Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
taartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Niets meer nodig dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
heb ik ook alle reden toequote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Ik wist dus niet wat die reden wasquote:
KSC doet dat met jequote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeft hij al een 14 jarig konijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten Wokkiequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Mensen, ik ga slapen![]()
weltrusten, fijn dromen want er is reden toe![]()
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
met die lieve mensen hier
![]()
slaap lekker man, en tnx !!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Nou, daar maak ik me toch wel eens schuldig aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Voor zover we nu kunnen inschatten nietquote:
ik wil je wel elke week een keer beledigen hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Slaap lekker lief wokkeltjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
KSC doet dat met je![]()
Whehe ik las het laatst jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Gaan jullie al samenwonenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover we nu kunnen inschatten niet![]()
![]()
Geweldig toch
![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon johquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |