En je komt er niet meer op zeker? Balen!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een deel, maar ik weet het andere deel niet meer
Er kwam net een tweet bij me langs...:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er kwam net een tweet bij me langs...:
'Zelfs een storing krijgt T-Mobile niet eens landelijk'
Yupquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar die storing is er nog steeds?
Nee.quote:
weltrusten Bennyquote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ga trouwens ook maar mijn bedje opzoeken
Ik ben er ook nog.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet er morgen weer om 06:00 uit, mar ik blijf nog even plakken
Geweldig, Echt een top avond gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Lutte het volgende:
Wat een drama weer.
Hoe was je concert Bos?
Gelukkig spoelde Jack gewoon weer aan in Inception. Alles toch goed komen.quote:
Het voorprogramma was ook gewoon goed en ik vond dat ik een prima plaats had in de zaal, Kon Tony Kakko meestal wel goed zienquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gelukkig spoelde Jack gewoon weer aan in Inception. Alles toch goed komen.
quote:
geen idee, denk het niet, er staat niets op het kaartje en ze beginnen om half 10quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Is er daar nog een support act? Waarschijnlijk een obscure jazz artiest uit de kelders van de Kleine Komedie.
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je in de bus zit.. En de laatste halte komt, dat je dan toch op de stopknop drulkt.. Voor het geval dat?
Ik hoef nooit op de knop te drukken. Ik ga altijd naar plaatsen waar iedereen naar toe gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je in de bus zit.. En de laatste halte komt, dat je dan toch op de stopknop drulkt.. Voor het geval dat?
ik ga altijd naar plekken waar niemand heen gaat...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoef nooit op de knop te drukken. Ik ga altijd naar plaatsen waar iedereen naar toe gaat.
Ja je weet het zelf, dat zijn mijn mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga altijd naar plekken waar niemand heen gaat...
die zitten dan zeker allemaal al bij jou in de bus?
rise of the molepeople!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Nee ze graven gaten. Zijn geen Duitsers hoor. Maar ik vermoed wel dat ze fout waren in de oorlog.
Dan brandt er voor in de bus toch zo'n rood schermpje. Maar als de zon erop staat zie je het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Ik zie/hoor/ruik/voel nooit of iemand al op het knopje heeft gedrukt.
ik druk gewoon altijd, kan toch geen kwaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Ik zie/hoor/ruik/voel nooit of iemand al op het knopje heeft gedrukt.
Pas maar op voor die sprinklerinstallaties.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik druk gewoon altijd, kan toch geen kwaad
Jup, en ik zit altijd achterstevoor en dan kijk ik weer ergens tegenaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan brandt er voor in de bus toch zo'n rood schermpje. Maar als de zon erop staat zie je het niet.
hint, als er sprinkers in het plafond zitten zit je niet in een busquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pas maar op voor die sprinklerinstallaties.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Toen Arriva nog wanstaltige kutbussen uit Polen had, is een keer een stuk plafond naar beneden gevallen toen we over een drempel gingen. Naar school gaan werd ineens een nieuwe episode uit Bear Gryllis zijn leven. Pis drinken tot een nieuwe hoogte gebracht.
Het is net een haiku.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even leren maar
mijn hoofd ploft uit elkaar.
Typisch Amerikaanse kin. Met die kin zijn vele oorlogen gewonnen.quote:
je beseft dat alles gescript is he, wat die gast doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef JJH het volgende:
Bear Grylls.
Die scene dat ie door een enkelspoor treintunnel loopt omdat ie geen zin heeft om over de berg heen te klimmen, en er een trein van de andere kant komt!
Dat weet ik, maar dit is way to close for comfort!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je beseft dat alles gescrypt is he, wat die gast doet
Snap ik direct, ben je dan eindelijk voorbij de kin. Moet je de rest nog overwinnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Typisch Amerikaanse kin. Met die kin zijn vele oorlogen gewonnen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
hier zit hij op een "onbewoond" vulcanisch eiland en moet hij een kloof over
alleen in real life houdt die kloof vijf meter verder op
Dat stukje dat ie ontbijt maakt van insecten, en dat ie loopt te mieren dat er nog pootjes inzitten. Dat is gewoon echt wel vies.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef Bellatrix het volgende:
Alhoewel het meeste fake is, het blijft een heerlijk programma.
Meer Discovery kieken!quote:
Dat zou kunnen. Ik kijk eigenlijk geen starwars.quote:
Een dier snijdt Han open om Luke er in te flikkeren?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een dier snijdt Han open om Luke er in te flikkeren?
Precies, in de wereld van SW kan alles hoor. Incest ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een dier snijdt Han open om Luke er in te flikkeren?
Werk ze!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga nu eten en werken, toi toi toi
Okee, houdoequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga nu eten en werken, toi toi toi
Gewoon Lutte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
Lutte, moet je naam eigenlijk uitgesproken worden als Luut of gewoon als Lutte. Dat laatste vind ik het mooiste eigenlijk
Ja, klinkt wel een beetje meisjesachtig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon Lutte.Vind ik zelf ook mooier, al ben ik 'Lutte' alweer zat eigenlijk.
Dan klopt ie dus perfect!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel een beetje meisjesachtig.
Dat klopt toch ook wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel een beetje meisjesachtig.
niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook wel?
Voor zover ik weet is Lutte geen behaarde dikke veertiger.
Is ook prima. Dus een collega neemt zijn kaartje over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
Hans, plannen voor het concert gewijzigd, mijn broer kan niet mee dus ik kom met 2 collega's
Er ging al een collega mee, en nu nog 1 ipv van mijn broer, meer niet hoor, ik neem geen horde meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Is ook prima. Dus een collega neemt zijn kaartje over?
Ik heb niet onthouden wie jij allemaal meeneemt.
Nee, okee. Maar een echt meisje is ze ook niet meer. Eerder een jongedame of een vrouw in wording.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook wel?
Voor zover ik weet is Lutte geen behaarde dikke veertiger.
Wat heerlijk ouderwetsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar een echt meisje is ze ook niet meer. Eerder een jongedame of een vrouw in wording.
Ik vind haar nog wel in de catagorie meisje vallen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar een echt meisje is ze ook niet meer. Eerder een jongedame of een vrouw in wording.
Ik moet beter opletten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Er ging al een collega mee, en nu nog 1 ipv van mijn broer, meer niet hoor, ik neem geen horde mee
Whaha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep en ik ga me eens lekker laten rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet beter opletten.
Jullie komen met de auto denk ik?
Uhm oud wiefke momenteelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaha.Das wel een compliment denk ik.
Maar met 'meisje' kan ik ook leven.
Kally is een jongedame.
En jij bent ook nog een jongetje hè JJH?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind haar nog wel in de catagorie meisje vallen hoor.
Ik zit nog seriues te twijfelen. Ik ken de reputatie van het parkeren rondom het Gelredome.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep en ik ga me eens lekker laten rijden
Nou ja dat, ik rij gewoon lekker mee met een van de twee, wie er dan ook rijdtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
En ik zit met de terugreis. Want ik heb geen behoefte om de laatste trein terug te missen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind haar nog wel in de catagorie meisje vallen hoor.
Sowieso een mooie ouwe Volvo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij heeft z'n pa wel leuke auto's ook.
Dan kom je er nooitquote:
Tot later.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ben er weer van tussen, druk druk druk
Laters
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
CAD leraar: "schroefdraad tekenen kan, maar ik zou er persoonlijk niet aan beginnen"
[ afbeelding ]
BOO YAH!
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
Bwegh, ik heb geen zin om te koken.
Maar ik heb wel honger...
Dillema..
in de vriezer er mee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus, maar ik heb vanmiddag net boodschappen gedaan.
Dat heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar niet de jaeger, want die bevriest!
Te laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op, niet bestellen. Knutsel wat in elkaar!
Parecetemol eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Koppijn
Even mijn solli op zoeken voor vacature games
Dat niet, ga het appartement in Enschede niet verbouwen. Enkel eten.quote:
O ja zusje is morgen jarigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat niet, ga het appartement in Enschede niet verbouwen. Enkel eten.
Dus JJH, je moet het op eigen kracht doen.
Nee, je bedoelt die vlekken op mijn armen in mijn Fobo ?quote:
Op je onderarmen lijken meer sproetjes ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
Maar het kunnen eigenlijk best wel sproeten zijn, mijn broer heeft wel sproeten, dus zit het in mijn genen.
Jammer dat ik mijn dermatoloog alleen bij noodgevallen kan bellen. Geen jaarlijkse afspraak meer, anders had ik het hem wel gevraagd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op je onderarmen lijken meer sproetjes ja.
Wel super dat je niet meer jaarlijks hoeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn dermatoloog alleen bij noodgevallen kan bellen. Geen jaarlijkse afspraak meer, anders had ik het hem wel gevraagd.
Ja, okee. Ja ik weet eigenlijk niet beter dan dat het vlekjes zijn veroorzaakt door die NFquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel super dat je niet meer jaarlijks hoeft.
Ik vind sprietjes altijd schattig, behalve bij mezelf.
Dan moet je ze weer even bijtippen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Vroeger zat ik behoorlijk onder de sproeten. Ik heb ze nog wel, maar ze zijn wat vaag.
Ik roodbruin. Nu kastanjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook zomersproeten.En zomers ook witblond haar door de zon.
Ja hè, dan ben je al helemaal in de war, uur eerder opstaan en uur eerder naar bed, honger op de raarste tijden.quote:
Always look on the bright side of life!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè, dan ben je al helemaal in de war, uur eerder opstaan en uur eerder naar bed, honger op de raarste tijden.
Heb ik ook nog zo'n rare week, ben hartstikke ziek, van dokter naar ziekenhuis enzovoorts, onder de medicijnen. Heb ook nog proefwerkweek en vrijdag naar Rome, dus ook nog zenuwen en stress waardoor ik me helemaaaal niet meer kan concentreren.
Maar we gaan vrolijk door en vrijdag ga ik vliegen!!!![]()
Dattum!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!
En vrijdag word je gewoon fris, fruitig en beter wakker!
Lekker toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dattum!De proefwerken die ik heb gemaakt gingen super, das al fijn. Maar de drie pittigste komen nog, maar daarvan mag ik er twee verknallen zonder dat het iets uitmaakt.
En dat hoop ik maar! Heb vandaag wat zwaardere antibiotica en groen licht om te vliegen gekregen, dus dat komt wel goed.
Ik ben zo vreselijk trotsquote:
Ik ga jullie wel missen hoor haha. Ik heb echt geen leven meer.quote:
Wooow.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben zo vreselijk trots
Alles 8 en 9, hoger gaan ze nog niet, en alle cito toetsen A en A+ Niveau
Ja, daar ligt dus ook zijn probleemquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Renesite het volgende:
Kerst glue?
Lijm?
http://instantrimshot.com/
Padum Tssssj!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Renesite het volgende:
Kerst glue?
Lijm?
http://instantrimshot.com/
Mijn jongste ook en als we neuzen zegt hij altijd ik pik je sproeten mama...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Sproetjes zijn leuk. Het zijn de polkadots van je lichaam. Altijd in de mode ook.
Me like!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
en de opdracht veur vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
POMPUHquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
en de opdracht veur vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een stukje van die aflevering gezien, echt absurd geniaalquote:
Echt welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van die aflevering gezien, echt absurd geniaal
13 mei, 6.40 vliegenquote:
Nee, Amsterdam, ow wacht 6.40 incheckenquote:
Uhm ja daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Holy shit dat is wel intens.Maar dan heb je nog wel de hele dag voor je, superchill! In welk deel van London zitten jullie?
had ik ook toen ik naar barca en rome ging, heul vroeg incheckenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam, ow wacht 6.40 inchecken
Ja die is erg makkelijk inderdaad, al vond ik die in Parijs ook niet echt moeilijk te volgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
En ik heb in veel metro's gereisd, maar het netwerk van London is echt wel de beste.
Meer heb je qua vervoer niet nodig in Londen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
En ik heb in veel metro's gereisd, maar het netwerk van London is echt wel de beste.
Ik was 15 en wist niet wat Sortie betekende. Ik vond het wel apart dat dat overal aangegeven stond, een echte toeristenhotspot dacht ik nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die is erg makkelijk inderdaad, al vond ik die in Parijs ook niet echt moeilijk te volgen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was 15 en wist niet wat Sortie betekende. Ik vond het wel apart dat dat overal aangegeven stond, een echte toeristenhotspot dacht ik nog.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was 15 en wist niet wat Sortie betekende. Ik vond het wel apart dat dat overal aangegeven stond, een echte toeristenhotspot dacht ik nog.
OMGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader was ooit in duitsland met een vriend en die navigeerde
maar hij kon de weg niet vinden want iedere straat waar ze reden heette einbahnstrasse volgens die vriend
Dat wilde ik ook net vertellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader was ooit in duitsland met een vriend en die navigeerde
maar hij kon de weg niet vinden want iedere straat waar ze reden heette einbahnstrasse volgens die vriend
Roze?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. weer een nieuwe kleur lamp ondekt in mn blackberry
Lekker gay purple?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. weer een nieuwe kleur lamp ondekt in mn blackberry
Ja had al correctie geplaatstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee 6:40 inchecken8:40 vliegen
quote:
quote:Ow, voor de mensen die niet zo van voetbal houden, ik tweet met de wedstrijd mee.#nedhon #jammerdan
Volgens mij had ik die wel vaker, toen ik nog een BB had.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, na rood, oranje en blauw, was het nu een keer Groen!
Ik doelde meer op deze:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij had ik die wel vaker, toen ik nog een BB had.
Lekker downtown, vlakbij Hyde Park/Speakers Corner ook zie ik!quote:
Ruud liep warm.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze:
Ruud ruud ruud ruud ruud ruud ruud ruud! #nedhon
Speakers corner is inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker downtown, vlakbij Hyde Park/Speakers Corner ook zie ik!
Daar moet je trouwens ook even langs, Speakers Corner.![]()
Wij zaten toen daar onder West end, lekker centraal dus!quote:
Jaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij had ik die wel vaker, toen ik nog een BB had.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens de weegschaal thuis sinds vrijdag al 3.5 kg kwijt
* Trots isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens de weegschaal thuis sinds vrijdag al 3.5 kg kwijt
Camden Market.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Camden
Camden wordt gezien als een van de meest moderne en trendy wijken van Londen. De wijk is een populaire buurt voor kunst, mode en muziek.
De bekende Camden Market is een waar winkelparadijs met vele unieke kraampjes waar alternatieve mode, sieraden en kunst wordt verkocht.
Muziekliefhebbers kunnen live optredens van bands bijwonen in een aantal van de beroemdste concertzalen van de stad, zoals The Forum, KoKo en de Electric Ballroom.
Vlakbij vindt u de London Zoo (dierentuin) en Regents Park. Ook kunt u het prachtige park van Hampstead Heath bezoeken - het grootste park van Londen, met panoramisch uitzicht op de stad.
Blauw is bleutooth denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa
rood is bericht
oranje is batterij leeg
blauw is geen idee
groen telefoon uit, maar aan de oplader
tenminste, dat denk ik
ik vrijdag.... maar ik heb een dipquote:
Maar lieffie, zwanger worden tijdens lijnen is niet goed hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vrijdag.... maar ik heb een dip
Kutwerk, kuteten, kutweegschaal
(eerste eetweek, maar ben volgens mij aangekomen)
Maar mijn collega zei; misschien moet je wel ongesteld worden? Dan ben j altijd wel zwaarder...
Dus ik:dat kan.... (maar van binnen, ik hoop het niet denken)
Ja weet ik, als ik zwanger ben, gaan we versneld afbouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar lieffie, zwanger worden tijdens lijnen is niet goed he
Oh das mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet ik, als ik zwanger ben, gaan we versneld afbouwen
Het enige voordeel aan het dieet is, dat ik geen folium pilletjes hoef te slikken, want die zit al in de produkten
maar moet dus binnenkort weer aan die pillen omdat ik aan het afbouwen benquote:
Yepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar moet dus binnenkort weer aan die pillen omdat ik aan het afbouwen ben
Dus vrijdag maar even langs de etos
Eerst mijn 60 punten maar eens halen dan praten we verderquote:
En de vorige pot was ik aan het werk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
JJH, dat getwitter maakt de wedstrijd niet beter. Maar wel lekker camping allemaal!
Welk woord was dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Eerst mijn 60 punten maar eens halen dan praten we verder
Ponden 1 x dw en 1 x twquote:
is toch beter als hij zaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Vast ponden halen, en dan hopen dat ie niet doorzakt. :d
Ja whahahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een toeval heb het net over ponden
Zoiets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow bedoel je zo
De pond was toch eerst ook iets van 1,5 euro ofzo???
Kusje op je handjes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Ik haak af, mijn handen doen weer vreselijk pijn
Alsnog fijne avond verder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Doe rustig aan, helpt in warm water leggen misschien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Nee, ik moet gewoon naar de dokter maar schijt in mijn broekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe rustig aan, helpt in warm water leggen misschien?
verstandigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon naar de dokter maar schijt in mijn broek
Hij bijt niet hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja snap ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |