nadeel is is dat dit vaak slecht gaat met 4 personen, tochquote:Op maandag 28 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://winkel.hotelgesche(...)op&utm_content=tekst
Met dank aan ST, die er een tijd geleden als eerste mee kwam
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!
[ afbeelding ]
Die moet ik![]()
![]()
OMG, bad webshop
![]()
Truste Trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Phenoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Goed plan. Ik ga ook slapen. Morgen weer een dag die ik ingeruimd heb voor huishoudelijk gedoe. Recepten uitzoeken, boodschappen doen en vast eens de stofzuiger door het huis halen.
Ik denk aan teriyaki, maar dan zelf gemaakt. Ik heb het ooit eerder gedaan, maar moet weer even graven in mijn receptenboeken
OMG, ik moet ook nogquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
ha fijn, de server van de belastingdienst ligt plat
truste PhenOquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Goed plan. Ik ga ook slapen. Morgen weer een dag die ik ingeruimd heb voor huishoudelijk gedoe. Recepten uitzoeken, boodschappen doen en vast eens de stofzuiger door het huis halen.
Ik denk aan teriyaki, maar dan zelf gemaakt. Ik heb het ooit eerder gedaan, maar moet weer even graven in mijn receptenboeken
Hier, nog een foute, daar haal ik al mijn vaagheid vandaan. Al een tijd niet meer overigensquote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!
[ afbeelding ]
Die moet ik![]()
![]()
OMG, bad webshop
![]()
Shit, had ik de webcam nog aanstaan?quote:
Hoezo dan? Er zullen toch wel meer ouders met kinderen een hotelletje willen af en toe?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nadeel is is dat dit vaak slecht gaat met 4 personen, toch
Oh jij werkt ook in Koen's McFlurrybedrijf?quote:
Nee, bij de concurrent.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jij werkt ook in Koen's McFlurrybedrijf?
Whahaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
En dan kijk je weer en zie je zoiets: http://www.jbox.com/search/all/PNA021_nikyoro_niikyoro_banana
geniaal
trusten trevquote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, nog een foute, daar haal ik al mijn vaagheid vandaan. Al een tijd niet meer overigenshttp://www.jbox.com/home
je moet ons huis niet zienquote:
Badeendjesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ons huis niet zienLaatst weer tien badeendjes erbij
Aangeboden: Vrouw, 12 jaar ouder dan dat ze zelf zal toegeven. Blauwe ogen, ooit blonde haren, nu rood geverfd en kort geknipt. Praat graag, luistert slecht. Kookkunsten moeten bijgeschaafd worden. Ideaal om in te zetten als vogelverschrikker.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruikt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |