Jij bent wakker en wij moeten nog slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:47 schreef Samzz het volgende:
Goeiemorgen
Oh, wacht. Het is veel te vroeg om zo vrolijk te zijn
Geen last van hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:49 schreef truepositive het volgende:
Het lijkt erop dat mijn browser faalt. Verder niemand die errors krijgt op request?
Ik moet wel werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent wakker en wij moeten nog slapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:47 schreef Redskillz het volgende:
waar ik mijn excuses aanbied ;* Slaaplekker
damnzz wat moet jij er dan vroeg uit meidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel werken
Al ben ik meer een nachtmens, dus ik verheug me op een nachtje doorhalen
Dat is sowieso heerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel werken
Al ben ik meer een nachtmens, dus ik verheug me op een nachtje doorhalen
Jupquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damnzz wat moet jij er dan vroeg uit meid
En dat kan ik niet hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is sowieso heerlijk.
Mits je vrij bent anders zit je als een fucking zombie op je werk zoals ik elke dag
Gutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat kan ik niet hebbenDan jaag ik alle mooie mannen weg
Ik heb deze nacht dan ook niet doorgehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut
Zal best meevallen in jouw geval
Dat kan primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 05:56 schreef truepositive het volgende:
Geen zombie zijn voor 6en is moeilijk. Maar ik kijk niet alleen naar uiterlijk.
Maar ik zit ook niet in de trein op dit soort on-gristelijke tijden... voorlopig.
Ik wens u van harte succes
Anders doe ik dat gewoon nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:01 schreef Stokstaart het volgende:
Post maar wat pics van jou na een nacht doorhalen, denk dat je nog steeds een smaatje bent wat iedereen wil gewoon keihard wil hosselen.
Hihi jij bent helemaal wakker en nuchter en zulksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders doe ik dat gewoon niet! En een wat?
Uhuhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hihi jij bent helemaal wakker en nuchter en zulks
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:12 schreef Melting het volgende:
Lekker rustig nummer dit om wakker mee te worden.![]()
Ik zeg.... een goede morgen altesaam!
dat is oude spellingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Dat is verkeerd geschreven.![]()
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/smatje
Wat een stom woordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Dat is verkeerd geschreven.![]()
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/smatje
Zie het als een complimentquote:
http://www.onzinradio.nl/chatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[08:03:17] <huppel> Ja en hoe doe ik de chat ZONDER splitscreen?
Ik ga vandaag wel even mn mIRC aan de praat slingerenquote:
De slaapkamers zijn al voorzien van laminaat en foto's op mijn facebookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ligt je laminaat al en heb je foto's van je huis?
Ik ga meteen kijken als ik op kantoor benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De slaapkamers zijn al voorzien van laminaat en foto's op mijn facebook
Hoe was 't feestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel, mag je raden wie dit nummer aangevraagd heeft
Of heb je mijn Twitter / Facebook niet in de gaten gehouden gisteravond?
Als het Do is dan heb jij het aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel, mag je raden wie dit nummer aangevraagd heeft
Of heb je mijn Twitter / Facebook niet in de gaten gehouden gisteravond?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken als ik op kantoor ben
Oh en ik ben ook nog een smaatje (of zo?) En dat moet een compliment zijn
Ja tofquote:
Een sma'tje betekent lekker wijfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken als ik op kantoor ben
Oh en ik ben ook nog een smaatje (of zo?) En dat moet een compliment zijn
Ja nou, ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het Do is dan heb jij het aangevraagd.
Ik zit nu op de skaip met Ez dus luister even niet.
[..]![]()
Ik heb geen idee of smaatje een compliment is of niet.
I'm getting too old for this shit zeg maar
Zeg dat dan gewoon, denk ik danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een sma'tje betekent lekker wijf![]()
Compliment dus
Lucky you!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, ik ookIemand moest al voor me uitleggen wat 't betekent.
Edit: ik kan trouwens helemaal niet skaipen, ik heb geen microfoon
Hij werkt 's nachts?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lucky you!
Ez gaat nu naar bed dus dan kan ik 2 dingen doen. Ook nog even slapen want ik ben echt moe of ik ga radio luisteren.
Hmm slapen met de radio aan zal het wel worden
Ja even 2 weken want verhuizing van servers enz.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij werkt 's nachts?
Ik ben voor de laatste optie
Ja man. Weet je hoe chillquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij werkt 's nachts?
Ik ben voor de laatste optie
Ik heb geen piemeltje, hoorquote:
Ik heb altijd weinig slaap en dan 1x in de maand breekt dat me ff op en dan moet ik gewoon even 'bijslapen'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan echt goed tegen weinig slaap, maar 3.5 uur slaap terwijl je al bijna 24 uur wakker bent is niet goed hoor.
Dat doe ik altijd in het weekendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd weinig slaap en dan 1x in de maand breekt dat me ff op en dan moet ik gewoon even 'bijslapen'
Ik ben altijd vroeg wakker. Afgelopen weekend was geen uitzondering.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in het weekend
Nu even een nummertje om wakker te worden
Ik meen het, ik zou er ¤100-, voor over hebben om te kunnen slapen nu.
Nou, kom maar hier danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in het weekend
Nu even een nummertje om wakker te worden
Ik meen het, ik zou er €100-, voor over hebben om te kunnen slapen nu.
Nja dan mag het ook wel tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg wakker. Afgelopen weekend was geen uitzondering.
Heb het gewoon druk gehad de afgelopen dagen dus stort nu even in
Dat regel ik welquote:
Kut, ik had bazin moeten zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat regel ik wel*doet knoopje van blouse los
Huhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:43 schreef truepositive het volgende:
Jullie zijn hier altijd welkom. Een plek op een van mijn gare banken kost een creatieve tegenprestatie. Verzin het maar
Als ik dat doe dan ben ik ziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja dan mag het ook wel toch!
Ik heb echt een tyfushekel aan mensen zonder baan of werk die dan tot 14:00 in bed blijven liggen
Ik doe je ramen wel lappen voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:43 schreef truepositive het volgende:
Jullie zijn hier altijd welkom. Een plek op een van mijn gare banken kost een creatieve tegenprestatie. Verzin het maar
Samzz dr boobs werken ook op vrouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik had bazin moeten zeggenhet is een vrouwtje
Dan werkt 't alleen als ze lesbisch isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik had bazin moeten zeggenhet is een vrouwtje
Hmm jij bent echt een ochtendmens zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan ben ik ziek.
Ik ben altijd zonder wekker tussen 7 en 8 wakker
[..]
Ik doe je ramen wel lappen voor je
Ze is getrouwd met een man en zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan werkt 't alleen als ze lesbisch is
Maakt niet uit, we'll talk fashion.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met een man en zo.
Maar ik denk dat ik donderdag te horen ga krijgen dat mijn contract niet verlengd wordt
Nee. Ik ben moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm jij bent echt een ochtendmens zeker?
Eindelijk een topic van hem dat open blijftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Ajacied bashtopicEen vraag:
Ik ben te licht voor deze functie en heb totaal geen aansturing, ben stuurloos waardoor ik niet al mijn taken alleen op kan lossen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we'll talk fashion.
Waarom?
Dat zuigt wel. Wel al op zoek naar iets anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben te licht voor deze functie en heb totaal geen aansturing, ben stuurloos waardoor ik niet al mijn taken alleen op kan lossen.
Ik heb nog een senior systeembeheerder naast me nodig om te groeien.
En die is er niet? Klotequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben te licht voor deze functie en heb totaal geen aansturing, ben stuurloos waardoor ik niet al mijn taken alleen op kan lossen.
Ik heb nog een senior systeembeheerder naast me nodig om te groeien.
Post er ook ff 1 dan in dat topicquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eindelijk een topic van hem dat open blijft
Ik weet niks te postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post er ook ff 1 dan in dat topic
Het is echt wel een aardige gozer, alleen post hij zo weinig inhoudelijks
Je kent mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niks te posten![]()
En nu ga ik slapen![]()
Doen jullie braaf en alleen goede muziek aanvragen? Dus geen boemboemherrie
Ik had 1 senior naast me toen ik hier binnen kwam, alleen zit die al ruim 1.5 jaar overspannen thuis omdat hij het werk niet aan kon.quote:
Ik heb via LinkedIn al een uitnodiging voor een gesprek binnen gekregenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zuigt wel. Wel al op zoek naar iets anders?
Waarom is er voor die senior geen vervanger aangetrokken dan? Lijkt me niet dat het goed gaat als ze jou eruit bonjouren. Tenzij ze al een vervanger op 't oog hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had 1 senior naast me toen ik hier binnen kwam, alleen zit die al ruim 1.5 jaar overspannen thuis omdat hij het werk niet aan kon.
Sinds die tijd doe ik alles dus alleen...
Maar het management kijkt alleen maar naar cijfertjes, niet naar de resources op de werkvloer.
Ze kunnen mij wel wegdoen, maar dan hebben ze helemaal niks.
Zal wel een financiële kwestie zijn ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is er voor die senior geen vervanger aangetrokken dan? Lijkt me niet dat het goed gaat als ze jou eruit bonjouren. Tenzij ze al een vervanger op 't oog hebben.
En hij klinkt zo goed door mijn speakersquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
So_Surreal_Baby
Bericht:
Voor Huppel
Ik sta al dik 3 jaar ingeschreven bij de woningcorporatie hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:06 schreef mr-green het volgende:
@So_Surreal_Baby
Ik zou ook gaan huren. Is wat verstandiger als je nog jong bent. Straks koop je iets en vindt er een mooie carriere switch plaats naar de andere kant van het land en dan...
Verder: ik ben juist bezig om deze week ontslag te nemen
Ik snap wat je bedoelt. Wanneer keert die senior weer terug dan? Hell, twee jaar om bij te komen? Ik heb nog nooit een burnout gehad, maar ik vind dat echt zot...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zal wel een financiële kwestie zijn ben ik bang.
Die senior krijgt al bijna 2 jaar gewoon betaald (een stuk meer dan ik) en doet daar niks voor.
Hij heeft een vast contract, en ik een jaar contract dat 1 mei ten einde komt.
Nja ze kunnen me er wel uitgooien, maar dan hebben ze een tijdje niemand plus dat er ruim een half jaar nodig is om iemand in te werken.
Ik denk dat ze mijn contract nu nog verlengen met 1 jaar, dan over 6 maanden een senior er bij nemen en mij volgend jaar er uit gooien
Het is gewoon kut dat ik een jaar contract heb, omdat ik graag een huis wil kopen.
Het is alleen niet verstandig te doen wanneer je geen vast contract hebt.
Als ik nu weer overstap naar een detacheringsbureau duurt het ook weer minimaal 2 jaar voordat ik eventueel een vast contract krijg
Ik zit gewoon echt vast en heb geen idee wat ik het best kan doen.
Ik denk dat ik ga kijken voor een huurhuis.
Ben net 23 geworden en wil wel graag het huis uit eigenlijk....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik sta al dik 3 jaar ingeschreven bij de woningcorporatie hier.
Ik heb alleen bijna ¤45.000 spaargeld, dus een huis in mijn eentje kopen lukt ook wel, dan moet ik alleen wel mijn maandelijkse inkomen behouden.
Als ik zou kopen zou mijn hypotheek netto per maand minder kosten dan de huur die ik zou betalen voor een kleiner huis
Ik vind het daarom zo zonde om te huren...
Zo dacht ik er ook over maar ben het zo beu thuis dat ik eerst ga huren gewoon omdat ik een plek voor mezelf wilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik sta al dik 3 jaar ingeschreven bij de woningcorporatie hier.
Ik heb alleen bijna ¤45.000 spaargeld, dus een huis in mijn eentje kopen lukt ook wel, dan moet ik alleen wel mijn maandelijkse inkomen behouden.
Als ik zou kopen zou mijn hypotheek netto per maand minder kosten dan de huur die ik zou betalen voor een kleiner huis
Ik vind het daarom zo zonde om te huren...
Hij heeft een paar maanden terug weer 6 uur per week gewerkt, 3 dagen 2 uur per dag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Wanneer keert die senior weer terug dan? Hell, twee jaar om bij te komen? Ik heb nog nooit een burnout gehad, maar ik vind dat echt zot...
Als je wat wilt gaan kopen, kan je idd beter een vast contract hebben. Wel een kut situatie
Ik denk dat ik nu gewoon achter een huur huis aan ga, en dan eventueel met mijn partner iets ga kopen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over maar ben het zo beu thuis dat ik eerst ga huren gewoon omdat ik een plek voor mezelf wil
Nja als je dan een tijd de huur niet kan betalen (omdat je geen baan hebt bijvoorbeeld) raak je een HOOP spaargeld kwijt, met huren heb je dat niet.quote:
Ja dat zou ik doen, ik sta ook al een tijd ingeschreven en houd gewoon dagelijks de site van de woningdienst bij om te kijken of er nog wat leuks tussen zit en dan meteen reageren en dan afwachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu gewoon achter een huur huis aan ga, en dan eventueel met mijn partner iets ga kopen...
Moet je kijken wat een ellende hier bij staat danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen, ik sta ook al een tijd ingeschreven en houd gewoon dagelijks de site van de woningdienst bij om te kijken of er nog wat leuks tussen zit en dan meteen reageren en dan afwachten
Zoeentje kunnen ze er beter uitgooien, lijkt mij dan. Niemand schiet er wat mee op dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden terug weer 6 uur per week gewerkt, 3 dagen 2 uur per dag.
Dat heeft hij 2.5 dag volgehouden, toen was hij weer helemaal overspannen
Die komt niet meer terug dus
Bij ons is het ook een teringzooi, veel aangeboden in Kaatsheuvel maar daar wil ik nooit wonen. Ik wil het liefst in Waalwijk wonen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet je kijken wat een ellende hier bij staat dan
https://www.hurenbijintermarishoeksteen.nl/actueelaanbod
Echt weinig aanbod in Hoorn, Zwaag of Blokker
Ja dat gaat dus niet, dat is vaak het probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeentje kunnen ze er beter uitgooien, lijkt mij dan. Niemand schiet er wat mee op dat het zo gaat.
Dat gaat dus meestal niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeentje kunnen ze er beter uitgooien, lijkt mij dan. Niemand schiet er wat mee op dat het zo gaat.
Mja, gangetje naar de rechter. I know the drillquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet, dat is vaak het probleem
Weet ik, maar op z'n beloop laten kan ook niet. Die vent had al lang weer moeten integreren in het arbeidsproces.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat dus meestal niet zo makkelijk.
Je weet natuurlijk niet waarom hij een burnout heeft he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, gangetje naar de rechter. I know the drill
[..]
Weet ik, maar op z'n beloop laten kan ook niet. Die vent had al lang weer moeten integreren in het arbeidsproces.
Weet ik. Maar ik vind dat zo belachelijk. Op die manier kan je heel makkelijk je bedrijf naar de kloten helpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet waarom hij een burnout heeft he.
Termijn van 2 jaar komt heel veel voor in zulke gevallen.
Yep, en het is oneerlijk voor mensen zoals ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat zo belachelijk. Op die manier kan je heel makkelijk je bedrijf naar de kloten helpen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind dat zo belachelijk. Op die manier kan je heel makkelijk je bedrijf naar de kloten helpen.
Hoe vaak zie je het niet dat mensen ziek zijn, of niet goed functioneren waardoor hun positie in gevaar komt. Daarna wordt het labeltje 'overspannen' eraan gehangen en je kunt gewoon een paar jaar thuis zitten terwijl je lekker doorbetaald wordt. Mja bedrijven zijn daar wel voor verzekerd maar dan nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de mensen die echt aan het eind van hun latijn zijn gestraft wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Het is ook klote dat er zoveel mensen misbruik van gemaakt hebben.
Het is vrij gemakkelijk om een burnout te spelen.
Weetje wat zo fucked up is, die collega van me gaat met een andere collega die hier bij het bedrijf werkte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de mensen die echt aan het eind van hun latijn zijn gestraft worden
Dat ben je zeker. Daarom is het ook een ontzettend oneerlijk systeem. Ik heb weinig verstand van burnouts, maar een jaar 'ziek' is raus, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, en het is oneerlijk voor mensen zoals ik
Ik ben hier indirect ook de dupe van.
Vooral dat laatste ja. Een vriend van mij vertelde over een collega die al drie jaar (!!!) de Arbo-arts oplicht. Ik kan daar echt met m'n hoofd niet bij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Er worden meer mensen de dupe van... Dat is zo zonde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je het niet dat mensen ziek zijn, of niet goed functioneren waardoor hun positie in gevaar komt. Daarna wordt het labeltje 'overspannen' eraan gehangen en je kunt gewoon een paar jaar thuis zitten terwijl je lekker doorbetaald wordt. Mja bedrijven zijn daar wel voor verzekerd maar dan nog.
Nja we werken bij een ArboDienst, dus medische en psychische hulp in overvloed hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef mr-green het volgende:
Beiden overspannen thuis zitten is wel echt fucked. Daar moet echt professionele hulp bij.
Ach ik zie het aan mezelf nu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Het is geen pretje om een burnout te hebben of om overspannen te zijn.
Vooral ook omdat er voor de buitenwereld niks met je aan de hand is.
Veel gemakkelijker om je been te breken, dat zien ze tenminste.
Oh, dat gaat lekker jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weetje wat zo fucked up is, die collega van me gaat met een andere collega die hier bij het bedrijf werkte.
Die zit inmiddels ook dik 2 jaar overspannen thuis!
Dan zit je dus echt in een neerwaarts spiraal heh
Nja ze hebben ook beide gezeik met exen en de kinderen en rechtzaken hoor.
Echt hoor, alleen al door dat gezeik zou ik nooit willen trouwen.
Waarom begin jij niet met vrijwilligerswerk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik zie het aan mezelf nu.
Ik wil juist graag werken, begin liever gisteren dan vandaag. Ik ben er gewoon echt nog niet toe in staat. Om dat te bewijzen kost me zoveel moeite en stress waardoor ik alleen maar verder in mn depressie zak
Daar zit toch wel enige logica achter? Ik zelf zou er niet aan denken om dat te doen maar ik snap van sommige mensen toch wel dat ze het doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat gaat lekker ja
Maar ik snap nooit zo goed waarom mensen anderen in hun sores mee willen slepen.
Ja ken het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik zie het aan mezelf nu.
Ik wil juist graag werken, begin liever gisteren dan vandaag. Ik ben er gewoon echt nog niet toe in staat. Om dat te bewijzen kost me zoveel moeite en stress waardoor ik alleen maar verder in mn depressie zak
Dat mag ik dus niet van de gemeente.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom begin jij niet met vrijwilligerswerk?
Ik niet. Waarom zou ik in godsnaam mijn problemen bij een ander neer willen leggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
Daar zit toch wel enige logica achter? Ik zelf zou er niet aan denken om dat te doen maar ik snap van sommige mensen toch wel dat ze het doen..
Echt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag ik dus niet van de gemeente.
Onder het mom van als je dat kan doen dan kan je ook echt werken.
sorry ik dacht dat je over het laatste stukje van hem hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zou ik in godsnaam mijn problemen bij een ander neer willen leggen?
Ik snap dat de kans groot is dat je overwerkt raakt als je vanalles aan je hoofd hebt, maar práát er dan over met je baas, ga minder uren werken of zo. Mja, ik zal er wel te makkelijk over denkenIk ben opgevoed met de 'je gaat maar door' mentaliteit.
UWV is sowieso een puinhoop.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wegens probleem is het bedrijf waar ik werkzaam was failliet gegaan. Ik moest toen naar het UWV omdat ik nog geld kreeg. Collega was inmiddels overspannen thuis. Ik heb serieus mijn ogen uitgekeken daar wat een volk daar kwam. Ik dacht nog: en hier betaal ik elke maand voor? Voor dit volk? Ik kreeg een werkcoach toegewezen en die wist ook niet wat hij zag toen ik kwam. Ik had namelijk wél een uitgebreide CV bij en al verschillende sollicitaties gedaan en meteen een nieuwe baan geregeld. Heb hem ook maar 1x gezien
Jezus wat een mutsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een zeer motiverende werkcoach![]()
Zij: en wat voor werk zou je willen doen?
Ik: nou ik heb een diploma voor secretaresse dus daar wil ik wel graag iets mee doen.
Zij: oh dat kan je vergeten, hier in Emmen zijn geen administratieve banen.
Ik: fijn die opbeurende woorden tegen iemand die met een depressie thuis zit!
Zij: ja ik kan beter gewoon duidelijk zijn. Dat kan je vergeten hier in Emmen.
Ik: ok wat zijn de mogelijkheden mbt omscholing?
Zij: niks!
Ik:
Dit, en mijn vader kan gewoon echt niet werken omdat hij een hernia heeft waar gewoon serieus niets meer aan te doen is. Ik help mijn ouders ook iedere maand financieel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Waarom zou ik in godsnaam mijn problemen bij een ander neer willen leggen?
Ik snap dat de kans groot is dat je overwerkt raakt als je vanalles aan je hoofd hebt, maar práát er dan over met je baas, ga minder uren werken of zo. Mja, ik zal er wel te makkelijk over denkenIk ben opgevoed met de 'je gaat maar door' mentaliteit.
Ik had duidelijker kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je over het laatste stukje van hem had
Ik snap je. En ik wilde dat ook heel graag gaan doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt?Bij ons wordt dat juist aangemoedigd omdat de stap veel kleiner is en de doorstroom makkelijker, juist omdat je weer ritme krijgt en een soort van verplichting erbij, zeg maar.
You get my point
Dat vind ik wat anders. Met lichamelijke problemen kan je tot op zekere hoogte prima doorwerken. Maar daar hoort een hernia imo niet bij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, en mijn vader kan gewoon echt niet werken omdat hij een hernia heeft waar gewoon serieus niets meer aan te doen is. Ik help mijn ouders ook iedere maand financieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |