Ja, misschien krijg je dan ook eindelijk een keer op je 83e tieten!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elk nadeel hep ze voordeel: dan ga ik lekker een weekje naar de kliniek van Jo
er is niets gehapt, kahaharinG! Ik wil gewoon duidelijkheid in deze tentquote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bent nu alweer braaf aan het happen, zie je wel, komt helemaal goed schatje.
VersaDommie, ik ben beter van je gewend.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is niets gehapt, kahaharinG! Ik wil gewoon duidelijkheid in deze tent
duidelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, misschien krijg je dan ook eindelijk een keer op je 83e tieten!
Ik OOK, dus laat deze battle tussen Bommie en PB gaan... wij braaf aan de zijlijnquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoveel mos er op staan??quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..
Okay....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik OOK, dus laat deze battle tussen Bommie en PB gaan... wij braaf aan de zijlijn
kahaaarin waar is je bordje??quote:
Maak ik zo'n groene indruk dan?quote:
Daarom ben ik nog niet groen hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:00 schreef pietpaniek het volgende:
Mijn slootje is niet zuur ben erg miliue bewust........
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je niet hier zijn: [COS#783] Waar Sharon rules
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik had zo gehoopt dat hier wat meer zinnigheden werden uitgewisseld..
75B.. je vette aars opmeten en dan zeggen dat het je tieten zijn!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen commentaar op mijn puur natuur 75B'tje hè..
Ben je denk ik net op het verkeerde moment de Sc ingestapt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
trustehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne nachtrust. Ik ga nog een uurtje met de boekhouding stoeien.
Zullen we dan samen uitstappen en een beter plekje gaan zoeken??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je denk ik net op het verkeerde moment de Sc ingestapt...
Rustig aan piet... .Bommie daagde haar net weer uit... denk dat ze nog niet weg isquote:
succes dan maar en welterusten Pearlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne nachtrust. Ik ga nog een uurtje met de boekhouding stoeien.
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
doet ie dat niet danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.
Run forrest RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we dan samen uitstappen en een beter plekje gaan zoeken??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
75B.. je vette aars opmeten en dan zeggen dat het je tieten zijn!Je bent net BarbaMama na 3 weken een all in hotel in turkije! huup huup, vette reet, dikke nek en jus-armen!
De enige keer dat jij ontzag krijgt in je leven is als mensen in een fast food restaurant bang zijn dat je aan hun gaat beginnen! Je bent zo dik dat je pasfoto's met de hubble gemaakt moeten worden. Je bent zo lelijk dat je moeder vroeger een biefstuk om je nek moest binden anders wilde de hond niet met je spelen. Je bent zo scheel dat je in een zaal vol mensen iedereen het gevoel geeft begluurt te worden. Als ik geloof in moeder natuur dan heeft ze met jou wel bewezen dat ze een wrang gevoel voor humor heeft.
Ik zeg altijd, je moet mensen in hun waarde laten. geef me dus even je adres, dan stuur ik je 5 eurocent!
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.
quote:
Er zijn te weinig vrouwelijke mods en Yvonne is er ook niet steeds dus ik loop ineens risicoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doen
Ehm, kokkie, denk je niet dat je nu zelf olie op het vuur aan het gooien bent? Zometeen slaat de vlam in de pan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die egootjes zijn te verstandig (geworden)om het in de cos te doen
maar waaromquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is best een goed plekkie hoor... af en toe moet je de egootjes die in de COS geen kans krijgen gewoon even laten battlen... loopt meestal met een sisser af, en verder is het hier echt gezellig.
Meneer Pastoor heeft ze me allemaal al voorgedaan! Dus ik heb aan een half woord genoeg!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hopen dat Meneer Pastoor zondag vanaf de kansel uit de kamasutra preekt.
Wat moeten we in de tussentijd gaan doen dan? Punniken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ah... PB heeft de strijd opgegeven... <hmm> weer een onbesliste battle denk ik. We hebben nu nog tegoed MissJ. vs. PCeend en VersabommieVsPearlBitch
ik heb altijd een deksel bij de hand om het vuur te blussenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, kokkie, denk je niet dat je nu zelf olie op het vuur aan het gooien bent? Zometeen slaat de vlam in de pan.
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat moeten we in de tussentijd gaan doen dan? Punniken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebben
Da's goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb altijd een deksel bij de hand om het vuur te blussen
Lieverd, bij ieder ander had ik me afgevraagd of er een kern van waarheid in zou zittten, nu niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
MaryMouse noemde je vanmiddag volgens mij nog ergens: "Dat manwijf met die snor op d'r rug".. dacht ik gelezen te hebben
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
Lekker slapen gaan gaat![]()
![]()
![]()
![]()
truste allemaal, beetje liev voor elkaar zijn
Welterusten en beterschap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pietjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bijna zijn vinger afgezaagd... is gaan zweren heeft zijn vinger in zijn mond gestoken en nu een keelontstekingquote:
Lol! Niet als in Pim-Pam-Petten maar handwerken met garen en een klosje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
huh dat doe ik in bed met mijn vrouw.... Niet met zo een martel werktuig
Niet volledig verhaal Piet... slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje![]()
![]()
![]()
en zoek morgen ff een leuke ui voor jezelf uit
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bijna zijn vinger afgezaagd... is gaan zweren heeft zijn vinger in zijn mond gestoken en nu een keelontsteking
Ja, dus dit klinkt beter want..?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt wel erg zo..... Maar is niet waar..... Eerst keelontsteking pilleh toen gewoon werken klein zaag slipje op vinger is wel gaan onsteken zelfde moment kwam keel weer opzetten pilleh allebij weg na een paar dagen keel weer terug nu weer pilleh
Pietje... ben je er nu nog niet achter dat we dat hier allemaal graag aandikken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt wel erg zo..... Maar is niet waar..... Eerst keelontsteking pilleh toen gewoon werken klein zaag slipje op vinger is wel gaan onsteken zelfde moment kwam keel weer opzetten pilleh allebij weg na een paar dagen keel weer terug nu weer pilleh
welkom bij de dokterspostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
vandaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pietje... ben je er nu nog niet achter dat we dat hier allemaal graag aandikken....
Bollo nu ook al slapenquote:
jup het word tijd ....... morgen weer vroeg dag!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat is dat bol, Ga je er nu al tussenuit![]()
Slaap wel![]()
![]()
dan had ik waarschijnlijk in het zonnetje in afrika gezeten en had ik ook niet gezaagdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en als je geen "pilleh" had gehad...?![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup het word tijd ....... morgen weer vroeg dag!
Vanwege de zaagblessure bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnlijk in het zonnetje in afrika gezeten en had ik ook niet gezaagd
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef Nobodies het volgende:
Laura gaat niet naar Alex?Dat ging ze toch doen?
Post net te laat
Jeetje wat zijn ze snel met editten tegenwoordig...quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanwege de zaagblessure bedoel ik.Dan had je vinger er anders uitgezien nu.
Oeh, minder.... Goed gedaan dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dan was ik nu een pot as op de schouw
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch eerst echt getrouwd zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn ze snel met editten tegenwoordig...
Zal ik maar gewoon zeggen dat het laat is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik bijna weer een bord gemaakt.
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geeditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik bijna weer een bord gemaakt.
*iets met open deuren...*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
Zal ik maar gewoon zeggen dat het laat is?
waaaat al zo laatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
[..]
[..]
Point taken.... bed timequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Nobodies het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol, maar hier is Bommie ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geedit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waaaat al zo laat![]()
![]()
Mot gaan schnell doei
Nobodies, kijk nu wat je doet!quote:
On de COS ook hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, maar hier is Bommie ongenuanceerd.
Er wordt me geen angst ingepraat hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor 'angst' hun in de COS wordt aangepraat. Het gebeurt mij ook wel dat ik een 'uitzending' in COS of SC post, of SC in COS... ik heb dan zoiets van lekker jammer dan, lees er maar over heen... maar zodra iemand denkt dat ie een fout in de SC maakt (waar het mag) worden de posts direct met sorry's geedit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waaaat al zo laat![]()
![]()
Mot gaan schnell doei
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |