Ja hun loting kon beroerder... maar ik vind Sandra toch wel beterquote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Onvoorstelbaar dat Shine bij mij al twee keer een ronde heeft overleefd...![]()
Dat heb ik met Shangri-laquote:[b] Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Onvoorstelbaar dat Shine bij mij al twee keer een ronde heeft overleefd...![]()
Tegenover de 3J's wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh ja, daar had ik nog helemaal niet over nagedachtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Het komt denk ik echt omdat de 3Js nog niet daadwerkelijk op het ESF hebben gestaan, dan 'leeft' het minder als 'beste inzending'
Hehequote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
[beïnvloeding] Mensen gaan toch niet serieus "Vrede" wegstemmen ten gunste van het huppelgedrocht "De Eerste Keer"... - Dat zou echt een zege voor de wansmaak zijn zeg... [/beïnvloeding]
Ik keek nog niet eens naar het ESF ten tijde van Vrede, maar De Eerste Keer is echt jeugdsentimentquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef Boldface het volgende:
[beïnvloeding] Mensen gaan toch niet serieus "Vrede" wegstemmen ten gunste van het huppelgedrocht "De Eerste Keer"... - Dat zou echt een zege voor de wansmaak zijn zeg... [/beïnvloeding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |