Just swiffering byquote:
nee, UI volstaatquote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Of wacht, moet je u zeggen tegen een admiraal?
Elmo is dood voor nu, nu op zoek naar een nieuwe pakkende UIquote:
Wie u zegt gaat op de banlijstquote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
Of wacht, moet je u zeggen tegen een admiraal?
Sollyquote:
Die zijn wel in orde, al stond ik redelijk vooraan (Toch)quote:
Dit was mijn derde keer in de grote zaal. Ben 1 keer in de kleine geweest, die is ook wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Effenaar is wel mooi pandje ja, ben er één keertje geweest.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
WIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
Wat een avond![]()
![]()
![]()
![]()
Ff snel zappenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Die linkse heeft mijn kat toen heel goed begeleid naar zijn dood zeg maar.
O ja, ik had de namen nog opgeschreven. Ik wist dat ze het waren.quote:
Ik bedoelde de honden uiteraardquote:
Een jukebox?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ja het zijn echte heldinnen. Hun praktijk is ook baas, ze hebben een jukebox en al.
Slaap lekker Bosquote:
Wat gaaf zeg, ik hou van dit soort mensenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik woon hier nog maar kort, en ik weet het eigenlijk pas sinds dat Japan kapot is, toen kregen we een mailtje dat ze daar met hun honden meegingen.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziekenhuischeck weer gehad. Dokter was tevreden met het herstel, wond is al een stuk minder diep.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker! Wie weet loop ik ooit de Vierdaagse nog.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een uur geleden een hele aardappelplantage in de vorm van friet gegeten.![]()
Ik ook, zou het de lengte zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze wilden er vanaf, zoveel was er niet besteld.Uiteraard wel op, ik kan best voor 3 eten.
Wat zijn eigenlijk allemaal vega-snacks bij de snackbar. Kaassouflees. Bami en Nasi schijfen eventueel een Groente-loempia?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, zou het de lengte zijn?![]()
Ik ga deze week écht een patatjefrietje curry eten, als het zonnetje schijnt, ff een lunsmoment
Met het stappenplan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, zou het de lengte zijn?![]()
Ik ga deze week écht een patatjefrietje curry eten, als het zonnetje schijnt, ff een lunsmoment
Bami en nasi schijven zit ook kleine stukjes gehakt in. Geen idee of ze er ook in vega-uitvoering zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk allemaal vega-snacks bij de snackbar. Kaassouflees. Bami en Nasi schijfen eventueel een Groente-loempia?
in vegetarische bamischijven zitten kleine stukjes hipsterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bami en nasi schijven zit ook kleine stukjes gehakt in. Geen idee of ze er ook in vega-uitvoering zijn.
Die is zo goed.quote:
Ik kom nooit bij de snackbar, dus ik ben niet echt op de hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk allemaal vega-snacks bij de snackbar. Kaassouflees. Bami en Nasi schijfen eventueel een Groente-loempia?
Neuh, gehakt vond ik in pasta lekker en daar heb ik vega-gehakt voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
Qua smaakbeleving he, is er echt geen stuk vlees dat je mist? Niet kijkend naar dat het vlees is, geweaun de smaak.
Daar hoort ook het 'trek de man achter de frituur over de toonbank, als de Curry niet goed is' bij, toch?quote:
Lekker karbonade van het bot afkluiven of een drumstick *ril*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben best kieskeurig qua vlees. Draadjes en al dat gespuisel moet ik echt niets van hebben. En heel vaak staat vlees me niet aan omdat het er niet uitziet ofzo.
*niet gaat frituren op een meet met Piscesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hoort ook het 'trek de man achter de frituur over de toonbank, als de Curry niet goed is' bij, toch?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dan zit ik wel als een echte trucker te kezen, meng niet normaal.
Dat is vanwege de Vaduz-consu-curry-test, ik ben curry-n00bquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*niet gaat frituren op een meet met Pisces
oliehoornquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
Voordat ik door Vaduz Oliehoorn kende wist ik ook niet wat échte curry was. Nu pink ik elke keer een traantje weg als ik een beetje curry spuit op mijn frikandel.
Dit zou Zwabber of Vaduz niet kunnen postenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
Nu pink ik elke keer een traantje weg als ik een beetje curry spuit op mijn frikandel.
Ja he? Ik zet dan Evanescence muziek op en maak een kopie van mijn VMBO diploma en verbrand hem dan ritueel onder het genot van een kopje koffie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oliehoorn![]()
hier hebben ze het niet in de supermarkt, iedere keer als ik die van de hela haal ga ik een beetje dood van binnen
als het hete curry op de metaforische frikandel waar je waarschijnlijk op doelt is misschien welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou Zwabber of Vaduz niet kunnen posten
ik ga altijd als een neuroot in ontkenningsfase currypotjes tekenen op m'n scherm en ze likken terwijl de tranen over mijn wangen naar beneden rollenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja he? Ik zet dan Evanescence muziek op en maak een kopie van mijn VMBO diploma en verbrand hem dan ritueel onder het genot van een kopje koffie.
Lekkere curry peeling!quote:
Mja, zoiets wel eens in de Yes ofzo gelezen iddquote:
In bladen als de Yes en de Hitkrant komen in die rubrieken allerlei lekkernijen langs. Het is net de Allerhande, maar dan met piemels en dozen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, zoiets wel eens in de Yes ofzo gelezen idd
Ja, van die "ik heb mezelf geprobeerd te ontmaagden met een curryworst maar hij is afgebroken, wat nu???" berichtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In bladen als de Yes en de Hitkrant komen in die rubrieken allerlei lekkernijen langs. Het is net de Allerhande, maar dan met piemels en dozen.
bij ons op de middelbare school had een muts dat gedaan met een komkommer, haar vader is toen met haar naar de eerste hulp gegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, van die "ik heb mezelf geprobeerd te ontmaagden met een curryworst maar hij is afgebroken, wat nu???" berichten
OMGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij ons op de middelbare school had een muts dat gedaan met een komkommer, haar vader is toen met haar naar de eerste hulp gegaan
een andere had voor de webcam haar best gedaan voor haar vriendje met een banaan, dat filmpje is uiteindelijk bij heel veel jongens in de mailbox beland
rare meisen hadden we op school zeg
Waaah dat laatste was ook bij mij op school, dat is echt een doodvonnis, vooral als je op de middelbare zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij ons op de middelbare school had een muts dat gedaan met een komkommer, haar vader is toen met haar naar de eerste hulp gegaan
een andere had voor de webcam haar best gedaan voor haar vriendje met een banaan, dat filmpje is uiteindelijk bij heel veel jongens in de mailbox beland
OMGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jep, die is halverwege het jaar naar een andere school gegaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waaah dat laatste was ook bij mij op school, dat is echt een doodvonnis, vooral als je op de middelbare zit.
CATASTROFALE EXPLOSIESquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Niet met een banaan trouwens. Het was al erg genoeg.
Ik weet dat nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, ik wist op de middelbare net aan hoe ik moest zoenen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat nog steeds niet![]()
Nu echt weg. Had eigenlijk al 45 minuten geleden op bed moeten liggen
Gespleten teennagel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
CATASTROFALE EXPLOSIES
AFGERUKTE LEDEMATEN
SCHENDING VAN HET VERDRAG VAN GENEVE
GESTORVEN MANSCHAPPEN IN DE LOOPGRAVEN
Ik krijg die ideeën van Black Swan hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de verdraaide geest van Lisa kent geen grenzen qua wreedheid!
nog niet gezien,moet toch weer eens wat vaker naar de bios gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg die ideeën van Black Swan hoor.
Maassluis gekkenhuisquote:
Hij is op de onderste lijn van Z-H op alle steden wel van toepassing met een hoop dingen, maar Maassluis is het enige met een rijm erinquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is de trending slogan hier ja
Oehquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hallootjes!
Ik heb besloten dat ik elke week een keer ga zwemmen, ik moet bewegen en dat is het enige leuke wat lukt. Vanmiddag een leuke zwembroek zoeken. Dat wordt wel een klus i guess.
Ik had vorige week een bepaald soort volkoren puntjes van de Aldi, echt zaaaaaaligquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het alleen geschikt voor Aldibrood, dat meen ik vrij flexibel is. Zelf neem ik daar nooit margarine mee.
Ik heb geen idee nog, neig nu naar effen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OehHeb je al voorkeur voor print of effen, of ga je er blanco in?
Ook jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je dacht dat je misschien wat verkeerds had geslikt?
Lente in de bol?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
De politie is hier de hele week al druk met allerlei controles, om gek van te worden. Ze lopen overal.
PICS van de zwembroek. Leg hem maar op bed, of op de vloer. We hoeven hem niet perse te zien als jij hem aanhebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lekker dagje is dat! Heerlijk eten en smijten.
Ik heb een zwembroek gescoord. Morgen maar eens proberen.
Ach is dat belangrijk? Nee toch. Afgelopen maandag zag ik ook een aantal mensen met hetzelfde Sonata Arctica shirt aan als ik. Maar dat is misschien minder vreemd dan als jij dezelfde zwembroek zou zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel Scapino, dus ik ga ze meer zien denk ik.
Oeh, dat is nog eens een leuke Vaduzquote:
Je bent de jongste van de ''volwassenen'', dus weer een broekiequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ik mag mezelf ondanks mijn jeugdig gedrag eigenlijk geen jongeren meer noemen. Val iig niet meer in de doelgroep
Ja zoiets.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de jongste van de ''volwassenen'', dus weer een broekie
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent de jongste van de ''volwassenen'', dus weer een broekie
Als je 19 bent, ben je een tienerquote:
de oudste van de kinderen, pas op je 21ste ben je een beetje manquote:
Dacht ik! Helemaal hip, al ben ik blij als ik in het water lig denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog eens een leuke Vaduz![]()
Waarom?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
al ben ik blij als ik in het water lig denk ik.
Ciao Bosquote:
Ah, ik snap hemquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
In ontbloot bovenlijf rondlopen is op dit moment niet zo mijn hobby. Te lang stilgezeten.
Gefeli met je zuschka!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks lekker steengrillen in Enschede en mijn cadeau afleveren bij jarige zus.
Als de H&M iets niet is, is het duur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook regelmatig bij Scapino kijken hoor. Of bij Bristol (die zijn wel iets duurder dan Scapino). In de HenM of in die echte duurdere populair bij de jongeren zaken, zul je mij niet zo snel treffen. Maar ja ik mag mezelf ondanks mijn jeugdig gedrag eigenlijk geen jongeren meer noemen. Val iig niet meer in de doelgroep
Leuke kleding voor weinigquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als de H&M iets niet is, is het duur.Een tshirtje voor 10 of soms wel 5 euro en een jurkje voor 20.
Hoe was het bowlen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel ook dat niet dat de H en M duur is, maar ik voel me daar niet op mijn gemak.
Leuk. 4de van de 7 Niet gek voor mijn doen 64 punten. Wel verslagen door een 10-jarige (maar die had wel de randen omhoog)quote:
4 van 7 is goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. 4de van de 7 Niet gek voor mijn doen 64 punten. Wel verslagen door een 10-jarige (maar die had wel de randen omhoog)
en ook 64. Dat is dus gemiddeld 6.4 per beurt.quote:
Vadusch, hoe was het op de verjaardag?quote:
Lekker tanken voor het zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, echt gebunkerd waar je u tegen zegt. Van alle taart en hapjes moest ik niets meer hebben toen er nog visite kwam daarna.
Maak je nog een kiek van het bad als Twittertweetertweep?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond zwemmen ja. Ik kan de laatste keer zwemmen daar niet meer herinneren.
Oh dat was ik helemaal vergeten, groot gelijk heb jequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik weet het nog niet of ik kostbare dingen meeneem. Ik haat die bandjes die bij die kluisjes horen. Dus... ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Zie je die Harry Potter Banner hierboven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al wat heldendaden achter je naam?
Vanavond 40 baantjes gezwommen na jaren niet gezwommen te hebben.
Niet geregeld, wel helpen opzettenquote:
Ja maar ik moet siewosie s' avonds werken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet geregeld, wel helpen opzetten
En zo ver is het toch niet?desnoods regel je een crash-plek bij Miauw
Een tovermuts/staf is ook al goed johquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ik moet siewosie s' avonds werken.En de volgende morgen ook weer. Maar ik had toch geen Harry Potter gear dus maakt niet uit.
Okiedokiequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook, maak er een knettertje toffe dag van. Het is tim immers maar 1x per jaar 1 april.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ha wat goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces, ben nu trouwens actief begonnen met schilderen!
Ik zie je al tante-Til style gilletjes maken met roze klodders hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Acryl.Ik wil nog verschillende verven uitproberen, die drie zijn denk ik de bekendste he?
Zit je ook achter een ezel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het echt zo mooi en leuk om te doen. Al die dingen die eerst onbekend voor me waren, al die tubes, kwasten, doeken, kleurtjes.!!!
Mijn vader ligt in bed. Bedankt voor het vragen.quote:
Ik ben nu een beetje aan het experimenteren, met verschillende kwasten en stijlen enzo. Ben nu de veer van een pauw aan het maken. Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je al tante-Til style gilletjes maken met roze klodders hierHeb je al wat tofs gemaakt?
Coolquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje aan het experimenteren, met verschillende kwasten en stijlen enzo. Ben nu de veer van een pauw aan het maken. Ja.
Leuk, tof ideequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet alleen schilderen zeg maar. Ik wil het combineren met bijvoorbeeld iets uit een blad uitknippen, en airbrushen ofzo.
Als je zin hebt, jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
Heb alleen computerrenders en een mislukte schets van een muis
Moet misschien eens wat meer gaan digitaliseren
Oh is dat van marlene dietrich joh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ja.Ik kende het al van Marlene Dietrich, maar ze zingt het inderdaad tijdens dat feestje. Zo lekker om te zingen.
Ich bin die Fesche Lola, der Liebling der Saison! Ich hab' eine pianola, zu haus in mein' Salon!
De bekende uitvoering wel, geschreven waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh is dat van marlene dietrich joh?
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
Op zo'n manier dat je altijd in Gebroeders Grimm sprookjes ziet? Dat de eerste letter van een verhaal heel sierlijk is?
Die ken ik ook alleen van dietrich jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De bekende uitvoering wel, geschreven waarschijnlijk niet.Net zoals Lili Marlene.
Choci dokiquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar proosten we mee, bakkie leut, cap, choci doki?
Als het ook maar iets lekker is val ik van mijn troon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg morgen Wieckse witte 0,0% bij de boodschappen gratis, ik ben benieuwd
Nu ga ik er niet meer neutraal inquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het ook maar iets lekker is val ik van mijn troon.
Hey, hoe lang heb je over die baantjes gedaan gister? Dawasweleenhoop heurquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jummmmm. Heb ik niet, ik ga maar voor een Lentekriebel theetje.
Ik ken het niet, maar alcoholvrij bier snap ik niet.quote:
Precies een half uur. Vrij rustig in de schoolslag/rugslag. Zonder uithijgen langs de kant, in een streep door.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey, hoe lang heb je over die baantjes gedaan gister? Dawasweleenhoop heur
Lekker half uur, klinkt goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies een half uur. Vrij rustig in de schoolslag/rugslag. Zonder uithijgen langs de kant, in een streep door.
Net zoiets als Cola light of suikervrije jam misschien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar alcoholvrij bier snap ik niet.
Heel veel verder ga ik ook niet doen, ik ben benieuwd hoe mijn rug de komende dagen reageert op deze inspanning.quote:
Nee die ga ik volgende week doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En je curry shine moment bij Ferdi Frikandel is ook nog niet geweest denk ik!
Nee, ik kom nooit bij een snackbarquote:
Als ik eens per 3 jaar een patatje ga halen is het al veelquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nooit als echt nooit? Dat je alleen weet waar er ergens een zit?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet dat ik er vaak kom
ik pak mijn patatje elke week
Oh ja jij bedoelt letterlijk niet vaak bij de snackbar komen, ik las het als 'niet vaak een patatje' maar dan wel wekelijks eten.quote:
My heart will go on?quote:
quote:
Zo zelf maken lijkt denk ik leuker dan het is. Dat schoonmaken alleen al.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou wel thuis een milkshaketappert willen eigenlijk, die haal ik ook veel te weinig
Ja nee ik bedoel eigenlijk een automagische die gewoon klaar staat om te tappen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo zelf maken lijkt denk ik leuker dan het is. Dat schoonmaken alleen al.
Lekkersquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik rek me nog een keer uit, dat voelt echt fijn.
Neuh ik kan de hele dag wel happenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, wat later lunsen kan ook. Of komt je avondeten dan alweer te dichtbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |