Deze week heb je een date hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
Volgende week donderdag een date, heb ik nog genoeg tijd om af te zeggen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Symph, ik wil je bedanken voor alle toffe muziek, maar nu ga ik toch echt naar m'n bed...
Ow, verder iederen welterusten en dank jullie wel voor de goede verzoekjes!
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Symph, ik wil je bedanken voor alle toffe muziek, maar nu ga ik toch echt naar m'n bed...
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Kom je me ophalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week heb je een date hierPopje is vrij dus zoek zelf maar een dag uit.
welterusten knuffelpinguinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Oehhh leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week heb je een date hierPopje is vrij dus zoek zelf maar een dag uit.
1 van de mooiste idd (eigenlijk is alles van hun goed)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
dit is wel 1 van de mooiste van dire straits
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
1 van de mooiste idd (eigenlijk is alles van hun goed)
en voor mij een hele toepasselijke titelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Geen Brothers in Arms?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swing
eens en Romeo & Juliet op 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swing
Die hoort er eigenlijk wel tussen ja. Die op 2 en dan de rest een plek doorschuivenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Geen Brothers in Arms?
Ik krijg van meerendeels van dire straits het gevoel van een klein ventje weer terug (mijn vader draaide vroeger heel veel dire straits.) En nog steeds wel maar minder
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat wel in de top 10
Ga ik een keer doen: de Dire Straits top 10
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Volgende is voor kneter en ja ik had ze allebei
Queenquote:
haha ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het nummer niet van titel dus geen idee wat ik zo ga draaien
tnx !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer werken![]()
En Symp het was genieten afgelopen uur
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Good Nitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekker DJ Greenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
kom maar opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef dekkered het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik nog 1 request heb voor je Symphonic (als je nog een plekje hebt?)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef mr-green het volgende:
dit nummer alleen nog
*sluit wel alles alvast af*
slaap lekker meisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens richting bedje
Nog even luisteren en dan lekker slapen
Symp het was geweldig![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar tegen Leonard Cohen? Verzoekje van mezelf?
wat een goeie verzoekjes hequote:
Slaap lekker en een kusje op een aangenaam plekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
truste carooltje en iedereen die gaat slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaap lekker en een kusje op een aangenaam plekje![]()
![]()
Tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
hij is andere dingen van plan met jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Omdat ze gaat slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1
nee hoor, die is hij met carooltje van plan als ik goed heb meegelezenquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef Beatles het volgende:
Mijn welterusten post, ook namens Klinkerbotsing, was gezellig vandaag met de radio. Kusjes
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef Beatles het volgende:
Mijn welterusten post, ook namens Klinkerbotsing, was gezellig vandaag met de radio. Kusjes
ze heeft er al meer gehadquote:
op verzoekjesbasis?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ga ik echt vaker doen, damn dit is zo gaaf om zo te draaien
uiteraard alleen rond deze tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op verzoekjesbasis?
moet je wel rond deze tijd doen, anders krijg je heel andere soorten muziek denk ik
Zij en ik hebben nou eenmaal een speciale band omdat we samen bejaard zijn Knettertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft er al meer gehad
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ga ik echt vaker doen, damn dit is zo gaaf om zo te draaien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij en ik hebben nou eenmaal een speciale band omdat we samen bejaard zijn Knettertje. Maar hier een kroelkusje voor jou
![]()
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.
jij bedankt voor het draaienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik ook alvast iedereen bedanken voor een heel gezellig en tof anderhalf uur?
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik ook alvast iedereen bedanken voor een heel gezellig en tof anderhalf uur?
ja dit is echt zo tof, en dit is gewoon echt fantastisch draaien, en in anderhalf uur maar twwe nummers moeten downloaden, de rest had ik gewoon o0p clouseau naquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.
Was zeker fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
geen bazinnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.
Ja jij bedankt. Tijdloze en geweldige plaatjes gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
ik wil weer vaker in de nacht gaan draaien, eerst voor mezelf zorgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.
dat komt uiteraard op de eerste plaatsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil weer vaker in de nacht gaan draaien, eerst voor mezelf zorgen.
Die ken ik nietquote:
Het was gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
2,5 uur toch? vanaf 23? Zit jij nog in wintertijdmode?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
ja maar de laatste 1,5 uur louter verzoekjes uit de losse polsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2,5 uur toch? vanaf 23? Zit jij nog in wintertijdmode?
Mark Knopfler - What it is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
Wie heeft nog een leuk nummer toe?
Anders doe ik Mark & CLark band - Worn Down Piano
Aah zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar de laatste 1,5 uur louter verzoekjes uit de losse pols
idd hopen dat ik het binnen kan houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee eet jij alles maar op, als je het maar niet weer uitkotst vannacht
quote:
Echt niet dat ik 'm ga slaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:22 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
popje geef hem eens een knal voor zijn kop?
ik vind hem nog steeds lief hoor
staat klaar en daarna sluiten we af met een toepasselijk verzoekje van Knetter en dan ga ik echt slapenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat klaar en daarna sluiten we af met een toepasselijk verzoekje van Knetter en dan ga ik echt slapen
ik heb op 30.000 mp3 tjes na alles alfabetisch staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aah zo![]()
Dat is zo lekker aan bijvoorbeeld OTS, gewoon een stukje van de naam intypen en je krijgt direct een lijst met wat je hebt daarin.
nou hup bellen danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Mark Knopfler![]()
Voor deze plaat mag je Huppelmuts wakker maken heeft ze ooit in het topic gezegd
Haha heb helaas haar Skype/nummer niet.quote:
whahaha heb je dat normaal niet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Wowwww ik heb echt even een topavond gehad hier, echt lekker en ontzettend leuk
heb dr skype, maar ze is niet onlinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha heb helaas haar Skype/nummer niet.
heb dr nummer maar ik bel nietquote:
welkom bij de onz radio nachtploegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Wowwww ik heb echt even een topavond gehad hier, echt lekker en ontzettend leuk
Laat maar lekker slapenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb dr nummer maar ik bel niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
Mr Sandman is (een van de) slaapliedjes van Knettertje?
de onzinradio nachtploeg is soberso baasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
en echt dit ga ik vaker doen, dit is echt
als ik weer 100% ben kan ik na jou draaien in de nacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
en echt dit ga ik vaker doen, dit is echt
haha voor iemand die zo weinig slaapt heb jij best veel slaapliedjesquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
als ik weer 100% ben kan ik na jou draaien in de nacht.
okequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
als ik weer 100% ben kan ik na jou draaien in de nacht.
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha voor iemand die zo weinig slaapt heb jij best veel slaapliedjes
slaap lekker sympquote:
Zoek iemand om je moe te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptben ik ook wel nodig, bij al mijn pogingen om in slaap te komen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan slaap ik snachts nooit meer
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Ok, ik ga het nog wel even spammen van de week, maar hup inzenden jouw favo Dire STraits tot 15 en favo Queen top 20 via PM
zal t morgen ffies doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Ok, ik ga het nog wel even spammen van de week, maar hup inzenden jouw favo Dire STraits tot 15 en favo Queen top 20 via PM
Oelala een Queen en Dire Straits top 20quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:32 schreef Symphonic het volgende:
Leugensquote:
doe ik zo wel omhoogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 per 15 minutenffies tijd in de gaten houden dus
Kraftwerkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij dan je Kraftwerk top 10 instuurt voed ik jou op
hoe weet jij dat nou ? kan toch echt zo zijnquote:
mmmmmkayquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
Ik zie de verzoekjes steeds van kleur veranderen
ik klikte op "klik hier voor de playlist" en zag de request van groen naar roze veranderen toen weer naar blauw.quote:
Ja, ga jij effe 300 onnodige queries doen ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ik klikte op "klik hier voor de playlist" en zag de request van groen naar roze veranderen toen weer naar blauw.
Nu zit ik de hele tijd te klikken op "klik hier voor de playlist"![]()
sry ben het aan het opnemen, dan geloven jullie mij welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe 300 onnodige queries doen ofzo.
Vindt de server toch leuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ga jij effe 300 onnodige queries doen ofzo.
maar alle japanse meuk geeft licht in de donker, althans de meuk die nu allemaa word geexporteerdquote:
Mic werkt in alle vdj's, maar veel gedoe als je geen ASIO kaart hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Ow ik ben er trouwens definitief uit, een microfoon gaat niet werken mijn mijn versie van VDJ.
Heb een nieuwe broadcaster gekregen maar die moet ik eerst testen...
Alleen gooien prive issues even wat roet in het eten
Als het maar niet die van Belle Perez isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
kun je Hijo de Luna er nog tussen prutsen>
daar crasht de boel dus op als in FREEZEquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mic werkt in alle vdj's, maar veel gedoe als je geen ASIO kaart hebt
Je kunt hem zelf aanvragen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
kun je Hijo de Luna er nog tussen prutsen>
Is het een AMD?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar crasht de boel dus op als in FREEZE
Die is wel vet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het maar niet die van Belle Perez is
dat is mijn favoriete versie vooral omdat ik heeeeel erg fan ben van Voice Male, maar de versie van Mecano is natuurlijk meer dan primaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het maar niet die van Belle Perez is
O meerderheid is voor Belle dus doe je die toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is mijn favoriete versie vooral omdat ik heeeeel erg fan ben van Voice Male, maar de versie van Mecano is natuurlijk meer dan prima
voor mogelijke allergie die ik kan hebben en pijnstillers omdat ik aangaf dat ik last had van migraine. De medicijnen die ik normaal neem tegen migraine helpen niet.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
voor mogelijke allergie die ik kan hebben en pijnstillers omdat ik aangaf dat ik last had van migraine. De medicijnen die ik normaal neem tegen migraine helpen niet.
ben gelukkig niet de enige, dacht dat ik ze zag vliegenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom staat in VLC player Knetterkrankjorum Goedemorgen bij een Hazesnummer.
Kan nooit de bedoeling zijn
Tags, beetje sloom denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:45 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom staat in VLC player Knetterkrankjorum Goedemorgen bij een Hazesnummer.
Kan nooit de bedoeling zijn
quote:Home Radio Request
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Ja je zit ook verkeerd manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
en de request doet het niet bij mij, ik krijg standaard:
[..]
15 minuten is zoiezo wel wat fijner mocht je met minder zijn, byequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:55 schreef djkoelkast het volgende:
Iedereen mag nu 2 verzoekjes per 15 minuten doen![]()
Wij gaan zo slapen, dus alvast slaap lekker en veel plezier.
Omdat trololo er vandaag 2x niet was ga ik met draakje door tot 10u ipv 7. Om 10u ben ik er weer live.
Bis morgen
Ik heb het zelf vrij druk (dwz: na 12u kan ik niet meer draaien), dus plan je gerust een paar uur in als je daar zin in hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
tot morgen
en morgen is aardig leeg zo te zien, en ik heb tijd over
Ik wissel het eigenlijk altijd aan de hand van hoe veel er zijn. Er moet nog een dynamisch script komen wat elk half uur de queue checkt en zo de aantallen/tijden aanpast.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:56 schreef Redskillz het volgende:
[..]
15 minuten is zoiezo wel wat fijner mocht je met minder zijn, bye
zet mij maar op 20:00-22:00quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het zelf vrij druk (dwz: na 12u kan ik niet meer draaien), dus plan je gerust een paar uur in als je daar zin in hebt.
Zeker, dat is nog veel beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wissel het eigenlijk altijd aan de hand van hoe veel er zijn. Er moet nog een dynamisch script komen wat elk half uur de queue checkt en zo de aantallen/tijden aanpast.
ik ben vaak laat thuis, dus nu ben ik maar een keer voreg bijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor inroosteren check ik sowieso mijn pm/dm elk uur hoor
Topquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
mijn verzoekje
en symph je staat er op voor morgen
die medicijnen van je zijn niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
[..]
luister mee vanaf telefoon en post weer vanaf mijn telefoon.
Serieus?quote:
slaap lekker,veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef dekkered het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond en slaap lekker iedereen, ik ga mijn hoofd neerleggen![]()
nee man, ben niet gekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een tyfusstem is dit zeg
trustequote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef dekkered het volgende:
Bedankt voor de gezellige avond en slaap lekker iedereen, ik ga mijn hoofd neerleggen![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een tyfusstem is dit zeg
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef dekkered het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die medicijnen van je zijn niet goedals het resultaat is dat je dit aanvraagt
dan doe je SPW of SPHquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee degene die dit zingt past prima bij mijn opleiding
Je studeert geriatrie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee degene die dit zingt past prima bij mijn opleiding
Tegenwoordig een nieuwe naam maar jupsquote:
bij ons heet het nog SPWquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tegenwoordig een nieuwe naam maar jups
bij ons nu sawquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij ons heet het nog SPW
(ik werk op een ROC)
Geloof je meteen op je blauwe ogen dus vraag hem maar niet aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart hij heeft nog zo'n geniaal liedje. iets met cola![]()
in het begin toen draakje nog niet echt random was.. moest ik elke nacht beide liedjes aanhoren
Bij saw krijg ik toch hele andere beelden door dan een sexy zusterquote:
ik heb heul geen blauwe ogen. dus zal hem vannacht voor je aanvragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof je meteen op je blauwe ogen dus vraag hem maar niet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garpje![]()
Goedenavondquote:
post vanaf mijn telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen? je werd toch slaperig van je medicijnen?
Wellesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
draai ik jouw versie nog, zeg je niks
grapje
weet ik toch lieverdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles
Lees maar terug
Tenzij 2x gedraaid
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ra ra ra a a aaahh!
hehe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit best een leuk liedje
Je verdient hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:12 schreef Symphonic het volgende:
Echt zo'n gave avond als vanavond kon ik zo goed gebruiken
tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verdient het![]()
![]()
![]()
Ga voor je (jullie) geluk
sorry, ik vind gaga liedjes best leuk, zolang ik niet naar haar hoofd hoef te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
teken dat ik moet gaan slapen, maar ik lig in bed
[..]
![]()
beter dan naar haar piemel te moeten kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry, ik vind gaga liedjes best leuk, zolang ik naar haar hoofd hoef te kijken
ik wil haar gewoon helemaal niet zien.. maar haar liedjes vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
beter dan naar haar piemel te moeten kijken
zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
[..]
beter dan naar haar piemel te moeten kijken
Ik zou haar best doen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |