Ja daar zou ik wel kapot aan gaan ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Bozz187 het volgende:
Of tliz plaatst wat pica's
Maar oke genoeg zo straks gaat kutkabouter nog kapot over dat pica gepraat
ja dat ga ik zo maar eens overleggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht je eigenlijk eerder naar huis dan?
allebij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
twijfel, BO ruilen tegen homefront.....
precies, ik zag nooit echt meer "de gezellige groep" online.quote:
had het er laats nog met michhas over dat we weer eens een server moesten kapen, waarop hij zei dat gaat niet lukken want niemand is meer op live.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
precies, ik zag nooit echt meer "de gezellige groep" online.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb BO al geruild tegen homefront. Ga ik eerst wel samen met rossdale beetje homefront uit spelen en dan komt BF3 wel een keer.
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
Ben pas begonnen met mw2 maar hoe duur is homefront?
hmm dus miss ook wel ergens 2de hands te fixenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vondquote:
Ja is dat nog steeds harde ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |