Jij bent wakker en wij moeten nog slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:47 schreef Samzz het volgende:
Goeiemorgen
Oh, wacht. Het is veel te vroeg om zo vrolijk te zijn
Geen last van hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:49 schreef truepositive het volgende:
Het lijkt erop dat mijn browser faalt. Verder niemand die errors krijgt op request?
Ik moet wel werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent wakker en wij moeten nog slapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:47 schreef Redskillz het volgende:
waar ik mijn excuses aanbied ;* Slaaplekker
damnzz wat moet jij er dan vroeg uit meidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel werken
Al ben ik meer een nachtmens, dus ik verheug me op een nachtje doorhalen
Dat is sowieso heerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel werken
Al ben ik meer een nachtmens, dus ik verheug me op een nachtje doorhalen
Jupquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damnzz wat moet jij er dan vroeg uit meid
En dat kan ik niet hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is sowieso heerlijk.
Mits je vrij bent anders zit je als een fucking zombie op je werk zoals ik elke dag
Gutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat kan ik niet hebbenDan jaag ik alle mooie mannen weg
Ik heb deze nacht dan ook niet doorgehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut
Zal best meevallen in jouw geval
Dat kan primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:56 schreef truepositive het volgende:
Geen zombie zijn voor 6en is moeilijk. Maar ik kijk niet alleen naar uiterlijk.
Maar ik zit ook niet in de trein op dit soort on-gristelijke tijden... voorlopig.
Ik wens u van harte succes
Anders doe ik dat gewoon nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:01 schreef Stokstaart het volgende:
Post maar wat pics van jou na een nacht doorhalen, denk dat je nog steeds een smaatje bent wat iedereen wil gewoon keihard wil hosselen.
Hihi jij bent helemaal wakker en nuchter en zulksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders doe ik dat gewoon niet! En een wat?
Uhuhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hihi jij bent helemaal wakker en nuchter en zulks
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:12 schreef Melting het volgende:
Lekker rustig nummer dit om wakker mee te worden.![]()
Ik zeg.... een goede morgen altesaam!
dat is oude spellingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Dat is verkeerd geschreven.![]()
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/smatje
Wat een stom woordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Dat is verkeerd geschreven.![]()
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/smatje
Zie het als een complimentquote:
http://www.onzinradio.nl/chatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[08:03:17] <huppel> Ja en hoe doe ik de chat ZONDER splitscreen?
Ik ga vandaag wel even mn mIRC aan de praat slingerenquote:
De slaapkamers zijn al voorzien van laminaat en foto's op mijn facebookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ligt je laminaat al en heb je foto's van je huis?
Ik ga meteen kijken als ik op kantoor benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De slaapkamers zijn al voorzien van laminaat en foto's op mijn facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |