Die fixte benny toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik mis de southparkpoppetjes toch wel een klein beetje
Had zwabber nou al kaartjes gekocht?quote:
Nee, wel goed uitgezocht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef Myraela het volgende:
Bieber in Rotterdam.Kies een andere stad ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan toch niet verwachten van het NOS dat ze zo'n ramp in de doofpot stoppen?
try this for a changequote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef JJH het volgende:
Een paar meisjes zingen nu baby baby, ik heb de rillingen over mijn rug lopen.
quote:
oh godquote:
charlie sheen is de nieuwe zomerhit!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog zitten qua muzieksmaak...
Charlie Sheen is sowieso baas.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
charlie sheen is de nieuwe zomerhit!
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had je vrij hoog zitten qua muzieksmaak...
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Ik had je beter ingeschat, qua sarcasme herkennen.
nee hoor, het is een kwestie van het evalueren van de waarschijnlijkheid van de opmerking, en dat vergelijken met een extrapolatie van de karakterschets van de desbetreffende persoonquote:
Dit is een duidelijk voorbeeld van een niet-sarcastische post.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat Rebecca snel naar Nederland komt.
Wat een moeilijke worden voor dit tijdstip.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, het is een kwestie van het evalueren van de waarschijnlijkheid van de opmerking, en dat vergelijken met een extrapolatie van de karakterschets van de desbetreffende persoon
easy as pie
ik doe m'n bestquote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een moeilijke worden voor dit tijdstip.
Ga jij dan samen met Vaduz erheen?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is een duidelijk voorbeeld van een niet-sarcastische post.
Maar natuurlijk! Stiekem komen we net van het Bieberconcert af, maar dat terzijde.quote:
Jouw vergeten we niet zomaar. Maar welke wasstraat vond jij nou zo grappig?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik was er nog, had het ff druk met prive issues
je bent net op tijd voor de eerste vergadering van de bieberfanclub apparentlyquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik was er nog, had het ff druk met prive issues
hoe die heet geen idee, maar Zwolle Zuid industrieterrein tegenover Ittersum zuidquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw vergeten we niet zomaar. Maar welke wasstraat vond jij nou zo grappig?
Zal ik notuleren?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent net op tijd voor de eerste vergadering van de bieberfanclub apparently
Dat zal dan Bas geweest zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe die heet geen idee, maar Zwolle Zuid industrieterrein tegenover Ittersum zuid
nee die was het niet volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan Bas geweest zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
we dronken een glas, deden een plas en alles is weer zoals het basautowas
Die hebben ze bij bas ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die was het niet volgens mij
Er was maar 1 ingang, en na de lange wasstraat een heleboel gratis stofzuigers
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
we dronken een glas, deden een plas en alles is weer zoals het basautowas
quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
Omdat je na een halve liter vodka te druk bent met Britney liederen zingen, daarom.
dat geloof ik gelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
Nou, het is maar goed trouwens dat niet alles wat er stond opgegaan is.
Welke?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Vooral die erotiserende fles amaretto, in de vorm van het mannelijk lichaam, is niet aangeraakt.
Relnicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Geen idee wie hem meegenomen had. Patrique waarschijnlijk.
mijn jachtinstinct is tot ver beneden nul gedaaldquote:
Nu doe je net alsof je geen idee hebt waar het over gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn jachtinstinct is tot ver beneden nul gedaald
Ik kan me niet beter wensen dan ik nu heb, dus waarom zou ik nog jagen
Yumquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/
ibood zegt me echt geen reetquote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je geen idee hebt waar het over gaat.
maar heb je ook een keramische koekenpannenset?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ibood zegt me echt geen reet
en voor de rest heb ik alles wat mijn hartje begeert
Oeh!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar heb je ook een keramische koekenpannenset?
Internet best online offer daily. Koopjessite en een in de zoveel tijd gooien ze oude voorraad eruit. De iboodhunt.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ibood zegt me echt geen reet
en voor de rest heb ik alles wat mijn hartje begeert
ah okequote:Op maandag 28 maart 2011 00:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Internet best online offer daily. Koopjessite en een in de zoveel tijd gooien ze oude voorraad eruit. De iboodhunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |