Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je herkent mij toch ookleg op bed trouwens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
dan heb ik hier een paar eieren voor je kokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kom je eieren tekort voor je omelet kok?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mensen met een AVA/UI herken ik sneller, bij jou moet ik altijd even kijken.
Je hebt een UI! 10 punten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:47 schreef Nobodies het volgende:
[..]
DGK vond ik mezelf boven staan, dus nooit gekeken. BB1 een beetje van meegekregen, maar niet veel, was te jong.
Bovenaan staat dit icoontje:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ge ik uitvogelen hoe ik een ui in mijn ipad ding krijg
Kom op Piet je kan het ... en UI of Ava plaatsenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bovenaan staat dit icoontje:[ afbeelding ]
Daar is de Usericon Manager.
quote:
valt nog mee dat je kan posten hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Geen nieuwe cos of sc en geen ui kunnen instellen
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef pietpaniek het volgende:
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No worries... morgen gewoon via een browser een ui proberen in te stellen. Wat lapo's betreft... de TT-hunters nemen die wel over
iets met wie de schoen past ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
ja jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wait Whut?! Ik ben heul geen lapo hunter, het duurde me te lang voordat er een nieuwe COS was....
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan was het tijdens zijn crash of zo, kijk maar na, het was echt zo dat er al even geen COS was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo is hier onze ongevraagde hunter.... maar hij doet het goed
quote:
quote:
kan nog wel even duren danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, vooruit, dan mag je wachten tot je achter een PC zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |