niet zo druk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das goed en hopelijk n geruststelling voor aankomend kleintje.
quote:GRONINGEN - Een 12-jarig meisje uit Groningen is vorige week tijdens schooltijd totaal onverwacht bevallen van een dochter.
Het gaat om een leerlinge van een basisschool in Beijum. Zij was met haar klas op schoolexcursie toen de bevalling zich aandiende. Het kind werd vervolgens met assistentie van ambulance-personeel ter wereld gebracht.
Moeder en kind liggen nog in het ziekenhuis. Zij maken het goed. Leerlingen en leerkrachten van de bassisschool zijn over de bijzondere gebeurtenis geinformeerd.
dankje (nou eh we zien wel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel succes FF!! Je word een goede stewardess!
Basisschoolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef borisz het volgende:
Vorige week een oudgeval, nu is een jonggeval.
het sneeuwt ook in Uppsala. heel erg hard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Succes FFT! Kick some ass!
En ik zag een babi pangang in bad.![]()
En het sneeuwt in Moskou.
klopt. maar das bewust hoe moeilijk ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi dat er vaart achter zit Bluezz.
Hoewel het eigenlijk allemaal erg lang duurt, als de wens er eenmaal is, vind ik.
ik nu ook. Zeker omdat ik zaterdag nog zonder jas door duitsland liep. Tot eind april kan het zulk rotweer zijn. Daarna hoort het wel mooi te worden..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Doen CF.![]()
![]()
@ Jägermeister: Volgens mij is er altijd sneeuw in Plopsala, of niet?![]()
Ik zou erw erkelijk depressief van worden.
Inderdaad. Bedenktijd en zorgvuldigheid enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef DarkElf het volgende:
klopt. maar das bewust hoe moeilijk ook.
Voordat iemand zo'n besluit neemt, is daar al een heel proces aan voorafgegaan. Bij mijn moeder was het echt klaar. En toen moest ze nog officieel twee weken wachten, geloof ik. Twee weken zijn een eeuwigheid als je zo veel pijn hebt en op bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt. maar das bewust hoe moeilijk ook.
Sneeuwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het sneeuwt ook in Uppsala. heel erg hard.
Pffff, nog een maandje volhouden dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik nu ook. Zeker omdat ik zaterdag nog zonder jas door duitsland liep. Tot eind april kan het zulk rotweer zijn. Daarna hoort het wel mooi te worden..
Ik weet het hoor, ik heb het meegemaakt hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voordat iemand zo'n besluit neemt, is daar al een heel proces aan voorafgegaan. Bij mijn moeder was het echt klaar. En toen moest ze nog officieel twee weken wachten, geloof ik. Twee weken zijn een eeuwigheid als je zo veel pijn hebt en op bent.
Maar het is wel begrijpelijk natuurlijk.
Imagine yourself in hotpants.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me niet goed bij deze stijfheid en die perfecte mantelpakjes met barbie make up maken me zenuwachtig
Zijn ze ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
adem.. Gewoon denken dat de andere meiden niet perfect zijn.. Adem
zo gejankt bij die film..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
En hee Bloes, da's weer een stap. Ken je de film 'Simon'?
Nee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
En hee Bloes, da's weer een stap. Ken je de film 'Simon'?
Het is ook niet niks natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, ik heb het meegemaakt hoe dat gaat.
mijn vader moest een week wachten, op het moment erg moeilijk, achteraf gezien de juiste keus.
nope. dat is t zeker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is ook niet niks natuurlijk.
De Amsterdamse oerhetero en hasjdealer Simon en de schuchtere homofiele tandheelkundestudent Camiel houden er een onwaarschijnlijke vriendschap op na. Tijdens een gezamenlijke vakantie in Thailand wordt de vriendschap ernstig op de proef gesteld, waarna de twee elkaar uit het oog verliezen. Als ze elkaar veertien jaar later toevallig weer tegenkomen, blijkt Simon ernstig ziek te zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier op het werk DE!
Waar gaat Simon over?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel plezier op het werk DE!
Waar gaat Simon over?
ja jufquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, doet wel een belletje rinkelen ja. Maar niet gezien, de film. Klinkt mooi.
Steer: ongeneeslijk.![]()
Doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, Locatelli zit natuurlijk in Londen
Ik schrijf ook altijd 'uitbereiden'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch handig dat je het nu weet?
Pfffff....wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef golfer het volgende:
Wat een formulieren moet je allemaal in viervoud invullen van de NVVE :
Euthanasieverklaring, een behandelverbodverklaring, een bijzonder clausule 'voltooid leven', een clausule dementie en een volmachtformulier.
Ja hallo, je doet maar een beetje je best voor je dood ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef golfer het volgende:
Wat een formulieren moet je allemaal in viervoud invullen van de NVVE :
Euthanasieverklaring, een behandelverbodverklaring, een bijzonder clausule 'voltooid leven', een clausule dementie en een volmachtformulier.
Voor... uitgebreide?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik schrijf ook altijd 'uitbereiden'
Ik kan ook niet zo goed fietsenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk, je verleert t niet zo gauwtis net fietsen! Maar dan anders
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, voor 'uitbreiden'
Het is toch ook 'voorbereiden'
Je Engels is goed, je schrijft je eigen liedjes in het Engels toch? En met dansen laat je zien hoe goed je bent, gewoon hetzelfde doen als in een interview. En je doet helemaal niks onder voor de mensen in je groep voor je groepsopdracht, laat jezelf horen met goede ideeën!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw; help! Pauze en kwart voor 3 Engelse test (engels manual in eigen engels omschrijven), half 4 pers interview en half 5 een groepsopdracht uitvoeren. Half 6 klaar. Tot dan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je Engels is goed, je schrijft je eigen liedjes in het Engels toch? En met dansen laat je zien hoe goed je bent, gewoon hetzelfde doen als in een interview. En je doet helemaal niks onder voor de mensen in je groep voor je groepsopdracht, laat jezelf horen met goede ideeën!
Succes! Ik heb er vertrouwen in![]()
Ja. Nu jij nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig iedereen hier weg van het vertrouwde nest om iets nieuws te krijgen
Je kunt het allemaal prima. En je weet waar je moet opletten, dus ik heb het volste vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
even gauw; help! Pauze en kwart voor 3 Engelse test (engels manual in eigen engels omschrijven), half 4 pers interview en half 5 een groepsopdracht uitvoeren. Half 6 klaar. Tot dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
Zonnebrillendrama-vervolg:
Opticien, die vorige week het montuur van de door B. uitgekozen zonnebril had kapotgemaakt belde met de vervelende mededeling dat dat montuur niet meer leverbaar was. Dus weer de stad in en een ander, maar 100 euro duurder montuur uitgezocht. Compensatie gevraagd en gekregen, we hoefden dus maar 40 euro bij te betalen en de glazen waren al aanwezig, dus na een kwartiertje wachten (voor mij een harinkje happen om de hoek bij een stalletje) weer terug en ja hoor...na 3 weken wachten heeft B. nu eindelijk een zonnebril op sterkte met varifocus.Heel fraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je je al voor gesprekken schaamt, wat gebeurt er dan als iemand plots de pleedeur opentrekt waar jij zit te bouten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just wondering.
Snobs have more fun!
KLIK!
Opticien, die vorige week het montuur van de door B. uitgekozen zonnebril had kapotgemaakt belde met de vervelende mededeling dat dat montuur niet meer leverbaar was. Dus weer de stad in en een ander, maar 100 euro duurder montuur uitgezocht. Compensatie gevraagd en gekregen, we hoefden dus maar 40 euro bij te betalen en de glazen waren al aanwezig, dus na een kwartiertje wachten (voor mij een harinkje happen om de hoek bij een stalletje) weer terug en ja hoor...na 3 weken wachten heeft B. nu eindelijk een zonnebril op sterkte met varifocus.Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakketje van VeryCherry is verzonden![]()
Opticien, die vorige week het montuur van de door B. uitgekozen zonnebril had kapotgemaakt belde met de vervelende mededeling dat dat montuur niet meer leverbaar was. Dus weer de stad in en een ander, maar 100 euro duurder montuur uitgezocht. Compensatie gevraagd en gekregen, we hoefden dus maar 40 euro bij te betalen en de glazen waren al aanwezig, dus na een kwartiertje wachten (voor mij een harinkje happen om de hoek bij een stalletje) weer terug en ja hoor...na 3 weken wachten heeft B. nu eindelijk een zonnebril op sterkte met varifocus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb even deze dans geoefend
Hopelijk is het ook de dans die onze groep krijgt aangeleerd anders was het niet erg nuttig
Dan bout ik lekker doorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je je al voor gesprekken schaamt, wat gebeurt er dan als iemand plots de pleedeur opentrekt waar jij zit te bouten?
Just wondering.
Ik hou mijn oudje wel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Groot gelijk, Bloessiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Jurkjes 2.0![]()
Toffe bril he?![]()
![]()
![]()
Ik heb bij nader inzien afgebeld voor morgen. Ik laat het nu even aan mijn 2 zussen over dat 1e gesprek met die scen-arts. Wéér heen en weer rijden voor een gesprek wat eigenlijk alleen tussen mijn moeder en hem/haar is, ze weet wat ze wil. Ik ga liever volgende week of nog wat later als het proces meer vordert.
(mijn zussen wonen er vlakbij)
Yups aan mijn heup, opgelopen vorige week met aquarobiccen met de extra verzwaring aan mijn benen. Dat mag ik dus helemaal niet met die artrose, en dat blijkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Slim besluit Bluezz!
Heb jij een slijmbeursontsteking? Getsie.
Lekker dan, kijk je verder wel een beetje uit met jezelf mevrouw Bluezz?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups aan mijn heup, opgelopen vorige week met aquarobiccen met de extra verzwaring aan mijn benen. Dat mag ik dus helemaal niet, en dat blijkt.
Spelende vrouw wat hebt u nou geleerd?![]()
![]()
Heupjes gaan goed, maar conditie is volgens mij wel minderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar de heupjes zijn weer los joh
Ik sla het aquarobbicen vanavond even over, de slijmbeursontsteking in m'n heup is nog niet helemaal beter, dus lijkt me beter om ff rustig aan te doen.
Lekker van het weer genoten met werken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Lekker dan, kijk je verder wel een beetje uit met jezelf mevrouw Bluezz?
en hi allemaal
Toevallig is mijn concert afgeblazenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups aan mijn heup, opgelopen vorige week met aquarobiccen met de extra verzwaring aan mijn benen. Dat mag ik dus helemaal niet met die artrose, en dat blijkt.
Spelende vrouw wat hebt u nou geleerd?![]()
![]()
Ja, en dat deed ik dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Zijn ze geestelijk eigenlijk goed bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef DarkElf het volgende:
leuke bril B!
en ja het was weer leukweer lekker naar buiten geweest met een paar cliënten en 1 begeleidster.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat deed ik dus niet
Heel soms doe ik net of ik nog 25 en helemaal gezond benvoelt best lekker aan.
herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
Toevallig is mijn concert afgeblazenHoe laat mag ik aanschuiven?
Als jullie je eigen stukjes vlees en drank meenemen zijn jullie welkom hoor.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je 'm aansteken, dan?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat deed ik dus niet
Heel soms doe ik net of ik nog 25 en helemaal gezond benvoelt best lekker aan.
Ja maar het mot niet stukker gaan he, dat lijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ja.quote:
Die van ons staat altijd klaar in de garage. Met milieuvriendelijke kokosbriketten en de brikettenstarter.quote:Ik ben jaloers hoor, wij hebben zaterdagavond al plannenSowieso binnenkort dat bakbeest weer eens van zolder halen; vorig jaar deden we 't ook regelmatig even na het werk: wat groentjes erop, wat worstjes of ander vlees... Lekker! En met de brikettenstarter heb je dat ding zo aan het werk.
Het is algemeen bekend dat zomerbanden in Rosmalen het omrijden waard zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan zo even een uurtje of vijf zes in de auto zitten.
Even zomerbanden ophalen in Rosmalen.![]()
Kunnen ze die niet even met een vervoerder richting het hoge noorden sturen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit:quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben jaloers hoor, wij hebben zaterdagavond al plannenSowieso binnenkort dat bakbeest weer eens van zolder halen; vorig jaar deden we 't ook regelmatig even na het werk: wat groentjes erop, wat worstjes of ander vlees... Lekker! En met de brikettenstarter heb je dat ding zo aan het werk.
Daarom.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat zomerbanden in Rosmalen het omrijden waard zijn.
even zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Zijn ze geestelijk eigenlijk goed bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Aha!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Om snel de briketten gloeiend te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Als jullie je eigen stukjes vlees en drank meenemen zijn jullie welkom hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:26 schreef DarkElf het volgende:
even zo
Oh ja, zo was het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuuk menen we het, gezellie tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Als je het serieus meent, dan ga ik wel ff wat verzinnen hoor
Veel plezier in Rosmalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Cool danquote:
Kost heel wat als de PTT daar een voor komt, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen ze die niet even met een vervoerder richting het hoge noorden sturen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben dus ook een auto geleend voor vanavond, want ze passen niet in de Jag.
[..]
Kost heel wat als de PTT daar een voor komt, denk ik.
Die dingen zijn énorm en loodzwaar.
We hebben dus ook een auto geleend voor vanavond, want ze passen niet in de Jag.
Vandaag is het bij mij Shake/Sla/Fruit dag (ik doe ff streng 3 dagen in de week) en golfer eet een gep. kalfssnitzel en rösti bij de sla.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
ik maak zo wortelsoep, lekker met feta en koriander en maak van een zelfgebakken brood wat ik nog heb een kruidenbrood (met chilipeper, en koriander, knoflook, boter enzo)
We zorgen zelf wel voor wat kipsaté van kippendijen en wat runder spiezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
Cool danIk denk dat ik dan maar eens wat BBQ-recepten ga opduiken
Iets met kip of zo
En vis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
Cool danIk denk dat ik dan maar eens wat BBQ-recepten ga opduiken
Iets met kip of zo
En vis
Prettigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
We zorgen zelf wel voor wat kipsaté van kippendijen en wat runder spiezen.
En verder is het natuurlijk voor mij wel lactosevrij.
Prima.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
PrettigIk ga mijn best doen
Hoe laat bij jullie? Uurtje of 5?
Sjeetje Sarabi, het gezond koken wil nog niet zo?quote:
Je moet? Klinkt heel vervelendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
Tot vanavond btw. Moet nu uit eten met een collega en daarna op kraamvisite
Zo'n 2 dagen in de week meestal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sjeetje Sarabi, het gezond koken wil nog niet zo?
Woehoequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh CF?
mijn little gems laten iets groens zien
en mijn tomaatjes ook
en de rode sla ook
Ik zag het net ineensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
WoehoeMeneer zag gister sprietjes bij radijzen, peterselie en rucola. Ik had er compleet overheen gekeken
Anyway: vanavond ga ik venkel, little gem en bietjes zaaien
Zul je altijd zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik zag het net ineensis een goed warme dag geweest natuurlijk
Oh en mijn rucolakiemen zijn nu perfect, 1 dag te laat
zoiets bedacht ik mij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zul je altijd zienMorgen op een broodje kaas?
lekkerquote:Mijn taugé groeit niet veel meer; de kiemen zijn nu een cm of twee kleiner dan wat je in de winkel koopt. Morgen eten
zal toch wel meevallen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Is er in F&F een eigen-kweekselstopic? Volgens mij vervelen we iedereen hier met het gekiem en gekweek
Ik vind het leuk om te lezen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Is er in F&F een eigen-kweekselstopic? Volgens mij vervelen we iedereen hier met het gekiem en gekweek
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb bij nader inzien afgebeld voor morgen. Ik laat het nu even aan mijn 2 zussen over dat 1e gesprek met die scen-arts. Wéér heen en weer rijden voor een gesprek wat eigenlijk alleen tussen mijn moeder en hem/haar is, ze weet wat ze wil. Ik ga liever volgende week of nog wat later als het proces meer vordert.
(mijn zussen wonen er vlakbij)
wat voor eentje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:54 schreef krakkemieke het volgende:
KUT!Ik ben mijn armband kwijt.
Net de hele route van vanochtend gedaan.
oh wat klotequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een reep gebogen zilver. Men, ik ben eraan gehecht.
Hopelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien krijg je inspiratie!
niet dat dat moet trouwens hoor
Ahw mèn, dat is rot zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
Een reep gebogen zilver. Men, ik ben eraan gehecht.
Yep. En ik heb het ziekenhuis van gister gebeld. Met bloedprikken wurmde ik die arm uit de mouw.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw mèn, dat is rot zegHeb je bij alle winkels of wat dan ook waar je geweest bent een berichtje achtergelaten?
nou hopen dat iemand hem vindt voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yep. En ik heb het ziekenhuis van gister gebeld. Met bloedprikken wurmde ik die arm uit de mouw.
Mouwen e.d. ook al heel grondig uitgeklopt zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
Yep. En ik heb het ziekenhuis van gister gebeld. Met bloedprikken wurmde ik die arm uit de mouw.
Hmm hopelijk vinden ze hem daar ergensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mouwen e.d. ook al heel grondig uitgeklopt zeker?
Kijk ook even in het rubber van de wasmachinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef krakkemieke het volgende:
Middagdutje gedaan, dus ook het bed uitgeklopt.
Alliance? Hmm, ok. Ik heb net een Worgen gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Lein, bad newsExcesse is disbanding en Ross heeft vanavond een interview met een ander guild
(alliance...)
Niet op Haomarushquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Alliance? Hmm, ok. Ik heb net een Worgen gemaaktGeen probleem.
Oei, duur geintje, char change en realm change... Jij gaat mee natuurlijk, neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Niet op Haomarush
En hij heeft zich rot gezocht naar een guild waar girlfriends welkom waren
Als Ross' trial voorbij is, nu niet. Dus ik blijf sowieso nog even op Haomarush.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Oei, duur geintje, char change en realm change... Jij gaat mee natuurlijk, neem ik aan?
Ik neem ook even aan dat Ross' alts op Haomarush blijven? (Vent aanzetten?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Als Ross' trial voorbij is, nu niet. Dus ik blijf sowieso nog even op Haomarush.
Yep, Maambo blijftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik neem ook even aan dat Ross' alts op Haomarush blijven? (Vent aanzetten?)
Viel zo te lezen toch wel mee allemaal?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
arme Bluezz mama tochSteer en Golfer; bedankt voor de opbeurende woorden, alhoewel ik ze te laat (nu) lees. Engels ging goed, persoonlijk gesprek weet ik niet. Als ik word afgewezen is t mijn onzekerheid
. Zelf ook aangegeven bij slechte eigenschappen. Groepsgesprek ging ok.
Hele wasmachine uitgeklopt, ik had er was ingepropt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kijk ook even in het rubber van de wasmachine
FC, als je meeleest, ik zit door vakliteratuur te bladeren en ik kom een artikel tegen dat je misschien wel wilt lezen, gaat over stoma's enzo?
Yep, daar hadden ze niks gevonden. Ik bel morgen het lab nog even.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Hè wat jammer Krak. Ziekenhuis al gebeld? Gevonden voorwerpen worden vaak verzameld bij een helpdesk of de receptie.
Maar hopen dan dat ze hem daar gevonden hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
Yep, daar hadden ze niks gevonden. Ik bel morgen het lab nog even.
Voor de zekerheid duik ik toch ook even de kliko in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hopen dan dat ze hem daar gevonden hebben.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid duik ik morgen toch ook even de kliko in.
En toch elk jaar weer doen he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef TAV74 het volgende:
HalloBen weer een beetje op de been. Hoe moe kun je worden zeg, 5 dagen minimaal een uur of 15 werken, veelal nog flink fysiek ook gaat je niet in de koude kleren zitten zeg
Zeker als je op de laatste dag meer dan 300 tafels gaat verzamelen verdeeld over 12000m2
![]()
Denk dat het deze week niet meer goed komt, dus maar even zien dat ik de 3 werkdagen die nog resten een beetje ga overleven.
De korte rokjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en: MAASTRICHT![]()
![]()
Net ff door het zonnetje gewandeld richting de AH. De stad
de mensen
de keien op de weg
de blauwe lucht
de volgepakte terrasjes
![]()
![]()
Of je krijgt van 3 mensen voicemail die elkaar kennen, best lachen. 'He, met X, Y is op wintersport!' 'Hoi A, met Y, de sneeuw is prachtig!'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef borisz het volgende:
Telefoon: Was net iets te laat en krijg nummer onbekend . Kennelijk spreekt hij wel mijn voicemail in zegt dan ''ehh laat toch maar zitten''. Ken die stem totaal niet.
Ja Steer, hoe is het daar? Hier zijn ze niet te zien.quote:
Tja, we hadden het er nog over: eigenlijk is het 5 tot 7 dagen serieus keihard werken zonder dat het je een euro oplevert. Maar het is is zo geweldig om deel uit te maken van een vriendengroep die zo megaproject neerzet. Zeker ook omdat alles wat je doet direct vertaald wordt in een concreet resultaat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En toch elk jaar weer doen he.Hulde!
Volgens jullie reacties en Pee's foto's zou ik willen zeggen: een heel mooi resultaat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, we hadden het er nog over: eigenlijk is het 5 tot 7 dagen serieus keihard werken zonder dat het je een euro oplevert. Maar het is is zo geweldig om deel uit te maken van een vriendengroep die zo megaproject neerzet. Zeker ook omdat alles wat je doet direct vertaald wordt in een concreet resultaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
nog 2 dagenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog 2 dagen.![]()
En goed gedaan joh!
Daar is meestal maar 1 oplossing voor: Zeggen dat hij morgen gebeld wordt als er kasverschil is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Net een kwartier in de rij gestaan bij de kassa van de supermarkt omdat een man terug kwam om te zeggen dat hij 10 cent te weinig had teruggekregen. De caissiere was zeker van haar zaak en de man ook. Nou, lekker. Wat een zeikstraal zeg. Toen ik een opmerking maakte over 'al dat gedoe voor 10 cent...' zei hij dat het om het principe ging en dat hij zijn gelijk wilde hebben. Ach ja
Da's wel pittig ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog 2 dagen
ooh ja.. als ik morgen tussen 11.30u en 12.30u gebeld word ben ik 'aangenomen'. nog niet helemaal natuurlijk want in juni heb ik dan een 8-weekse cursus waarvan 6 weken theorie. ze hebben aangegeven dat je dan 6 weken tot het meubilair behoort en geen sociaal leven hebt. je krijgt een dik boek, het gemiddelde van je tentamens moet 80% zijn en je eindexamen ook minimaal 80%. op 3 locaties krijg je de cursus. daarna nog 2 weken praktijk cursus (proefvluchten) en als je dat doorstaat krijg je een jaarcontract. zoniet heb je dus helemaal niks meer...
heb je nog kans dat je je armband vind? echt klote zeg
Ik zal je dan maar niet voor de gein morgen tussen 11:30 en 12:30 bellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog 2 dagen
ooh ja.. als ik morgen tussen 11.30u en 12.30u gebeld word ben ik 'aangenomen'. nog niet helemaal natuurlijk want in juni heb ik dan een 8-weekse cursus waarvan 6 weken theorie. ze hebben aangegeven dat je dan 6 weken tot het meubilair behoort en geen sociaal leven hebt. je krijgt een dik boek, het gemiddelde van je tentamens moet 80% zijn en je eindexamen ook minimaal 80%. op 3 locaties krijg je de cursus. daarna nog 2 weken praktijk cursus (proefvluchten) en als je dat doorstaat krijg je een jaarcontract. zoniet heb je dus helemaal niks meer...
heb je nog kans dat je je armband vind? echt klote zeg
Ze konden niet even wachten tot oktober want dan spelen we tegen Moldavie in de Kuipquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef golfer het volgende:
Leuk. Een oer-Feyenoorder en Rotterdammer die in de Arena wordt gehuldigd en afscheid neemt.
Vorkie, jij bent al aan het solliciteren zolang ik je ken zo ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef Vork het volgende:
Ja, solliciteren is allemaal leuk en aardig, maar een baan krijgen...
Ik hoorde met dat ik een van de 8 ben, die heeft gereageerd op een interne vacature. 8 verdomme. Ik weet niet wie, maar ik vermoed dat het nu al een verloren strijd is.
ik bedoel met niks hebben, geen baanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's wel pittig ja!
Maar je hebt MBO gedaan, dus je kunt leren.
En je bent extreem klantgericht, daar kan het ook niet aan liggen.
En wat nou: zoniet heb je dus helemaal niks meer? Dan heb je dus al weer heel veel geleerd wat je ergens anders kan toepassen!
nee niet zo. ik was er 3 jaar geleden heel goed in toen ik heel veel solliciteerde voor banen. toen was ik assertief en zeker. dat is toch weggevallen blijkbaar na een paar jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heel goed gedaan FF, mooie ervaring, vind je niet?Goed solliciteren gaat steeds beter wanneer je het vaker doet. We duimen voor je!
hahah nee liever niet bellen. nou ja, ik weet dat als er een 020 nr belt het Arke is... heb vandaag al beetje verteld aan mn ouders hoe het ging vandaag en wat ik zei over mijn onzekerheid zou nog wel mijn strop kunnen zijn. alhoewel ik denk dat ze daar niet strenger op zijn dan KLM, d.ie zijn helemaal vreselijk streng en daar moet je echt heel goed zeggen wat je kunt en dat je geweeldig bentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal je dan maar niet voor de gein morgen tussen 11:30 en 12:30 bellen.![]()
Maar je wist al dat het best een pittige opleiding zou zijn, maar dat kan jij prima aan. Dat weet ik zeker.
Wat Golfer zegt!quote:
zelfvertrouwen afdwingen is best moeilijk hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat Golfer zegt!
Bovendien lijkt het me een pluspunt als je weet waar je aan moet werken.
Je hebt 3 jaar assertiviteit kunnen opsparen om het er nu in één keer uit te spuitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet zo. ik was er 3 jaar geleden heel goed in toen ik heel veel solliciteerde voor banen. toen was ik assertief en zeker. dat is toch weggevallen blijkbaar na een paar jaar.
Vervang het woord assertiviteit door een ander woord en het wordt opeens een rare post.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt 3 jaar assertiviteit kunnen opsparen om het er nu in één keer uit te spuiten
Ohhh hopelijk heb je niet gemeld dat je ging solliciterenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Heb je gewoon vrij genomen van je werk FF of gemeld dat je ging solliciteren
ik dus ook om half 7 gegeten en net een zakje noodles gegeten. trek avond!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef z80 het volgende:
Honger!
net gegeten en een zak treets naar binnen gewerkt.
maar nog steeds een knagend gevoel.
wat denk jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Heb je gewoon vrij genomen van je werk FF of gemeld dat je ging solliciteren
heel mooi!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Krijg net van een kennis in Noorwegen een fotootje op mn facebookprikbord hoe zijn springtime eruit ziet
Ja, bikini rokjestijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
toch vind ik het zonnetje hier nu ff fijner
ik heb niet veel rokjes. ohja een geel zomerrokjequote:
Keur ik ook goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet veel rokjes. ohja een geel zomerrokjemaar wel mini, heb alleen maar mini eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |