Danku, mijn naam is Nijns, leuk u te ontmoetenquote:
Het is gewoon zo enorm frustrerend, in de drie jaar dat ik hem ken ben ik gewoon enorm veel van 'm gaan houden, en heb ik me zo enorm aan 'm gehecht, en ik heb dit langzaam erger zien worden, maar niemand wou er iets aan doen, en dat is zo ongelooflijk erg om te zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zit jij er zelf erger mee dan die vriend van je. Gaat het wel over die vriend? Of gaat het eigenlijk stiekem gewoon over jezelf?
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nijnsje begint weer vaker te komen
Hi Nijnsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Danku, mijn naam is Nijns, leuk u te ontmoeten
In welke richting zoek jij werk?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenjullie zijn een gezellige bijkomstigheid
Hoe is het wokje?
Hmm, een suikertaartje, nu heb ik honger
Oh nu al, dat gaat snelquote:
Zie pm.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Nijns het volgende:
MPG![]()
Hallo beroemde meneer![]()
@ Pheno: iets bewerken, kleine bewerking maar (denk ik hoor..) what's in it for you? Foto van mij zien wat niet veel mensen in de KSC hebben gemogenNee even serieus, ik heb een 'leuke' foto voor op mijn cv, al hangt er net 1 haartje voor mijn ogen waardoor het net lijkt of 1 oog heel suf is
Ik maak het mezelf haast onmogelijk maar goed, from the heart: evenementenbranche..quote:
Ik ben heel vrijgevig hoor, stukje hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenjullie zijn een gezellige bijkomstigheid
Hoe is het wokje?
Hmm, een suikertaartje, nu heb ik honger
Oeh kinky postquote:
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heel vrijgevig hoor, stukje hebben?
Aha, niet dat ik het mezelf makkelijk maak om wat proberen te vinden in de webwereldquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf haast onmogelijk maar goed, from the heart: evenementenbranche..
nee, maar ik denk dat je maar op de artsen moet vertrouwen ipv zelf alles uit te zoeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zuig dit niet allemaal uit m'n duim, mochten jullie dat denken.
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, niemand geloofd me, bij wie ik het ook probeer, vrienden nemen het niet serieus, ouders niet, GGD komt met kuttips die toch niks uitmaken, en vertrouwenspersoon op school wil het gelijk aan alle leraren vertellen zodat die lekker op 'm in kunnen praten, en dat is het laatste wat hij wil.
Nu ga je doodquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net 20 kokindjes gegeten. Dat kan geen kwaad toch
kusje op je armquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady leest mee... dan hoef ik niet veel te tikken en dus doet mijn arm minder zeer
Goed voor je bloeddrukquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net 20 kokindjes gegeten. Dat kan geen kwaad toch
dank jequote:
Nou ja, dan weten we waar het door komtquote:
Eenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady leest mee... dan hoef ik niet veel te tikken en dus doet mijn arm minder zeer
Slecht voor de kindjes-maakquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed voor je bloeddruk
[..]
dank je
het gaat er alleen niet over van
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |