Dat klinkt als Toek zijn stiefmoederquote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.
Staat: Nee, ze zit liever op de bank naar soaps te kijken.
Bijzonderheden: Geleverd zonder handleiding, die schrijven zou een levenswerk zijn dat mijn achterkleinkinderen pas kunnen afronden.
Prijs: Een kratje bier.
Interesse? Bel of sms naar 0900-wiewilmijnvrouwhebben
Alsjeblieft, Koen.
Heel veel dingen uit de bento-categorie hebben we denk ik wel. Zelfs de plastic varkentjes om soja in te doenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.
Staat: Nee, ze zit liever op de bank naar soaps te kijken.
Bijzonderheden: Geleverd zonder handleiding, die schrijven zou een levenswerk zijn dat mijn achterkleinkinderen pas kunnen afronden.
Prijs: Een kratje bier.
Interesse? Bel of sms naar 0900-wiewilmijnvrouwhebben
Alsjeblieft, Koen.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Echt te foute infoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel veel dingen uit de bento-categorie hebben we denk ik wel. Zelfs de plastic varkentjes om soja in te doen
Tokyu Hands, was die winkel ook maar in NederlandEcht tassen vol ondertussen daar gekocht
en anders via deze geïmporteerd.
Klein netje met tien van die beestjes. Bij de Xenos.quote:
TMI, sorry.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Echt te foute info![]()
Oh, goede tipquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein netje met tien van die beestjes. Bij de Xenos.
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet. Mede-badeendspaarders moeten ook samenspannen!quote:
Die hebben we alquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aan.
Zo is hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet. Mede-badeendspaarders moeten ook samenspannen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ookquote:
Die laatste ken ik nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
Ik had laatst bij de action 5 gescored voor een euro
Maar mijn favoriet is mijn enorme roze eend en mijn eend op een rietje
Ja en een met hele toffe bloemetjes, maar heb me ingehoudenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag daar ook grotere... met een Enfermerelpakje aan.
Jaquote:
Ik wist niet welke je al hadquote:Op maandag 28 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en een met hele toffe bloemetjes, maar heb me ingehouden
ja die is gaafquote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
En mijn eendjes mok is echt cool
Je bent hoogzwanger?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik voel aan mijn water dat ik binnenkort goed nieuws krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |