Deze week heb je een date hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
Volgende week donderdag een date, heb ik nog genoeg tijd om af te zeggen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Symph, ik wil je bedanken voor alle toffe muziek, maar nu ga ik toch echt naar m'n bed...
Ow, verder iederen welterusten en dank jullie wel voor de goede verzoekjes!
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Symph, ik wil je bedanken voor alle toffe muziek, maar nu ga ik toch echt naar m'n bed...
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Kom je me ophalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week heb je een date hierPopje is vrij dus zoek zelf maar een dag uit.
welterusten knuffelpinguinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef Neroje het volgende:
Oehhh leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week heb je een date hierPopje is vrij dus zoek zelf maar een dag uit.
1 van de mooiste idd (eigenlijk is alles van hun goed)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
dit is wel 1 van de mooiste van dire straits
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
1 van de mooiste idd (eigenlijk is alles van hun goed)
en voor mij een hele toepasselijke titelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Geen Brothers in Arms?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swing
eens en Romeo & Juliet op 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
#1 Private Investigations. #2 Down to the waterline 3# Deze 4# Sultans of Swing
Die hoort er eigenlijk wel tussen ja. Die op 2 en dan de rest een plek doorschuivenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Geen Brothers in Arms?
Ik krijg van meerendeels van dire straits het gevoel van een klein ventje weer terug (mijn vader draaide vroeger heel veel dire straits.) En nog steeds wel maar minder
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staat wel in de top 10
Ga ik een keer doen: de Dire Straits top 10
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Volgende is voor kneter en ja ik had ze allebei
Queenquote:
haha ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het nummer niet van titel dus geen idee wat ik zo ga draaien
tnx !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer werken![]()
En Symp het was genieten afgelopen uur
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Good Nitequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekker DJ Greenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
kom maar opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef dekkered het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik nog 1 request heb voor je Symphonic (als je nog een plekje hebt?)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:10 schreef mr-green het volgende:
dit nummer alleen nog
*sluit wel alles alvast af*
slaap lekker meisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga ook eens richting bedje
Nog even luisteren en dan lekker slapen
Symp het was geweldig![]()
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
Iemand bezwaar tegen Leonard Cohen? Verzoekje van mezelf?
wat een goeie verzoekjes hequote:
Slaap lekker en een kusje op een aangenaam plekjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
truste carooltje en iedereen die gaat slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slaap lekker en een kusje op een aangenaam plekje![]()
![]()
Tnxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
hij is andere dingen van plan met jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Omdat ze gaat slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom krijgt carooltje zoveel kusjes van jou en ik geen 1
nee hoor, die is hij met carooltje van plan als ik goed heb meegelezenquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef Beatles het volgende:
Mijn welterusten post, ook namens Klinkerbotsing, was gezellig vandaag met de radio. Kusjes
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:14 schreef Beatles het volgende:
Mijn welterusten post, ook namens Klinkerbotsing, was gezellig vandaag met de radio. Kusjes
ze heeft er al meer gehadquote:
op verzoekjesbasis?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ga ik echt vaker doen, damn dit is zo gaaf om zo te draaien
uiteraard alleen rond deze tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op verzoekjesbasis?
moet je wel rond deze tijd doen, anders krijg je heel andere soorten muziek denk ik
Zij en ik hebben nou eenmaal een speciale band omdat we samen bejaard zijn Knettertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft er al meer gehad
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit ga ik echt vaker doen, damn dit is zo gaaf om zo te draaien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij en ik hebben nou eenmaal een speciale band omdat we samen bejaard zijn Knettertje. Maar hier een kroelkusje voor jou
![]()
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.
jij bedankt voor het draaienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik ook alvast iedereen bedanken voor een heel gezellig en tof anderhalf uur?
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik ook alvast iedereen bedanken voor een heel gezellig en tof anderhalf uur?
ja dit is echt zo tof, en dit is gewoon echt fantastisch draaien, en in anderhalf uur maar twwe nummers moeten downloaden, de rest had ik gewoon o0p clouseau naquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef Viro het volgende:
[..]
daarom is draaien in de nacht leuk, je kan alles draaien zonder gezeik over te hard of te zacht etc etc.
Was zeker fijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
geen bazinnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.
Ja jij bedankt. Tijdloze en geweldige plaatjes gehoordquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
ik wil weer vaker in de nacht gaan draaien, eerst voor mezelf zorgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdag zijn er gewoon teveel mensen met een matige smaak. Eckte bazen komen 's nachts luisteren naar Symp en Draakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |