Ik las Marktplaats, de vrouw verkopenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
sinds Marktplaats bestaat is er wat minder over hier dat de moeite nog waard is
De vrouw is er nl gek op om vanalles te verkopen
Oke, als je maar hem niet gaat leeg kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij echt niet leuk vinden hoor, daarom zei ik het ook tegen Muck
Vrouw te koop zetten op Marktplaats dan!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
sinds Marktplaats bestaat is er wat minder over hier dat de moeite nog waard is
De vrouw is er nl gek op om vanalles te verkopen
Dat mag ik niet van de bankquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, als je maar hem niet gaat leeg kopen
op dat punt heb ik ook wel eens gestaan, heusquote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las Marktplaats, de vrouw verkopen
Whehehehehehequote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las Marktplaats, de vrouw verkopen
Patent. Factuur volgt nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrouw te koop zetten op Marktplaats dan!
maar hoe maak je een overtuigende tekst hequote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op dat punt heb ik ook wel eens gestaan, heus
Nee, ik vind niet alles mooi, en ik hoef niet van alles 300quote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het van de bank wel mocht deed je het dan ook?
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet alles mooi, en ik hoef niet van alles 300
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruiktquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar hoe maak je een overtuigende tekst he
Hé joh, teveel McFlurries gegeten?quote:
Ga je mond spoelen. Met water en zeep. En desinfectiegel.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé joh, teveel McFlurries gegeten?
Wanneer draai je weer Symph?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dank ik ben gelijk van mijn maagpijn af
MPG?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Met water en zeep. En desinfectiegel.
Lukt je toch wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
damn ik zoek wat leuks te doen as weekend
Marijkje?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk morgen nog wel weer op ONZ en Woensdag op KSC radio
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?quote:
quote:
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm vrouwspersoon, laatste tijd nauwelijks gebruikt![]()
![]()
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.quote:
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Weekendje weg? Pretpark? Dierentuin?
Zeker weten van niks anders?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
net nog ovenfrites. Dat stond er tenminste op de verpakking.
Dat had ik al lang voor 100 jaar afgekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe
[..]
Patent. Factuur volgt nog wel.
idd, wat dat betreft is ie topquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal dat de halve wereld over hem heen valt en hij gewoon bakken geld verdient. Wie is de looser zou je zeggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendje weg, hotelletje etc. voor weinig...
niks gepland as weekend, en om 2 family days THUIS te hebben
Ohhh, ja, die kende ik alquote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
Hoi Muckquote:
Oke, you got me: volle citroenkwark.quote:
Willen, ja, kunnen is no even de vraag...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je helpen spullen sjouwen bij Symph als zijn ex de deur uit is binnenkort?![]()
Maak ik koffie en gebak
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH IT'S SO FLUFFY!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://www.stippels.nu/we(...)ype=tekst&titel=Home
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |