gelukkig toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef danilel het volgende:
en is Jo zie haar niet op stream........
Zonder geld en zonder paspoort, in z'n bruine badjas ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik ga er eerder minder door kijken dan meer.
Zoals je weet, ik ben een knul van weinig woorden. Meer weet ik je niet te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:03 schreef stormiot het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
Die kamer is niet echt meer geheim.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Poezewoes het volgende:
zou hij nu voor de tweede keer in de geheime kamer zitten?
Breien, janken, bekstekken en mooi proberen te kijken naar de cams.........???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja en nee, wil toch eigenlijk ook wel graag weten wat ze uitspookt...
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Die kamer is niet echt meer geheim.
Tja, daar heb je geloof ik wel haar top 4 te pakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
Breien, janken, bekstekken en mooi proberen te kijken naar de cams.........???
6 weken alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?
Maar Maik zijn gezicht stond al langer op verveling!!
hij was anders net bezig met een heerlijke massage van Mo, toen hij naar de KVDW werd geroepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja hoe moet je die kamer anders noemen?
Maar Maik zijn gezicht stond al langer op verveling!!
Zijn de vleeshaken op????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:10 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik is alleen maar weggehaald zodat die Bla bla bla Jank jank jank bla bla bla Joanna op de knop kan drukken om het geheim van Sharon te raden. Joanna weer helemaal heppie, de andere nog kwader op die janker. En dan donderdag krijgt die Janker de toneelhaak
Dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:10 schreef Flashbox het volgende:
Die Maik is alleen maar weggehaald zodat die Bla bla bla Jank jank jank bla bla bla Joanna op de knop kan drukken om het geheim van Sharon te raden. Joanna weer helemaal heppie, de andere nog kwader op die janker. En dan donderdag krijgt die Janker de toneelhaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |