was het niet konijnen ?? huub zijn uitspraakquote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
het rijtje wat van mij gelijk naar huis mag is nu
1 : de ik ik ik Jo
2: het onsportieve schoothondje van Jo .. Flip
3: de sneaky zwarte weduwe Laura
Tja Flip staat nu eenmaal graag bij vrouwen in de schaduw, kijk maar naar zijn eigen geheimquote:Op maandag 28 maart 2011 23:23 schreef AYLI het volgende:
De meeste mensen hier klagen over Joanna, maar Laura heeft het ook bijna alleen over zichzelf.
Toen ze 2 uur met Flippie bij het vuur moest zitten heeft ze het ook echt 2 uur(!) over zichzelf gehad. En als arme Flip wat wilde zeggen begon ze gewoon weer over zichzelf.
Bleeeh.
Truste beidenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
* meevliegt. Notte a tutti, ciao
Mogelijk dat Dennis daar altijd over klaagde ... Veels te strak en weinig vibratie... Lijkt wel een zombie ....quote:Op maandag 28 maart 2011 23:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Let op Joanna heeft het over de vibratie van de huid, dat geeft een lekker gevoel als je wat vet hebt. Dan vibreert het lekker. Dat is toch lief bedoelt naar Sharon. Lekker vibreren met het laagje vet.
quote:
Top, tnx, ga meteen kijken!quote:
Jij ook bij dezequote:
Don't worriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |