Marijkje?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk morgen nog wel weer op ONZ en Woensdag op KSC radio
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?quote:
quote:
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruikt![]()
![]()
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.quote:
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Weekendje weg? Pretpark? Dierentuin?
Zeker weten van niks anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.
Dat had ik al lang voor 100 jaar afgekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe
[..]
Patent. Factuur volgt nog wel.
idd, wat dat betreft is ie topquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...
niks gepland as weekend, en om 2 family days THUIS te hebben
Ohhh, ja, die kende ik alquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
Hoi Muckquote:
Oke, you got me: volle citroenkwark.quote:
Willen, ja, kunnen is no even de vraag...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?![]()
Maak ik koffie en gebak
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |