je leeft echt in een fantasiewereld, ik kan het je niet vaak genoeg zeggen... de enige die haat ben jijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
Maar het is vrij lastig posten in een topic als deze met zoveel mensen die je 'haten' omdat je de ex van hun neukertje bent.
Verrassend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
En toen hebben we toch maar fotos uitgewisseld en bleek hij echt totaal mijn type niet te zijn, dus afgekapt
De eerste. Ik ga hier 5 minuten verderop werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, niks meer aan te doen, inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat je het liever zelf had verteld.
Welke baan heb je trouwens gekozen? Volgens mij heb ik dat gemist.
zonde.... enquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij durfde nietEn toen hebben we toch maar fotos uitgewisseld en bleek hij echt totaal mijn type niet te zijn, dus afgekapt
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga in een andere vijver vissen, heb je nergens last van.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, heel misschien hoor, maar heel misschien reageert niet iedereen even prettig op je, omdat je je hier gedraagt als een arrogante klootzak (nofi)? Heel misschien heeft het helemaal niks te maken met dat je een ex bent. Misschien heeft niet iedereen hier met je ex in bed gelegen. Heel misschien ligt het toch wel bij jou...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat insinueert toch echt dat het me boeit. En dat doet het niet. Ik had het 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had, afgesloten. Maar het is vrij lastig posten in een topic als deze met zoveel mensen die je 'haten' omdat je de ex van hun neukertje bent, ik geef het je te doen. Dan blijf je niet eeuwig positief.
Samzz is bijna single af.... it's a shamequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.Ik vis niet, ik heb al lang beet.
Ach ja, lekker boeiendquote:
Toch wel, dat dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De eerste. Ik ga hier 5 minuten verderop werkenDus das wel leuk want dan kan ik ook heel makkelijk contact houden met collegas enzo en misschien nog eens naar borrels
quote:
En je fransman? Of hebben we t daar over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij durfde nietEn toen hebben we toch maar fotos uitgewisseld en bleek hij echt totaal mijn type niet te zijn, dus afgekapt
Nah, zo wil ik het nog niet noemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Samzz is bijna single af.... it's a shame
Krea.quote:
toch wel zonde, had een leuk verhaal geworden voor de kleinkinderen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach ja, lekker boeiendNu eerst mn nieuwe baan; daten komt later wel weer
Erm, je bedoelt : ''ik pak even een biertje voor je''quote:
Moet dan fout lopen als dat plots niet meer leuk isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, zo wil ik het nog niet noemen.Maar de dates zijn leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |