Vies mannetje als het nou jailbite materiaal was kon ik me nog in je reactie vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef wimjongil het volgende:
TS is homo; als er zulke chicks op een foto staan gaat hij naar een jongen kijken.
Ik zag het ook al. Op de laatste foto nog een keer.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de man op de voorgrond dat chici duidelijk maken wie er de baas is in deze beklede vrijpartij. Godverdomme wat een baas.
Die krijgt over een paar jaar een snor op dr rugquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS heeft die chick in het blauw met doorschijnende beha nog niet gezien. Dat dit kan.
haha dies nog wel het ergste wat een homoooquote:
Echt oprechte nieuwsgierigheid.quote:
JAILBAIT !!^%45!$!&$*&!$*&!&$!^$#&!^&$!!!!!______!!_!*($!$&!11!!!11!!!11!!!!!____quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Hendroit het volgende:
Topic #872384963273.
Tevens zou ik die geile tienermeisjes zeker doen.
ja indd hoe kan je meer bewijzen hoe gay je bent als hijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Mozy het volgende:
SWJ is jelly omdat iedereen meer swag heeft dan hij.
dan hijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef robert_dragon het volgende:
[..]
ja indd hoe kan je meer bewijzen hoe gay je bent als hij
Kutjong.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Over ducks gesproken. Wist je dat alle eenden een hondenmasker ophebben?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Over ducks gesproken. Wist je dat alle eenden een hondenmasker ophebben?![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn Amerikaans, ze mogen nog niet drinken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Aneurysma het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat doen al die niet zo heel lelijke meisjes met die heel erg lelijke jongetjes? Is dat gewoon de drank of worden ze betaald?
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze zijn Amerikaans, ze mogen nog niet drinken.
Niet mijn feestje vriend, kwam het tegen op internet jwzquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef PfenisBaron het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte quote omdat het zo'n geile jonge chicks zijn.
Gaat er verdomme ruig aan toe tegenwoordig, wat voor feestjes zijn dit?
Guido'squote:
Wat een kutsitequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef ecktebaas het volgende:
http://www.donquichot.be/kijk die granaten
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Hoogheid het volgende:
Wat is dat dan voor feest... halfnaakte 15 jarige geile meiden in korte broekjes tussen een zooitje geeks en rap bro's
haha de kankerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef ecktebaas het volgende:
http://www.donquichot.be/kijk die granaten
hoe noem je die gasten eigenlijk? ik kom zulke mensen steeds vaker tegen in de stad het lijken wel klonen, ik noem ze altijd Glen als zulk persoon tegen mij praat maar hoe heet dat kapsel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuilniszakkenpartyquote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Zolder het volgende:
Godverdomme zeg, wat had ik graag bij dat feestje geweest. En TS kan klagen over die jongen maar als ik met een duckface moet gaan staan om al die chickies om me heen te krijgen geen probleem.
Zo doen 14 jarige hoertjes altijd als er een camera in de buurt is, worden ze populair op facebook jwzquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Zolder het volgende:
En jezus wat zien al die chickies er gewillig uit. En de boys gewoon met een simpel shirtje en een petje op, wat is nederland toch een kk land.
Wehehe! Zolder kan geen Nederlandse chicks scorenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Zolder het volgende:
En jezus wat zien al die chickies er gewillig uit. En de boys gewoon met een simpel shirtje en een petje op, wat is nederland toch een kk land.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
Is een homo, dat ziet elke autist. Die chicks zijn faghags.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |