abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94736100
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 74

10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sonnetje85 op 29-03-2011 22:29:41 ]
pi_94736192
Mijn laatste post, de rest moeten jullie maar lekker zelf doen hoor :P

Floris wilde hier amper eten vandaag hoorde ik'..
Zelfs geen liga :o
En meneer is kieskeurig, hij lust geen fruit van ah :')
zal wel toeval zijn den k ik, aangezien hij van 8 tot 4 niks gegeten heeft :o
Zn macaroni moest ie ook niet (heb ik daarom zelf saus staan maken :P).

Fannetje, Floris widle in t begin ook amper iets eten. Nu eet ie met gemak een heel potje s avonds. Vers is verschillend, maar das denk ook wat machtiger. Tenminste hij moet er wat meer moeite voor doen :D

Hij wil tegenwoordig zn muziekje om in te slapen, grappig hoe dat soort dingen opeens veranderen :)
pi_94736325
Fannetje ik herken dat gevoel helemaal. Hier precies hetzelfde!
Isabelle drinkt haar flessen niet meer leeg terwijl ze nog niet echt veel fruit en groente eet..ik had verwacht dat het iets makkelijker zou gaan, na die verhalen van Orea enzo haha. Ze wil absoluut geen bloemkool en sperziebonen en er gaan maar een paar hapjes wortel naar binnen. Peer vindt ze wel lekker, maar daar eet ze ook echt niet heel erg veel van. Lastig.

O, ja, mogen wij ook in de lijst :) Isabelle 16-09-2010

[ Bericht 15% gewijzigd door Noa24 op 28-03-2011 21:47:40 ]
pi_94736893
Oh, Leia is gewoon een vreterd :D ;)
Mijn Isabel is net 10 maanden en ik kan eigenlijk nu pas zeggen dat ze goed begint te eten. Maar we hebben dan ook geen haast. Je kunt prima een paar dagen achter elkaar hetzelfde aanbieden hoor, het is nog bijvoeding. Alles wat ze echt nodig heeft zit nog in de melk.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_94736954
Ja, Leia moet maar cursussen gaan geven aan de andere baby's denk ik ;)
pi_94736979
Ze staat erin noa
pi_94737393
Ik zie overigens wel een aantal baby's in de lijst waarvan we na het vermelden van de geboorte niets meer gehoord hebben, kunnen die er niet uit?
pi_94738162
Ik heb de 6 maanden afspraak vandaag gemist op het consultatiebureau, ik dacht dat de afspraak woensdag was 8)7
Maar nu willen ze hem niet door laten gaan, dus mogen we pas weer naar de 7,5 maanden afspraak, maar weten jullie of die ook met de arts is of is dat met de verpleegkundige? Of verschilt dat overal?
Ze hebben namelijk nog nooit naar z'n hartje geluisterd omdat er steeds geen tijd voor was en de verpleegkundige doet dit niet, dus baal er goed van.
Niet dat ik denk dat er iets met z'n hart is hoor, maar heb toch graag dat er even iemand naar luistert.
En wat doen ze verder op die 6 maandenafspraak?

En ik liep gewoon vlakbij het consultatiebureau, had er binnen 2 minuten kunnen zijn, maar ze belden helaas een uurtje later :'(
pi_94738864
Zo! Nou ik weet nu echt wel zeker dat leyla 's avonds inhaalt, ze gooide net alles eruit, en dat was veel! Nee serieus.
Anyway we zijn weer gedoucht, bed is schoon. Kamer ruikt zuur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94739500
Balen Troeta! Wat raar dat ze hem niet door willen laten gaan. Is dat omdat het anders pas over 2 weken kan o.i.d.? Misschien kan je proberen om via het afsprakennummer een nieuwe afspraak te maken?

Oei Layla! Alles eruit gooien is dan weer niet de bedoeling.

Floris, dat je dat volhoudt van 8 tot 4 niets eten. Nu weer lekker ingehaald?

Ik moet even moed verzamelen om kattenkots op te ruimen dat nu achter mij ligt :X en de dader zit zich lekker te wassen in de vensterbank. Had ik maar een hond! Die eten dat soort dingen toch gewoon op? Dan haal ik er nog wel een nat doekje overheen.
pi_94739783
Haha, nee hoor honden gaan in een andere hoek liggen kijken hoe jij het opruimd.
Ja ik leyla al streng toegesproken dat ik daar geen melk voor maak. Ik moet ff opzoek naar een 2e dunne slaapzak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94739990
Nee niet eens, gewoon zn avondfles gegeten, meer niet... nja hij heeft genoeg reserves :D
vind t vooral bijzonder dat ie t niets hoefde.
pi_94740868
Over 2 weken zou ik niet erg vinden, hij is over een week pas 6 maanden, maar het is alleen maar omdat ik hem gemist heb, soort straf :P
Ik heb gemaild naar Florence dat ik echt wel snap dat het vervelend is dat ik het gemist heb enzo, maar toch graag wil dat die 6 maanden afspraak doorgaat.
Mex kan er toch niks aan doen en al die keren dat ik daar een uur heb zitten wachten heb ik ook niet gemopperd zeg.

Heb ik weer he..
pi_94741240
Een soort straf :D Wat belachelijk! Alsof je een kind bent :')
Anders gewoon even langs de HA als je graag wilt dat zijn hartje nog gecheckt wordt, dan heb je er ook geen gezeur van.
pi_94741286
En dan niet meer je afspraken vergeten he Troeta! o|O
pi_94741328
Irritant zeg Troeta!
Hier was de 6 maanden afspraak niet zo heel boeiend volgens mij,.
Gewoon kijken wat ie kan enzo. Vertellen over bijvoeden, en dat was t geloof ik.

Oh en zit foto's te kijken van minifloris O+ Wat was ie klein en hulpeloos. Wat een verschil met nu!
En t stomme is dat k t me amper kan herinneren,..
Met 2,5 maand deed ie gewoon al pogingen om van zn buik naar rug te rollen :o
pi_94742595
Zo ik zie dat wij ook in de lijst staan dan wordt het toch eens tijd dat wij ons hier ook gaan melden. De laatste dagen met het mooie weer lekker te wandelen geweest en Lotte vind het prachtig zo in de wandelwagen. Afgelopen donderdag ook even bij het consultatiebureau geweest ze is nu 68 centimeter en weegt 7,5 kg.

En de fotoreportage mag natuurlijk niet missen!

Net geboren

1 maand oud

2 maand oud al een hele stoere dame!

Pas op ik kom er aan!

Leuk cadeautje :D

Weet je, ik kan ook lachen voor een foto :+

Mijn prinses is een grote baby O+
pi_94742706
Wat een moppie is Lotte! O+
pi_94743806
hihi die met die strik is leuk!! En op die laatste foto zo'n mooie lach!

Nee, zal niet meer vergeten! Ik laat m'n vrind nu alle afspraken van me checken hoor, m'n geheugen is echt slecht nog en ik ben gewoon zo verstrooid.
Wilde eigenlijk ook wegen,maar nu durf ik niet meer,haha

Als de afspraak echt niet meer mag ga ik idd maar ff naar de dokter, die wil dat vast wel doen.
En ik had echt zin in het consultatiebureau, klinkt stom, maar ik werk heel weinig nu, dus ik vind elk uitstapje leuk :')

Bizar he Sonnetje hoe snel het gaat!
pi_94744753
Ja echt
Ik heb allemaal mappen met foto's en we zitten nu in "9e maand van Floris"
wtf, klink als bijna 1 :') en dat is ie nog laaaaaaaaaaaaaaang niet :D

En ook leuk: buikfoto's kijken :D gek idee dat ie een jaar geleden nog in mn buik zat O+ en hoe rustig hij toen was :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:26:37 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94749998
Rixtje die foto met die strik is echt geniaal!

Fannetje, moeilijk zeg dat Anne zo slecht eet.

Sola fijn dat Amy is gaan slapen.

Troeta vervelend dat je het cb bent vergeten. Stom van ze dat je geen afspraak kunt maken zeg! Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan. Hier bellen ze trouwens op het moment dat zij vinden dat je er moet zijn. Heb al 2 keer daar bijna voor de deur gestaan dat ze me belden :') .
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:44:17 #22
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94750212
zooo weer een nieuw topic! Leuk. Welkom Rixtje, wat een lief meisje hebben jullie.

Wij gaan over een paar weken dit topic al weer verlaten.

Sonnetje, dat hebben wij ook, die mappen structuur, we zijn nu in maand 12 :o

Noortje zit aan haar 4e AB kuur in 8 maanden tijd, nu heeft ze weer een luchtweginfectie :(
Ze heeft trouwens gister haar eerste losse stappen gezet (of had ik dat al gemeld?), gaat veul te snel. Vorig jaar zat deze druktemaker nog in mijn buik en ging ik bijna met verlof... nu is ze bijna een jaar.
pi_94750534
Troeta, hier gebeurde niet zoveel met de 6 maanden afspraak. Die was hier overigens met de arts. Afgelopen keer, de 7,5 maand check was met de verpleeg. Ik zou geen genoegen nemen met geen afspraak meer mogen, zijn ze nou helemaal idioot. Gewoon bellen en een afspraak inplannen hoor! Mafkezen daarzo.

Ik moet zeggen dat ik er weer helemaal zin in heb sinds ik bij een ander CB zit (mijn eigen konden alleen op dinsdag, en das precies een werkdag. En het loopt áltijd uit, dus dat gingen we mooi niet doen) maar hier is het super! Wel dezelfde arts, maar een andere verpleeg. Mijn leeftijd, net mama geworden :Y heel leuk mens!

Ooooh Rixtje O+ O+ O+ wat een heerlijk meisje heb je daar! Welkom!

Jemig Beck, arme Noortje! Heb je al eens gekeken voor iets van pro biotica? Zo vaak antibiotica kan ook zorgen voor een verminderde weerstand hè? En hoera voor haar eerste stapjes!! *O* groot kind!

En kom maar op eetles hoor dames! :+ nee zonder gekkigheid, uiteraard ben ik erg blij dat ze zo lekker eet. En we hoeven er amper moeite voor te doen!
pi_94756534
Ik vind het trouwens ook vreemd, want die afspraken zijn er toch om te controleren of alles goed gaat?
Stel nou dat het hier heel slecht gaat en ik kom niet opdagen, das toch niet best?
Ik heb nog geen reactie gehad op m'n email ook.
Wat fijn dat je bij een ander cb kan! Hier loopt het ook altijd heel erg uit, volgens mij plannen ze alle afspraken dubbel omdat het volgens mij heel vaak voorkomt dat mensen niet komen opdagen.

9 maanden klinkt idd heel oud! En dat het heel gewoon is dat je een moeder bent en een kindje hebt, hoe moet ik dat uitleggen?
En Noortje zelfs al aan het lopen! Goed zeg!
pi_94759675
noortje :D ben je me daar losse stapjes aan het zetten?!
wel balen van je ab kuur

ik zag ook nog een hele mooi lotte voorbij komen

spugende leyla van tico, waarbij honden het niet opruimen

en of het nou zomertijd is of niet, minidraak wil de afgelopen 2 nachten weer alleen bovenop me slapen, is ook wel veel aan het scheten en blijft veel harde poep hebben dus ik neem aan dat d'r buik een beetje zeer doet
ze wil te weinig drinken, toch de bv wat opvoeren weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')