Joquote:
ik zit er klaar voor het gesprek gaat al weer over mevrouwquote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
En ze gaan gewoon door met Sharon! Dit gaat nog wel excaleren!
maar het gaat toch om jo? jo moet toch kunnen doen wat ze wil en ze wil nu met sharon praten dus daar heeft sharon niks over te zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo, houd nu gewoon je bek, doordrammer.
dus datquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Je zegt iets wat iemand kwetst en dan met sorry moet het over zijn?
Daar houd ik van, excalerenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
En ze gaan gewoon door met Sharon! Dit gaat nog wel excaleren!
Ja, bring it on! Laat je alle hoeken van het forum zien tot je van achter niet meer weet dat je aan de voorkant tetten hebt! Met je labiele bij de lidl aangeschafte voorbind-intelligentie die het nog enigszins mogelijk maakt dat je een normale zin uit die grijprage klauwen kan persen als ware het jus uit je derde onderkin!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou je ruzie?![]()
Vraag anders of Frau Bommie mij een goede spanking wil geven, dat wordt een ander verhaal..
eerder de huilende derde...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
1 van ons gaat weg misschien zegd beppie, ik zwaai haar alvast uit
"ergens over" zei ze er bij.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Gert het volgende:
Oo... Jo zat zélf niet goed in d'r vel!!!!!!!!
Nou Sharon, daar kun je toch wel begrip voor hebben!
Doe ff ruzie via PM maken ofzo...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, bring it on! Laat je alle hoeken van het forum zien tot je van achter niet meer weet dat je aan de voorkant tetten hebt! Met je labiele bij de lidl aangeschafte voorbind-intelligentie die het nog enigszins mogelijk maakt dat je een normale zin uit die grijprage klauwen kan persen als ware het jus uit je derde onderkin!
En wat Frau Bommie betreft zeg ik het nog maar eens: Ik won, en ik hou haar! Dikke vette tuinpaktroll dat je d'r zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |