Die fixte benny toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik mis de southparkpoppetjes toch wel een klein beetje
Had zwabber nou al kaartjes gekocht?quote:
Nee, wel goed uitgezocht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Bieber in Rotterdam.Kies een andere stad ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan toch niet verwachten van het NOS dat ze zo'n ramp in de doofpot stoppen?
try this for a changequote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef JJH het volgende:
Een paar meisjes zingen nu baby baby, ik heb de rillingen over mijn rug lopen.
quote:
oh godquote:
charlie sheen is de nieuwe zomerhit!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog zitten qua muzieksmaak...
Charlie Sheen is sowieso baas.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
charlie sheen is de nieuwe zomerhit!
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog zitten qua muzieksmaak...
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Ik had je beter ingeschat, qua sarcasme herkennen.
nee hoor, het is een kwestie van het evalueren van de waarschijnlijkheid van de opmerking, en dat vergelijken met een extrapolatie van de karakterschets van de desbetreffende persoonquote:
Dit is een duidelijk voorbeeld van een niet-sarcastische post.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat Rebecca snel naar Nederland komt.
Wat een moeilijke worden voor dit tijdstip.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, het is een kwestie van het evalueren van de waarschijnlijkheid van de opmerking, en dat vergelijken met een extrapolatie van de karakterschets van de desbetreffende persoon
easy as pie
ik doe m'n bestquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een moeilijke worden voor dit tijdstip.
Ga jij dan samen met Vaduz erheen?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk voorbeeld van een niet-sarcastische post.
Maar natuurlijk! Stiekem komen we net van het Bieberconcert af, maar dat terzijde.quote:
Jouw vergeten we niet zomaar. Maar welke wasstraat vond jij nou zo grappig?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik was er nog, had het ff druk met prive issues
je bent net op tijd voor de eerste vergadering van de bieberfanclub apparentlyquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik was er nog, had het ff druk met prive issues
hoe die heet geen idee, maar Zwolle Zuid industrieterrein tegenover Ittersum zuidquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw vergeten we niet zomaar. Maar welke wasstraat vond jij nou zo grappig?
Zal ik notuleren?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent net op tijd voor de eerste vergadering van de bieberfanclub apparently
Dat zal dan Bas geweest zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe die heet geen idee, maar Zwolle Zuid industrieterrein tegenover Ittersum zuid
nee die was het niet volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan Bas geweest zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
we dronken een glas, deden een plas en alles is weer zoals het basautowas
Die hebben ze bij bas ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die was het niet volgens mij
Er was maar 1 ingang, en na de lange wasstraat een heleboel gratis stofzuigers
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
we dronken een glas, deden een plas en alles is weer zoals het basautowas
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat je na een halve liter vodka te druk bent met Britney liederen zingen, daarom.
dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
Nou, het is maar goed trouwens dat niet alles wat er stond opgegaan is.
Welke?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Vooral die erotiserende fles amaretto, in de vorm van het mannelijk lichaam, is niet aangeraakt.
Relnicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Geen idee wie hem meegenomen had. Patrique waarschijnlijk.
mijn jachtinstinct is tot ver beneden nul gedaaldquote:
Nu doe je net alsof je geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn jachtinstinct is tot ver beneden nul gedaald
Ik kan me niet beter wensen dan ik nu heb, dus waarom zou ik nog jagen
Yumquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/
ibood zegt me echt geen reetquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je geen idee hebt waar het over gaat.
maar heb je ook een keramische koekenpannenset?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ibood zegt me echt geen reet
en voor de rest heb ik alles wat mijn hartje begeert
Oeh!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar heb je ook een keramische koekenpannenset?
Internet best online offer daily. Koopjessite en een in de zoveel tijd gooien ze oude voorraad eruit. De iboodhunt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ibood zegt me echt geen reet
en voor de rest heb ik alles wat mijn hartje begeert
ah okequote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Internet best online offer daily. Koopjessite en een in de zoveel tijd gooien ze oude voorraad eruit. De iboodhunt.
Echt, als jij het hebt over Zwolle moet ik iedere keer 3x nadenken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Ow en ik weet de weg al van Zwolle zuid naar de Jumbo in dat winkelcentrum in Noord
Aalanden inderdaad en daar kun je ook gratis parkerenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt, als jij het hebt over Zwolle moet ik iedere keer 3x nadenken.
Aalanden heet het daar.
En volgens mij is die aan de Veemarkt groter, en daar kun je gratis parkeren.
O oke, ik kom daar nooit. Heb alles dichter in de buurt zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aalanden inderdaad en daar kun je ook gratis parkeren
Aha oke!quote:
dat nieuwe winkelcentrum in Zwolle zuid is ook geweldigquote:Op maandag 28 maart 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke, ik kom daar nooit. Heb alles dichter in de buurt zitten.
En als ik die kant op ga moet ik of om de halve stad heenrijden, of dwars door de binnenstad heen. (En dat is een ramp tegenwoordig, met al die zakpaaltjes overal.)
mijn leven staat een beetje op zijn kop wel, en ik woon nu 2,5 dag per week in Zwollequote:
Als je het vergelijkt met wat het was is het wel goed ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nieuwe winkelcentrum in Zwolle zuid is ook geweldig
Alleen wel een kut Hema
'een beetje' is wel een understatement hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leven staat een beetje op zijn kop wel, en ik woon nu 2,5 dag per week in Zwolle
Als het zo goed gaat is het toch mooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn leven staat een beetje op zijn kop wel, en ik woon nu 2,5 dag per week in Zwolle
ja dat welquote:Op maandag 28 maart 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
'een beetje' is wel een understatement hoor.
das wel tofquote:Op maandag 28 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat wel
wat ik nu heb is echt onbeschrijvelijk mooi
in het weekend ben ik gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2011 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het zo goed gaat is het toch mooi.
ja dat is het ookquote:
Dus je bent nog wel gewoon getrouwd of?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het weekend ben ik gelukkig
Nu moet ik mijn sprookjeshuwelijk door de weeks nog oplossen, oftewel: de heks moet van de bank...
nee niet getrouwd godzijdank, maar wel een ex die geen woonruimte heeft..quote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel gewoon getrouwd of?
Ik moest lachen om sprookjeshuwelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in het weekend ben ik gelukkig
Nu moet ik mijn sprookjeshuwelijk door de weeks nog oplossen, oftewel: de heks moet van de bank...
Aha! Oke dat is wel ff moeilijk inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee niet getrouwd godzijdank, maar wel een ex die geen woonruimte heeft..
Wat is stuk?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
I have one gear, go!
EPIC WINNING
oh crap, now it's stuck in my head
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
this is brokun, its riellie riellie brokun, lets go riesaaikolllllll
[ afbeelding ]
Never say never zou Justin zeggen!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef JJH het volgende:
Ik ga later noooooit kinderen nemen. Een kater in de puberteit kan ik al niet handelen.
Een e-pic.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You just posted a very treffend pic
Oja.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Even naar de adresblakk ctr+c + ctrl+v-en.
ouch, aww, not my balls, ow! is wat Justin zou moeten zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Never say never zou Justin zeggen!!!
Jacqueline Govaert denkt er hetzelfde over.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
where can I kill Justinquote:Op maandag 28 maart 2011 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat niet. Zat net op een plankje met modelauto's.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
wat voor shenanigans is bert aan het doen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat niet. Zat net op een plankje met modelauto's.
Tegen ramen aankrabben, touwtjes van de jalouzieen in de knoop maken.
Uurtje of negen wil ik er uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
De mijne ook.Morgen ook weer opstaan om 6 ofzo. Of vandaag dus.
tot morgen Hansquote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef JJH het volgende:
Misschien is het een goed idee om te beginnen met het uitzetten van de laptop.
Tot morgen ofzo.
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Geen idee wie hem meegenomen had. Patrique waarschijnlijk.
ow dus het is wel veiligquote:Op maandag 28 maart 2011 09:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ophef rond Paypal is echt onzin, was een suggestieve uitzending van Kassa.
ow gelukkig.... ik koop best veel met Paypalquote:Op maandag 28 maart 2011 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk maar op het Kassa forum wat de meeste mensen zeggen, je hoeft je geen zorgen te maken.
Rustig weekendje deze keer, jij dan?quote:
Zaterdag in Genemuiden geweest voor een voetbalwedstrijd en gister in Enschede voor een verjaardag. Toch wel wat gedaan dus. Was leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rustig weekendje deze keer, jij dan?
C_Aquote:
Productiever dan ik dusquote:Op maandag 28 maart 2011 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zaterdag in Genemuiden geweest voor een voetbalwedstrijd en gister in Enschede voor een verjaardag. Toch wel wat gedaan dus. Was leuk.
Ik heb nog nooit specifiek mijn nieren gevoeld.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Meeh.. Iemand zin in ontplofte nieren?? Die van mij staan op springen geloof ik..
Ik heb me ook verslapenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb me verslapen vanochtend.. Binnen 8 minuten van mn bed naar de trein
Ik denk wel dat je meer bier hebt genuttigd, dat viel wonderwel enorm mee hier.quote:
jij ongevoelloos mensquote:Op maandag 28 maart 2011 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit specifiek mijn nieren gevoeld.
ja ik kon niet slapen.. Omndat ik overdag geslapen heb denk ik.. Dus tot 2 uur flikken gekeken.. (Zit nu in seizoen 4quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me ook verslapen
Wekker is wel gewoon afgegaan, maar keihard weer in slaap gevallen
Klote zomertijdHelemaal in de war
7:15 uur schrok ik wakker
7:25 uur zat ik in de auto
waar zit je hart, en is ie van steen. Hout of goud?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten welke onderdelen waar zitten hoor.
Marmer denk ik, als ik er op druk voelt het zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waar zit je hart, en is ie van steen. Hout of goud?
Heb denk ik een halve krat genuttigd in het weekend, niet extreem veel ofzo maar wel lekker.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je meer bier hebt genuttigd, dat viel wonderwel enorm mee hier.
Ik kon ook niet slapen... door die stomme kut zomer tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 09:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja ik kon niet slapen.. Omndat ik overdag geslapen heb denk ik.. Dus tot 2 uur flikken gekeken.. (Zit nu in seizoen 4) en daarna nog een tijdje liggen draaien..
Het is niet duurquote:Op maandag 28 maart 2011 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou een uitdaging zijn, allemaal onbekende spellen.
Ik hoop dat er nog een paar leuke games voorbij komen (consolegames dan he;) )quote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de uitdaging niet aan en laat me niet verleiden door de hunt.
en hij is al weer wegquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
voor maar 20 euroquote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Star Wars Pokerset met ingebouwde LED Lichten![]()
Haha zag ze net ja, hoe baasquote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Star Wars Pokerset met ingebouwde LED Lichten![]()
nu een flaptopquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
wat een suffe dingen komen er langs
Lekker lammetjes opjagen, het leven is mooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, en dat was alweer 25% van de werkweekik ga ook geen hol uitvoeren deze week.. Lekker ervan genieten.. Hier en daar wat sporten.. En lekker veel afspreken met mn bff!
Neeee, alleen aaien en knuffelen wantquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker lammetjes opjagen, het leven is mooi!
beter te veel dan te weinig toch ?>quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef Lutte het volgende:
We moeten voor Engels een review schrijven morgen tijdens de toets, over Great Expectations. 250 woorden. Ik dacht, dat wordt een dra-ma, dus schrijf thuis vast een oefenversie. En ik had echt alleen wat basisdingen genoemd en ik had al 500 woorden, dus toen moest ik schrappen.
Nu hopen dat het een beetje fatsoenlijk is, want dit is zo weinig, dat kan ik wel even uit mijn hoofd leren.
Nee.. Als je meer dan 250 woorden hebt tellen de fouten gewoon door.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter te veel dan te weinig toch ?>
Das echt niet veel! Ik kan redelijk verhalen uit mijn hoofd leren. Woordjes echt niet, maar als het in een verhaaltje staat, context en zulks, hoef ik het maar een paar keer door te lezen. En het zijn uiteindelijk toch 303 woorden geworden, meer kan ik echt niet schrappen hoor!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een verhaal van 250 woorden uit het hoofd leren? Dat heb ik echt nog nooit gedaan.
Echtquote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga binnenkort op mn fiets naar het werk.. als het weer beter is, 2 uurtjes fietsen
Ja, ik meot dan wel om half 6 al weg..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik heb van de zomer 1 uur heen en 1 uur terug gedaan.... Kapot was ik
Ok nu ben ik lichter, dus nu zal het makkelijker gaan. maar we gaan verhuizen naar een ander kantoor. Dichterbij, en dat betekend..... 20 minuutjes fietsenWat ik zeker ga doen
Dus 2 uur heen en 2 uur terugquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik meot dan wel om half 6 al weg..Dus misschien als ik een keer een middagdienstje heb
en als het zondag mooi weer is, ga ik naar doortje
Komt goedquote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
Wel volhouden heEn Vrijdag geen patat en wijn
yes! lekker gezond!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus 2 uur heen en 2 uur terug
Heb al 2 vouchers van mn zus, als het goed is.. zal het ff navragen vanavond!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Patrique, wil jij nog stickertjes hebben voor Mary? (die van de AH)
Nee, maar heb wel een tas hahahquote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bidon met water mee (heb je al zo'n houder?), en gaan! Superidee.
Zo'n houder is veel stoerder en goed voor het sportieve gevoel. Net als een fietscomputer!quote:
Ik vind 2 uur fietsen anders heel goed voor mn sportieve gevoelquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n houder is veel stoerder en goed voor het sportieve gevoel. Net als een fietscomputer!
Sterktequote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Hey, ben er niet vandaag, moe en een rotbui dus niet gezellig.
Fijne dag allemaal verder
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Rustig aan Glamoerpoesje van me!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
Wat heb je ermee uitgespookt?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
Kally
Tevens is mijn is mijn internet sneller als de trein.
Ik vind haar schattig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen staat ze er hier niet zo leuk op
[ afbeelding ]
Gadverdamme.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en mijn schermpje wordt vettig nu door mijn vingers maar het is wel leuk.
c_a'tjequote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Daantje is lief/schattig/leuk he
Wat is daarop dan? Alleen maar zielige filmpjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat we zo'n actiekanaal hebben(digital tv) van 538 for War Child
Ehm, camera op de radiomensen, filmpjes van stunts en zielige mensenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is daarop dan? Alleen maar zielige filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
Lalalalala zenuwachtig voor Engels.zolang je op de middelbare zit is daar natuurlijk niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Daarna is het onzin iddquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je op de middelbare zit is daar natuurlijk niets mis mee
Ik ben gelukkig nog niet incontinent.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker van natte billetjes?
Zweetreet ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker van natte billetjes?
half uurtje maar ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Broederlief heeft de bus in Uden gemist, en anders zou ie nu een half uur moeten wachten, maar papa gaat hem ophalen.
Verwend.
Ja dat vond ik dus ook, en mama eigenlijk ook alleen papa vind het volgens mij wel leuk ofzo om te rijden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
half uurtje maar ?Dat valt toch wel mee? Beetje angrybirds spelen en voordat je het weet mis je de volgende bus ook
ah, moet kunnen...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook, en mama eigenlijk ook alleen papa vind het volgens mij wel leuk ofzo om te rijden.
En hij heeft geen angry birds geloof ik, wel een hele iPod vol met andere spellen.
Hoor je dat, of meld je dat via twitter ??quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
Het is al half tien en ik heb nog steeds geen tweet dat ik naar bed moet.
Mama tweette gisteren dat ik naar bed moest. Ja echt, het duurde een half uur voor ze doorhad dat een DM geen tweet is maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoor je dat, of meld je dat via twitter ??
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama tweette gisteren dat ik naar bed moest. Ja echt, het duurde een half uur voor ze doorhad dat een DM geen tweet is maar dan heb je ook wat.
Ik schaamde me.
als't maar niet sletterig wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
Ooh en er is een knoopje van mijn blouse en dat ziet er echt megacharmant uit.
Mwoah, ik denk dat ik toch maar iets anders aandoe.quote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat ik toch maar iets anders aandoe.
Heb voorlopig even geen tijd om knopen aan te zetten, haha.
Jij bent die JopiexJoker op Twitter hè?
Maar je hebt een deel toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Kreeg vandaag opeens een geniaal idee, meteen uitgewerkt op papier en eigenlijk duurde de treinreis daarvoor net te kort... toen ik uitstapte was ik mijn idee gedeeltelijk kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |