dacht pc, heb alles van upcquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
upc zit gewoon op het digitale kanaal van m'n tv, ik zou niet weten wat ik daar aan kan resetten (n00b wat dat betreft hoor)
eeeeeh, dit is de COS niet hooor, maar de SC, ik wil het ook allemaal weten, dus als je antwoorden hebt, dan hoor ik het graag van je, kom ook net pas binnen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
3) Is kamer van de waarheid open?
4) Heeft Joanna gedrukt?
5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......quote:
vanaf dat ik een pc heb zal een jaar of 10 zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dat kan in dit dichtgeplakte gat pas na komende zomer, tot die tijd alleen digitale TV zonder extra's enzo. Bevalt dat jou trouwens, internet via upc? Wij willen zodra het kan namelijk graag overstappen. KPN hebben wij enorm slechte ervaringen mee namelijk......
jup maik weg, heeft brief achtergelaten aan mo zie sstnl site verder geen nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoi was ff werken net weer terug. Weet iemand de antwoorden op de volgende vragen:
1) Maik eruit, brief in huis. Zijn er al meer mededelingen gedaan of zijn ze ergens achter bijv. geheimschrift in brief dat ze moeten ontraadselen pas dan komt Maik terug?
het blijven geruchten maar op sofia der twitter staat dat ze onderweg is naar portugal en guido heeft 24 uur twitter stiltequote:2) Meer bekend over geruchten dat oude bewoners terugkeren?
neequote:3) Is kamer van de waarheid open?
niet voor een geheimquote:4) Heeft Joanna gedrukt?
zie vorige antwoordquote:5) Zo ja gedrukt had ze het geheim van Sharon goed?
al een tijdje nietquote:6) Is de telefoon nog gegaan sinds een week?
net nietquote:7) Heeft Laura de hele dag in bed gelegen vanaf direct na ontbijt?
nopequote:8) Ander noemenswaardig SS nieuws?
quote:
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
kokkie is er ook nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
![]()
ceetje
![]()
![]()
niet echt best dat word dus weer even in de lappenmand... wisselen jij en kokkie af??
ik zal voor je duimenn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb peeniecielieneeeee gekregen, moet volgens de huisarts met een paar dagen over zijn. Daar ga ik dus maar vanuit.
kokkie nou en keer kappen met die onzin hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kokkie is er ook nog nietligt weer in zen mandje
quote:
ik wil zo graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie nou en keer kappen met die onzin he
Niet als je net je bed uitkomtquote:
Nouja, wilde eigenlijk om 4u ofzo gaan slapen, alleen vond ik series kijken toch boeienderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat geworden vannacht![]()
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Sure, als jij voelt dat het middag isquote:
dat geloof ik!quote:
daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat geloof ik!
maar het zal toch wel weg gaan
zekers wel.......... nog een perrier dan maar??quote:
quote:
waar staat een boom???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |