Oh, moet op j-list staan. Vaak zat daar besteld. Ik ben even niet in Japan (goh, hoe zou dat nou komen), dus ik zou het ook moeten importeren.quote:
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil die ookWaar komt die vandaan?
Ik heb geen creditcardquote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, moet op j-list staan. Vaak zat daar besteld. Ik ben even niet in Japan (goh, hoe zou dat nou komen), dus ik zou het ook moeten importeren.
Lekker rustigquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow al mijn contactpersonen op msn zijn weg
Prepaid halen op het GWK. of wachten dat wij weer in een koopbui zijnquote:
Goed idee ja, maar beter van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prepaid halen op het GWK. of wachten dat wij weer in een koopbui zijn
hoop dat ie leuk wordtquote:
Ik wel, lenen?quote:
Babyafdelingquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekocht
Ik moet daar niet heenquote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jaren geleden op de babyafdeling van v&d gekocht
Samen bestellen dan?quote:
Je doet je naam weer eer aanquote:
Ik wil wel, maar beter van nietquote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet daar niet heen
[..]
Samen bestellen dan?![]()
Nou, je mist niets hoor want verder komt hier niemandquote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop dat ie leuk wordt
Als ik niet getrouwd was was ik ook zeker gekomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |